![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#54881 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent zo betoverd door de rijkdom vooruitgang die RU bereikt heeft, en je hebt u nog nooit afgevraagd hoe het komt dat Putin bovenaan de GINI curve plakt, en hoe dat komt dat een president die positie haalt, eterwijl in het westen die Gini curve niet bevolkt wordt door politici ?? Welk land werkt er dus in het belang van zijn Kremlin dynastie, en welk land werkt er MEER in het belang van de bevolking ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 9 september 2024 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54882 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus samenwerkingsverbanden tussen landen afschaffen , vergeet dan dat russische samenwerkingsverband niet af te schaffen zou ik denken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k heb het al enkele keren gezegd, uw "discussie" is als een duif die plek krijgt om te poepen. Gij ziet dit forum als een propaganda plek. Al uw "bronnen" zijn "Instituut voor Studie van Oorlog", dat na 2,5 jaar gebleken is als een van Westblok Propaganda, en documentaristische selectieplak filmkes. Daarentegen, de Russische filmkes zijn gewoon de integrale van de camera's. Zelfs Oekrainse camera's, zoals die camera die door overgave in handen van de Russen viel, met beelden die Nazi praktijken tonen, die ik hier linkte en toonde, diverse malen. Net zo uw verwijt van "conspiracy", dat is een leugen die ge plakt uit armoe aan tegenargument. Want al wat ik deed en doe, is gegevens zoeken, samenleggen, en het scenario dat die het beste verenigt, = geen tegenstrijdigheden, geen vreemde zaken, schrijven. Je eerste zin hier is: "je leest gewoon wat je wilt lezen en wilt geloven. " Je ontkent, echter zonder argumenten, dat is, weerleggen wat je quote van me. Je gaat er niet op in. Het interesseert je niet. Al wat je interesseert is de propaganda van het Westblok hier voor een zoveelste keer doorpoepen. Propaganda die telkens as such BLIJKT, en na 2,5 jaar is jouw "Instituut voor Studie van Oorlog" -tig keer GEBLEKEN als Westblok propagandamachien. Toch blijf je dat negeren, betekenende dat het je geen zak interesseert, en je motieven elders liggen. Dat is niet Ab Normaal, elk regime heeft aanhang, meestal gesponsord, want ideologie is maar hun dure praat als alternatief voor 't ordinaire echte motief. Ik bekijk zaken vanuit het standpunt van het bevolkingsdeel dat voor vrede zorgt, wegens hun bereidheid een gevraagd iets te doen om iets van een ander gedaan te krijgen. Staatsaanhang bekijkt zaken vanuit het standpunt om daar aan te ontsnappen, door propaganda, en als dat niet goe genoeg gaat: dwang. Het Westblok is a la USSR geworden, en het moet weer vallen zoals in 1991. Dan kan er weer een mate van vrijheid, en daarmee vrede, bereikt worden die conflict minimaal houdt. In plaats van escalatie, dat overduidelijk het doel is van het Westblok, en niet alleen in Oekraine.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is djimi die alle structuren wil afschaffen, niet ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel Europa, dus ook wij, zijn in oorlog en toch heult u hier openlijk met de vijand.
![]() |
#54886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Poetin plakt bovenaan de Gini-curve" Volgens mij heb je geen flauw benul van wat de Gini-curve betekent. "Welk land werkt er meer in het belang van de bevolking" Ik kan alleen maar vaststellen dat de welvaart in Rusland erg snel gestegen is de afgelopen 20 jaar, terwijl de welvaart van de midddenklasse hier aan het afnemen is. Laatst gewijzigd door tomm : 9 september 2024 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54887 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54888 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom net terug uit Rusland, een land dat U volgens mij nog nooit bezocht hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa is in oorlog met Rusland. We leveren ondermeer wapens aan de slachtoffers van Rusland.
Maar laten we even aannemen dat we dat nu nog niet zouden zijn, maar bijvoorbeeld volgende lente wel. Dan heeft de Belgische overheid dus het recht u op te pakken en u 15 jaar naar een strafkamp aan de Noordpool te sturen?
![]() |
#54890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorlog? Waar? Ik denk het niet. We zijn wel dicht bij een nucleaire ontsporing ten gevolge van provocaties van de Angelsaksische wereld, dat wel.
![]() |
#54892 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we in oorlog raken met Rusland, of beter vanaf het er naar uitziet dat we met hen in oorlog raken, pak ik zo snel mogelijk mijn biezen naar Afrika, want dan zal heel Europa, Noord-Amerika en Rusland veranderen in een nucleaire woestijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... de neonazi's van de AfD ...Hou het schelden achterwege.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 september 2024 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens heeft huj zelfs gelijk, waarom moeten de Duitsers zich constant verontschuldigen voor hun verleden terwijl Amerikanen, Britten, Fransen, Russen, Turken, etc dat niet doen? De leiders van Azov deden uitspraken die zo uit de mond van Hitler konden komen, hun symbolen zijn nazistisch, en veel programmapunten van de organisatie zijn nazistisch, en ze vereren openlijk Nazi's. Toch zijn dit volgens u geen Nazi's maar AfD wel omdat een leider een uitspraak deed die helemaal niet nazistisch is? Hij vraagt zich af waarom de Duitsers zich steeds weer moeten verontschuldigen voor hun verleden terwijl anderen dat niet doen. Een legitieme vraag, geen Nazi-standpunt. Laatst gewijzigd door tomm : 9 september 2024 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje off topic, maar wel erg belangrijk voor de nieuwe koude oorlog waar we naartoe gaan:
Egypte wordt lid van de Shanghai Cooperatie en zal net als Pakistan voortaan Chinese en Russische wapens kopen in plaats van Amerikaanse. https://victimsofamericanhegemony.qu...rget_type=post |
![]() |
![]() |
![]() |
#54897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik identificeer mij eigenlijk als ‘pygmee-zigeuner’, met de uitdrukkelijke bedoeling ten eerste niet te veel plaats in te nemen en ten tweede dat kleine beetje plaats niet te gaan betonneren noch met prikkeldraad af te gaan bakenen. Doordat ik tot deze met uitsterven bedreigde minderheid behoor, weet ik dat ik mij niet de minste illusies dien te maken: dankzij de grote groepen gatachterlijke tribalisten waaruit de mensheid blijkt te bestaan, zullen pummels van uw slag elkaar nog millennialang de dikke schedels inslaan in de hoop daardoor in de gunst te komen van het alfa-mannetje van hun troep en misschien ook wel om indruk te maken op een niet al te snugger wijfje (want als ze te slim zou zijn, ziet ze zo’n doerak waarschijnlijk niet eens staan). Dus ja, ge moogt mij ALLES af komen pakken wat ge weg weet te slepen, ALS GE ME WEET TE VINDEN, wat ik gezien uw manifeste gebrek aan gevoel voor humor & intelligentie ten zeerste betwijfel. Wat ge van mij evenwel niet (nooit) kunt noch moogt verlangen, is dat ik niet in m’n broek pis van het lachen bij het aanschouwen van de stompzinnigheid van de verenigde-wereldverbeteraars-aller-landen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54898 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als gij ECHT denkt dat Afrika na zo’n nucleair festijn nog leefbaar gaat zijn, dan kan het haast niet anders dan dat de marxistische proffen van de VUB u destijds uw diploma hebben gegeven a) uit compassie b) om van u verlost te geraken c) wegens beide voornoemde redenen tegelijkertijd. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1/ (lucht/zee/trein) havens bouwen 2/ snelwegen/spoorwegen/ 3/ scholen/ opleiding 4/ toegankelijke gezondheidszorg organiseren 5/ industrialisatie en ontwikkeling van producten stimuleren 6/belastingssysteem installeren en klaar is kees... Stalin zal dus indirect (zonder daar aktief mee bezig te zijn of te beseffen wat het belang is) een pak van die dingen gerealiseerd hebben en daardoor welstand gebracht hebben in het land, maar had Stalin nu eens zich niet beziggehouden met zuiveringen, en intellectuelen doden, en landen oppeuzelen of oorlog voeren etc, was hij idd het verschil tussen een groot leider die welstand bracht en een leider met veel bloed aan zijn vingers... Bovendien had hij al die siberische kampen en andere toestanden niet gedaan , was het land vermoedelijk op een nog veel hoger welstandsniveau geeindigd dan met zijn systeem die hij uitgewerkt heeft want economisch betekent elk mensenleven die je opoffert en als dit in de 10% loopt gewoon 10% BNP die je vernietigt, en 10% BNP aan oorlogsmateriaal dat je vernietigt of je zit met 20% BNP dat je waardeloos gemaakt hebt door zo een zotte dingen te doen gelijk Putin Dus wie Stalin zit te bejubelen beseft eigenlijk niet wat hij allemaal gedaan heeft dat fout is, en als je daar nu nog geen volwassen debat kunt over voeren over al die doden die aan zijn vingers kleven, en nog niet kunt toegeven dat al die doden altijd bij elke vorm van oorlogsvoeren meestal gewoon nutteloos zijn, dan zou je toegeven dat gans zijn beleid eigenlijk een 20% kleiner succes was, dan had hij diezelfde inspanning gedaan met normaal mensen te betalen en normaal mensen te motiveren en zonder enige vorm van dode op uw geweten te hebben
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 9 september 2024 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54900 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs dat is naast de kwestie: het gaat over een herdenkingsmonument ter nagedachtenis van de Duitse massamoord op het Joodse volk, niet over een verontschuldiging. Maar zelfs dat gebaar is er voor deze door u gesteunde neonazi teveel aan, zelfs dat kan zijn nazihartje niet verdragen. Citaat:
Als ik dezelfde terminologie zou gebruiken als u - quod non - dan zou ik zeggen dat u weer eens gelogen hebt. Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 9 september 2024 om 16:43. |
|||
![]() |
![]() |