Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 september 2024, 11:12   #41
Oma
Eur. Commissievoorzitter
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Elektrische auto's maken tegen 50km/u bijna evenveel lawaai als brandstofwagens doordat de banden op het wegdek vanaf die snelheid meer lawaai creëren dan de motoren. Het mag dan wel kloppen dat zone 30 vooral omwille van de verkeersveiligheid wordt ingevoerd, en soms omwille van het geld, maar dat doet niets af aan het feit dat het voor de zwakke weggebruiker of buurtbewoner een ware verademing is.
Nu beweer jij dat rubberen banden meer lawaai zouden kunnen maken dan een draaiende motor? Wat een onzin.

Door invoering van zone 30 om rond te kruipen gelijk slakken wordt vlotte doorstroming van autoverkeer verhinderd om de pakkans te vergroten voor de staats-/gemeente kas of wie er ook met het geld van die boetes gaat lopen.
Zone 30 is enkel nuttig op sommige plaatsen zoals in de directe omgeving van scholen en dan nog beperkt tot tijdens de spitsuren om fietsende scholieren en voetgangers beter te beschermen.
Als geluid van 50/uur stoort, dan stoort 30/uur ook en zeker van het openbaar vervoer.
Zwakke weggebruikers of buurtbewoners die verkeersgeluiden storend vinden, die moeten in een hutje op de hei gaan zitten waar er geen verkeer is maar daar fluiten de vogeltjes dan misschien weer te luid.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb de laatste weken enkele gemeentelijke enquêtes doorgenomen en een punt dat steevast terugkomt is dat een grote meerderheid vindt dat er te hard gereden wordt in hun straat of wijk. Het zijn diezelfde autodebielisten die klagen over zone 30 of uitbreidende trajectcontroles elders die voor hun eigen deur geen andere autodebielisten kunnen verdragen. En neen ik ben niet zelf zo iemand, doe alles met de fiets of het openbaar vervoer.
Inderdaad.
Dat zijn de verzuurde, onverdraagzame egoïsten waardoor de hele maatschappij de politieke pesterijen en controles door zones 30, flitspalen en wildgroei aan camera's voor uitbreidende trajectcontroles moet ondergaan...de kudde afgunstige klagers en meelopers die de schuld zijn dat automobilisten allemaal tot een slakkengangetje worden gedwongen en voorbijgestoken worden door snellere e-steps en e-fietsen met gevaar voor elkaar en de voetgangers.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als men met de auto naar het werk moet dan woont of werkt men op een verkeerde plaats. Als men op de boerenbuiten wil wonen moet men maar bij de boer gaan werken ipv in de stad. Dan hoeven we ook zoveel migranten niet meer in te voeren om op de boerderij of boomgaard te werken.
Een beetje realistisch blijven, hé?!
Er worden haast geen vaste arbeidscontracten meer gegeven, er zijn tijdelijke werkkrachten zoals interims, flexijobs enz....en die zouden telkens volgens jou dan maar moeten verhuizen?

En wat met de werknemers die in het hele land klanten moeten bedienen en dus elke dag een andere werkplaats hebben?
Waar zouden die dan moeten gaan wonen?
Misschien dan maar best een mobilhome kopen om in te wonen?
Maar waar moeten ze dan parkeren?
Dus mogen mensen ook niet meer bouwen of een huis kopen want ze moeten kunnen verhuizen als ze ergens werken waar ze met de auto naartoe moeten?
En hun gezin? De partner die ergens anders werkt? De kinderen die naar creche, school gaan?
Waar wil je de 3000 werknemers van audi in Vorst met al hun gezinnen steken waardoor niemand nog de auto gebruikt om te komen werken?

Seizoensarbeiders keren elk jaar na het oogsten terug huiswaarts, meestal zijn elk jaar dezelfde seizoensarbeiders die terugkomen oa uit Spanje..

Telkens verhuizen naar je werkplek om de auto aan de kant te laten is in de praktijk onmogelijk en vergeet ook de landelijke woningnood niet...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als men in Brussel ambtenaar wil spelen dan moet men er maar gaan wonen. Ook dan weer lossen veel problemen, de financiële in het geval van Brussel, zich vanzelf op.
Dagelijks werken in brussel 356.000 Vlaamse en Waalse pendelaars.
Waar wil je die allemaal met hun gezinnen gaan huisvesten? Met de huidige woningnood en peperdure woningen?
Welke problemen worden dan opgelost?
Geen, je maakt er dan nog een pak problemen bij.
Een beetje serieus blijven, hé?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
En neen ik schaam me er helemaal niet voor autdebielisten stalkers, aanranders, verkrachters en moordenaars te noemen want dat is wat ze zijn. Grondwet, EVRM, ... worden alle slechts vodjes papier wanneer men in de auto stapt want van dan af telt enkel het verkeersreglement nog en mag men alle bovenvermelde criminele feiten zonder probleem begaan. En zelfs dat verkeersreglement kennen de meeste autodebielisten onvoldoende of negeren ze voortdurend.
Spreek voor jezelf in plaats van alle automobilisten over een kam te scheren door de leugenmedia na te papegaaien voor het criminaliseren van alle automobilisten bij het uitvergroten van enkel de ongelukken met chauffeurs onder invloed.

Het is de taak van de overheid door de politie, ordehandhavers, om toezicht te houden dat het verkeersreglement wordt toegepast...vooralsnog slagen ze er zelfs niet in om rood-en-doodrijders te stoppen of vluchtmisdrijven op te lossen met al die camera's....
Enkel als er geld te rapen is met snelheidsboetes wordt er "toezicht" gehouden vanuit en verborgen vanachter de struiken..
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2024, 11:34   #42
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Met een wagend die enorm veel power/pk's heeft heeft moet je wel een rustige voet hebben dan.

Met alle auto's is dat zo. Een moderne auto is nu eenmaal niet gemaakt om 25 km/u te rijden. Zelfs een wielertoerist kan zich niet aan die snelheid houden en een kwibus op een e-stepje nog minder.

Een sprinter op de OS loopt bijna 40 km/u
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2024, 11:41   #43
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
30 kan met cruise control
Ja met een (zeer) recente auto maar niet met de oudere modellen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2024, 21:54   #44
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een sprinter op de OS loopt bijna 40 km/u
tot ~ 44 kmh topsnelheid in de finale.

Zelfs in de pistebocht moet die dan 40 kmh lopen. (200 m is de gemiddelde snelheid iets hoger dan bij 100m)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 11:40   #45
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.931
Standaard

Voor mijn part elke bebouwde kom zone 30 maken. Alle wegen buiten bebouwde kom 50 km/uur maken. De wegen waar je vandaag 90 mag naar 70 zetten. En autosnelwegen naar 100. Vrachtwagens totaal inhaalverbod en max. nog 80. Alles onder LV ook begrenzen en tachograaf in (adieu dodge ram, ford ranger maar ook audi rs6 consoorten). En niet meer op linkse baanvak mogen rijden. Idem met after-market zaken. Alles gewoon verbieden! Van andere lichten, andere velgen tot uitlaat. Kun je het niet als optie kiezen dan mag het niet. Toch simpel. Boetes maal tien of meer en wagens sneller in beslag nemen of verbeurd verklaren.

En overal trajectcontrole maar dat is moeilijk dus zwarte doos erin. Bij een ongeval en overdreven snelheid = levenslang rijverbod. Zeker voor professioneel gebruik zoals vrachtwagens.

Wie eens snel wil rijden = circuit. genoeg mogelijkheden om je daar eens uit te leven. Maar dat kost weer iets en dan is het weer gezever.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 13:14   #46
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Voor mijn part elke bebouwde kom zone 30 maken. Alle wegen buiten bebouwde kom 50 km/uur maken. De wegen waar je vandaag 90 mag naar 70 zetten. En autosnelwegen naar 100. Vrachtwagens totaal inhaalverbod en max. nog 80. Alles onder LV ook begrenzen en tachograaf in (adieu dodge ram, ford ranger maar ook audi rs6 consoorten). En niet meer op linkse baanvak mogen rijden. Idem met after-market zaken. Alles gewoon verbieden! Van andere lichten, andere velgen tot uitlaat. Kun je het niet als optie kiezen dan mag het niet. Toch simpel. Boetes maal tien of meer en wagens sneller in beslag nemen of verbeurd verklaren.

En overal trajectcontrole maar dat is moeilijk dus zwarte doos erin. Bij een ongeval en overdreven snelheid = levenslang rijverbod. Zeker voor professioneel gebruik zoals vrachtwagens.

Wie eens snel wil rijden = circuit. genoeg mogelijkheden om je daar eens uit te leven. Maar dat kost weer iets en dan is het weer gezever.

Laten we zowat alles afschaffen en wat we niet afschaffen verplichten we.

Klaar is kees. Geen gezeik meer.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 13:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 13:20   #47
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Voor mijn part elke bebouwde kom zone 30 maken. Alle wegen buiten bebouwde kom 50 km/uur maken. De wegen waar je vandaag 90 mag naar 70 zetten. En autosnelwegen naar 100. Vrachtwagens totaal inhaalverbod en max. nog 80. Alles onder LV ook begrenzen en tachograaf in (adieu dodge ram, ford ranger maar ook audi rs6 consoorten). En niet meer op linkse baanvak mogen rijden. Idem met after-market zaken. Alles gewoon verbieden! Van andere lichten, andere velgen tot uitlaat. Kun je het niet als optie kiezen dan mag het niet. Toch simpel. Boetes maal tien of meer en wagens sneller in beslag nemen of verbeurd verklaren.

En overal trajectcontrole maar dat is moeilijk dus zwarte doos erin. Bij een ongeval en overdreven snelheid = levenslang rijverbod. Zeker voor professioneel gebruik zoals vrachtwagens.

Wie eens snel wil rijden = circuit. genoeg mogelijkheden om je daar eens uit te leven. Maar dat kost weer iets en dan is het weer gezever.
Circuit? Waar?
Zolder is gesloten.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 14:06   #48
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 28.911
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Voor mijn part elke bebouwde kom zone 30 maken. Alle wegen buiten bebouwde kom 50 km/uur maken. De wegen waar je vandaag 90 mag naar 70 zetten. En autosnelwegen naar 100. Vrachtwagens totaal inhaalverbod en max. nog 80. Alles onder LV ook begrenzen en tachograaf in (adieu dodge ram, ford ranger maar ook audi rs6 consoorten). En niet meer op linkse baanvak mogen rijden. Idem met after-market zaken. Alles gewoon verbieden! Van andere lichten, andere velgen tot uitlaat. Kun je het niet als optie kiezen dan mag het niet. Toch simpel. Boetes maal tien of meer en wagens sneller in beslag nemen of verbeurd verklaren.

En overal trajectcontrole maar dat is moeilijk dus zwarte doos erin. Bij een ongeval en overdreven snelheid = levenslang rijverbod. Zeker voor professioneel gebruik zoals vrachtwagens.

Wie eens snel wil rijden = circuit. genoeg mogelijkheden om je daar eens uit te leven. Maar dat kost weer iets en dan is het weer gezever.
Toch jammer dat we hier onlangs niet voor Kim Jong-un konden stemmen eh?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:12   #49
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Circuit? Waar?
Zolder is gesloten.
D8 het ook. Spa nooit open voor vrij rijden en Zolder evenmin. Ik moet daar steeds voor naar D Nurburgring.

Mettet ? Nijvel ? Where are you ??

Organisatoren illegale straatrace reageren voor het eerst: “We gaan nog vaak samenkomen. Tot we een eigen spot krijgen”

https://www.hln.be/turnhout/organisa...jgen~ac6799df/

Die mensen vragen al jaren naar een legaal circuit.

In de VS rijden mensen heel traag echter kan iedereen die dat wil zich wel uitleven op een circuit.

In de staat Florida zijn er maar liefst 24 Circuits.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 16:17.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:17   #50
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.931
Standaard

Er zijn nog veel circuits waar ze trackdays organiseren. Hier in België is het al even geleden dat ik het nog gedaan heb. Maar ik ben er zeker van dat het nog kan. En anders naar Duitsland. Is het einde van de wereld niet.

Over illegale straatraces: wagen in beslag nemen en verbeurd verklaren. rijbewijs minstens 5 jaar kwijt en alles opnieuw doen. Ze zullen wel twee keer nadenken. Alhoewel tjoeners hebben ook meest niet vooraan gestaan als ze verstand uitdeelden.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:19   #51
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Er zijn nog veel circuits waar ze trackdays organiseren. Hier in België is het al even geleden dat ik het nog gedaan heb. Maar ik ben er zeker van dat het nog kan. En anders naar Duitsland. Is het einde van de wereld niet.

Over illegale straatraces: wagen in beslag nemen en verbeurd verklaren. rijbewijs minstens 5 jaar kwijt en alles opnieuw doen. Ze zullen wel twee keer nadenken. Alhoewel tjoeners hebben ook meest niet vooraan gestaan als ze verstand uitdeelden.
Is dat zo ? Die conclusie zou ik niet zo snel durven te trekken.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 16:21.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:27   #52
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.931
Standaard

Voor mij is iets aan een wagen after-market veranderen = tjoening. En dan ben je in mijn ogen een simpele ziel. En als je die gasten op TV of waar dan ook ziet dan merk je dat toch? Het zijn niet echt slimmeriken die met zo een tjoeningbak rijden. Maar soit ze doen maar. Maar als ik zo 1ne tegen een boom zie gaan dan kijk ik even de andere kant op en rij verder.
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:27   #53
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 33.423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Circuit? Waar?
Zolder is gesloten.
Begin augustus was er alleszins nog een track day in zolder. Eigen wagen was toegelaten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 september 2024 om 16:29.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:31   #54
Profiteur
Parlementslid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2017
Berichten: 1.931
Standaard

petrol head days?
Profiteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 16:54   #55
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.360
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Is dat zo ? Die conclusie zou ik niet zo snel durven te trekken.
Er zitten een hoop airheads met veel te veel geld bij hoor.
Ik heb nooit begrepen waarom een auto met 500 kg aan extra Audio apparatuur ook nog een NOS Stage 3 moet hebben. Of een voorwielaangedreven wagen een spoiler achteraan met de afmetingen van een circustent moet rondkrossen.

Tuning oftewel, goed vertaald "fijnafregelen" in de basis wil gewoon zeggen dat je met minimale veranderingen je de motor beter laat presteren. En ja, NOS en water/methanol injectie zijn minimale veranderingen.
Het komt trouwens van de WOII vliegtuigen, met name de US carrier toestellen, waar het opgemerkt werd dat enkele escadrons betere prestaties leverden. Bleek dat een paar van de vliegtuigmechaniekers trukken gebruikten uit hun rumrunning "prohibitie" dagen.

Dat het woord "tuning" nu gebruikt wordt voor een wagen waar een sticker extra op plakt aan te duiden, of een wagen waar niks origineels meer op te vinden is, is gewoon gemakzucht.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 17:00   #56
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er zitten een hoop airheads met veel te veel geld bij hoor.

Ja die zitten er overal wel een beetje zeker. Sommigen kunnen daar zelfs President van het machtigste land ter wereld mee worden

Omtrent tuning deel ik je mening. Het zijn allemaal geen Gordon Spice Zakspeed's Ruf's Berkenkamp's Gemballa's Alpina's en of Luigi's

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 17:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 17:38   #57
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja die zitten er overal wel een beetje zeker. Sommigen kunnen daar zelfs President van het machtigste land ter wereld mee worden

Omtrent tuning deel ik je mening. Het zijn allemaal geen Gordon Spice Zakspeed's Ruf's Berkenkamp's Gemballa's Alpina's en of Luigi's
Ook Rolls en Bentley worden gemodified, voor wie een gewone maar te gewoontjes is, zeker in **Monaco. Of in rijke zandbaklanden.

** eerst de gewone, vanaf 45" komen meer speciallekes:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Q0LGkZ46J6k
Luxury Cars in Monaco Summer 2023
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 9 september 2024 om 17:47.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 17:47   #58
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ook Rolls en Bentley worden gemodified, voor wie een gewone maar te gewoontjes is, zeker in Monaco. Of in rijke zandbaklanden.
Inderdaad. Ook iedere Mercedes is daar een Maybach.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 17:47.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 17:50   #59
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Inderdaad. Ook iedere Mercedes is daar een Maybach.
Zelfs de Maybach moet eraan geloven, Brabus is de dader:
https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...affia-maybach/

Maar qua prijs kloppen de zeer rare oldtimers alle records, wat denk je van € 135 miljoen in 2022?:
Citaat:
https://topgear.nl/autonieuws/duurst...slr-uhlenhaut/

Het zou gaan om één van de twee Mercedes 300 SLR 'Uhlenhaut Coupés'

Hoe duur was de duurste auto ter wereld?

Bronnen aan Hagerty spreken over een aankoopbedrag van 135 miljoen euro. Dat is een verdubbeling ten opzichte van het vorige record voor de duurste auto ooit. In 2018 werd een Ferrari 250 GTO verkocht voor 66 miljoen euro. Het zou trouwens gaan om de Uhlenhaut Coupé met chassisnummer 0008/55, te herkennen aan een rood interieur. Op de foto’s zie je de andere auto met een blauw interieur, die waarschijnlijk nog in het museum te spotten is.

Niet iedereen mocht de Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupé kopen

Een tussenpersoon van Mercedes zou ongeveer tien verzamelaars uitgenodigd hebben die niet alleen genoeg geld hadden om de 300 SLR te kopen, maar ook aan de eisen van het merk voldeden. Ze wilden zeker weten dat de auto dezelfde aandacht en zorg zou krijgen als bij henzelf. Het feit dat het Mercedes-museum in Stuttgart van 6 tot 14 mei dicht is voor een niet nader genoemd ‘evenement’ zou volgens Hagerty bevestigen dat verzamelaars er aan het rondsnuffelen zijn.
De duurste nieuwe auto zou alvast nog onder 30 miljoen liggen:
Citaat:
https://www.autoreview.nl/nieuws/id/...uto-ter-wereld

Wat is de duurste auto ter wereld?

In het zojuist genoemde rijtje van Britse automerken (al dan niet in buitenlandse handen gevallen) missen we nog één merk. Dat is Rolls-Royce. En juist bij dit merk vind je de duurste auto ter wereld van 2024, namelijk de Rolls-Royce Arcadia Droptail (zie de foto's hierboven). De prijs van deze duurste auto ter wereld bedraagt 28,5 miljoen euro. Naar verluidt, want uiteraard zegt Rolls-Royce niet officieel wat de prijs van de duurste auto ter wereld is, dat is niet chique.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 9 september 2024 om 18:01.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 18:32   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.360
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En die wagens krijgen ook hun boete als de bestuurder te snel heeft gereden in een Belgische zone 30....

In het ergste geval neemt de eigenaar een nieuwe chauffeur aan als de andere zijn rijbewijs kwijt is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be