![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat terwijl je favoriete conservatieve partij bij ons overstag aan het gaan is richting de islam...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kijkt Zuhal Demir naar de regeringsonderhandelingen die ons land in haar greep houdt? De N-VA-politica doet er nu zelfs nog een schepje bovenop…
Zij is ook van mening dat dit land helemaal kapot is. Verschil van mening zal daar zeker over zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De gepensioneerden moeten maar ergens anders plaats zoeken. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 9 september 2024 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woonzorgcentrum Dringende opname De kindjes allemaal terug naar school, de oudjes naar de kust ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 september 2024 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een beetje geduld. Laatst gewijzigd door Boduo : 10 september 2024 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NU zijn we absoluut niet uitgerust om dat te voorkomen. De oorlog in Oekraiene oplossen door ondehandelingen is nu naIef. Patriotraketten zijn er nodig. We kunnen zo'n (duur) systeem bestellen. Ondertussen kunnen techniekers in de VS een gebruiksopleiding volgen... + Wij hebben de know-how om de wapenindustrie aan te wakkeren. Volgend jaar komt de 1ste F-35. Dan "geeft" Belgie een 1ste F-16 aan Oekraiene... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NV-A en VB willen blijkbaar van de LEZ af. Op zulke partijen stem ik niet. De LEZ moet uitbreiden tot heel Antwerpen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De LEZ is kassa, kassa. Brengt veel geld op en is zo goed als nutteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2024 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja zeg, ik ga geen nieuwe draad beginnen. Alles over de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen plaats ik in deze draad.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De twee lijstduwers van de Antwerpse CD&V lijst zijn De Wauwer en Van Peel die beiden uit de CD&V/politiek stapten toen cd&v er voor de nationale verkiezingen voor koos een parkingpartij te worden.
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar niet.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240913_95665934 DE GROTE PEILING. Jos D’Haese steekt De Wever naar de kroon: PVDA bijna even groot als N-VA in Antwerpen ![]()
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dramatisch resultaat voor de traditionelen :
- Vooruit hikt tegen de kiesdrempel aan en - CD&V en OVLD halen die niet meer eens. Samen een goede 10%! En dan wordt alleen gezegd dat BDW met een probleem zit. ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Groen en Vooruit zou voldoende moeten zijn. Een andere combinatie lijkt me uitgesloten. Dit geldt dus ook voor die potentiële partners. Waar is het probleem ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat de energie-densiteit van diesel en benzine, en de erg lage kostprijs om dat te produceren ongeëvenaard zijn, zal de commies van de pvda inderdaad een zorg zijn. De pvda zijn toch nog commies? Of is jos de haas enkel maar 2de en 3de generatie allochtonen aan het waarschuwen dat de bootjesmensen hun job komen inpikken?
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs met CD&V en VLD erbij haalt NVA geen meerderheid (met 5 partijen).
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 september 2024 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |