![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VB doet dat al veel jaren !
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 september 2024 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die moeten en zullen (enkel) gepamperd worden, al veertig jaar.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 september 2024 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een zielige poging om toch maar iets op mijn bericht te willen antwoorden, ook al weet hij niet goed wat. Maar het werkt hem duidelijk op de heupen dat de allochtonen na dit ambulance-incident in een slecht daglicht worden gesteld. Waarom? Omdat hij volstrekt niet Eberhard Leclerc heet maar wel ergens een in onze oren vreemd klinkende naam heeft en het moeilijk kan pruimen dat de ambulance-cowboys worden bekritiseerd. Om die reden grijpt hij snel naar iets dat met het onderwerp van de draad geen jota te maken heeft. Het masker valt af.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 10 september 2024 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Joe Van Holsbeeck all over again. Maar toen was het met Polen.
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Echt triestig dat ge er een moord van 2006 moet bij sleuren, nu van u had ik niet anders verwacht hoor, is er echt geen betere en latere te vinden of passen ze niet in uw kraam omdat het islam tuig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die Chilenen zijn21 en 20 jaar, dat zijn volwassenen en geen tieners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
uw ware ik komt bovendrijven, de steen kan niet zwaar en groot genoeg zijn om u onder te verschuilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want hoewel rechts op dit forum tegenwoordig niets liever doet dan roepen wie de schuldige is, zijn er maar weinig van hen die werkbare oplossingen voorstellen. Denken jullie echt dat die ambulanciers wakker liggen van het feit of nu een Marokkaan, een rasechte Belg, een nieuwe Belg, een Turk of een Oezbeek met hun ambulance gaan joyriden is? Maar durf zoiets zeggen en je bent aan't pamperen. En ja; ik weet ook dat het meestal gasten van buitenlandse origine zijn die zich aan zo'n huftergedrag schuldig maken. Dat ontken ik ook nergens. Maar als niemand iets meer doet dan roepen: "Zij hebben het altijd gedaan!!!" verandert er niks. Want als het over oplossingen moet gaan... Tsja, dan kom je bij de roepers uit die het hebben over terugsturen. Zoals in post 12. Tot je dan zou vragen hoe zij dat zien, een Belg terugsturen naar... Ja, naar waar eigenlijk? Of oplossingen die het hebben over het strenger aanpakken van Belgen van buitenlandse origine. Zie post #11. Dat zoiets regelrecht in gaat tegen de grondwet wordt dan voor de gemakkelijkheid maar even vergeten. Vandaar mijn stelling: als je een oplossing voor zo'n huftergedrag wil moet je dat huftergedrag aanpassen. En dan maakt het niet uit wie zich schuldig maakte aan dat huftergedrag. Daar over liggen te mekkeren draagt niets bij tot de oplossing. Want de aanpak van dat huftergedrag zal hetzelfde zijn voor een 'echte' Belg als voor een 'nieuwe' Belg. Nu roepen dat het 'altijd dezelfde zijn' helpt ons in de zoektocht naar een oplossing geen stap verder. Maar durf zoiets zeggen en je bent de allochtonen aan't bepamperen...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 11 september 2024 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In bericht 3 en 4 ging het al over Marokkanen. Dat was destijds met Joe niet anders.
Kan alleen maar vaststellen dat de bloedhonden en hypocrieten in die 16 jaar nog niks hebben bijgeleerd. Die ene usual suspect uit Kortrijk begint uiteraard weer te schelden.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn rechters die allochtonen een mildere straf geven omdat ze rekening houden met hun cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg ik dat ergens? Integendeel.
Citaat:
Ik dacht immers vrij duidelijk geweest te zijn: Citaat:
Citaat:
Tsja, wat moet ik daarmee? Ik kan enkel zeggen dat ik daar niet mee akkoord ben. Hopelijk stel ik u daarmee niet teleur.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 11 september 2024 om 10:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ten tweede diefstal vergelijken met moord en diefstal, amai ten derde, ik zie nergens gescheld, die steen ligt er nog maak er gebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |