![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 |
Gouverneur
|
![]() Kort gezegd: de Democratische mol Tulsi Gabbard heeft prima werk verricht bij het coachen van Trump voor het debat.
![]() |
#1142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet gebleken uit het debat. Bovendien bleek uit dit debat dat geen van de kandidaten ook maar leek op een sitting duck. Ze waren aan mekaar gewaagd, met misschien een licht voordeel voor Harris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En getekend: Taylor Swift
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 11 september 2024 om 07:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Amerika hebben succesvolle figuren uit de showbusiness veel meer invloed dan dat in Europa het geval is. Om die reden worden ze overigens ook “influencers” genoemd. Overigens niet alleen uit het “entertainment” wereldje maar net zogoed uit andere sectoren zoals de sport. Dat is ook wel zo in Europa, maar in een veel minder spectaculaire vorm.
![]() |
#1146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, wake up and smell the coffee, old man.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 september 2024 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden mensen hun stemgedrag laten afhangen van de politieke mening van hun idolen?
![]() |
![]() |
#1148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yeah! There’s nothing like a good cuppa coffee to restore mental disorders of all kind.
![]() |
#1149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal uiteraard voor ieder individu verschillend zijn. Maar in Europa is de adoratie voor showbiz figuren toch heel wat minder opgeblazen.
![]() |
#1150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gans hollywood loopt kamala achterna
![]() |
#1152 |
Gouverneur
|
![]() Toch iets geleerd uit het debat. Vanaf nu is "I have concepts of a plan" mijn standaard antwoord wanneer mijn bazen om updates over een project vragen.
![]() |
#1153 |
|
![]() De eerste kritieken op het debat;
https://www.zerohedge.com/markets/de...harris-and-abc Heeft de auteur gelijk, en is de tolerantie-grens bij de US bevolking voor leugens en "de weegschaal naar beneden duwen" dermate laag geworden, dat het gevoel dat Harris "haar vrouwtje" stond, en dat Trump "onsamenhangend" was, snel onderuit zal gehaald worden???
![]() |
#1154 |
|
![]() Ik heb het niet gevolgd (lag in dromenland toen) maar de algemene consensus lijkt te zijn dat Harris het beter gedaan heeft dan Trump.
Geen klinkende overwinning voor Harris, maar toch beter gedaan dan Trump. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paar fragmentjes gezien. Harris heeft beter gelogen dan Trump. Wat was me dat zeg.
![]()
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mag zeveren, dan moogt gij dat ook, hé. En omgekeerd. ![]() Ten eerste: ik krijg de indruk dat u degene bent die er beter aan doet aan z'n bloeddruk te denken. ![]() Ten tweede: met mensen die het woord "Lügenpresse" in de mond nemen, had ik tot nu toe géén goede ervaringen. In het minst erge geval was dat er ene die mij een "Grote Winker Prints Encyclopedie" probeerde aan te smeren, maar pagina 666 alsmede de letter "Q" ontbraken ![]() Van de laatste heb ik z'n bloedeigen boksbeugels op z'n bloedeigen gezicht mogen uittesten. ![]() Ten derde: als we het per sé over 'linkse' pers zouden willen hebben, kunnen we misschien dit eens lezen: "Idiot Wind: The Trump/Harris Debate" https://www.counterpunch.org/2024/09...harris-debate/ ![]() Ten vierde: als U$A werkelijk een 'failing nation' is, dan wil ik OOK een 'failing nation' zijn, ASAP. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 september 2024 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
|
![]() Citaat:
Ik zag uw filmpke, en had maar een paar seconden nodig om te beoordelen wat die kwibus in feite te vertellen had; de linkse leugenpers (als dat woord je beter ligt) liegt niet genoeg. In de pers die hij aanhaalde werd trump niet beoordeelt als de incarnatie van hitler, stalin, pol pot en pico coppens ineens, en dat was voor die kwibus voldoende om de linkse leugenpers aan te duiden als "vriendjes van trump." Allez, djimi. Ni zeveren hé. Ge moogt hé. Maar doeget ni....
![]() |
![]() |
#1158 |
|
![]() Fox News chief political analyst Brit Hume said the former president "had a bad night."
Tja, als zelf Fox News het toegeeft... Ondertussen klaagt one term president Trump dat het debat "rigged" was. Hoe het precies "rigged" was, verklaart hij uiteraard niet. Voor details moet je niet bij Trump zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet allemaal, de meer intellectuele steunen Trump.
![]()
![]() |
#1160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |