Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2024, 18:16   #101
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik denk niet dat dat de reden is, wel de vaststelling dat nogal wat Turken uiterstrechts zijn en het gehad hebben met de instroom van illegalen. Het VB hoopt hiermee dus wat Turkse stemmen te verzamelen en ik vermoed dat dat zal lukken ook.

Jarenlang lopen te memmen over de 'grijze wolven' die de vijfde colonne zijn van Erdogan, en ze dan nu recycleren tot Blok-politici ? Werkt het zo ?

Citaat:
Ik zou verwachten dat de compulsieve anti-VB-ers daar toch blij zouden moeten mee zijn?
Ik zou het oprecht hilarisch vinden ! De Winter samen op een lijst met een moslim, Dominiek Sneppe samen op de lijst met een transgender.

Fantastisch gewoon !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2024, 18:21   #102
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Jarenlang lopen te memmen over de 'grijze wolven' die de vijfde colonne zijn van Erdogan, en ze dan nu recycleren tot Blok-politici ? Werkt het zo ?
Ik vermoed het. Het gaat zeer traag maar het is voortschrijdend inzicht hé.

Citaat:
Ik zou het oprecht hilarisch vinden ! De Winter samen op een lijst met een moslim, Dominiek Sneppe samen op de lijst met een transgender.

Fantastisch gewoon !
Vlaamse en Turkse anti-immigranten één strijd... ik denk dat jij daar bang van bent.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 8 september 2024 om 18:21.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2024, 18:30   #103
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik vermoed het. Het gaat zeer traag maar het is voortschrijdend inzicht hé.

Vlaamse en Turkse anti-immigranten één strijd... ik denk dat jij daar bang van bent.
Waar haal je dat idee ? Denk je dat die de hele thuisfamilie niet wil aan papieren helpen ?

Denk je echt dat die gast zijn bedoeling anders is dan dit stichtende voorbeeld ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 september 2024 om 18:31.
Oud 8 september 2024, 18:47   #104
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Politiek in Kortryck is iets voor ernstige partijen, en ernstige politici. Niet voor Doo-Doo van het Vlaams Blok zoals Wouter Vermeersch. Welke alibi moslim gaat Vlaams Blok Kortryck eigenlijk op hun lijst zetten ? Of volgen jullie de nieuwe marsrichting niet die de partij heeft ingezet (Maasmechelen, Heusden-Zolder...)
En t'zal er niet op verbeteren

Citaat:
Uppercut van jewelste in Kortrijk
Van Quickenborne haalde in 2019 nog ruim 40.000 voorkeurstemmen, gisteren slechts 14.400. In een video op zijn Facebookpagina excuseerde Vincent Van Quickenborne zich vorige week nog voor wat er de voorbije jaren was misgelopen onder zijn leiding. "Ik heb die bekentenis niet gedaan omdat ik de bui al zag hangen. Veel mensen kwamen me vragen stellen in verband met het plasincident tegen de combi of mijn ontslag als minister van justitie. Ik wilde me niet verstoppen voor wat er fout was gelopen. Ik blijf achter mijn excuses staan."
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/06...orkeurstemmen/
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2024, 20:09   #105
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar haal je dat idee ? Denk je dat die de hele thuisfamilie niet wil aan papieren helpen ?

Denk je echt dat die gast zijn bedoeling anders is dan dit stichtende voorbeeld ?

Nog beter petertje 1962

Citaat:
Kieskring Oost-Vlaanderen: Open VLD met premier De Croo verliest fors, Rousseau meeste voorkeursstemmen
In de voorlopige resultaten voor de kieskring Oost-Vlaanderen verliest Open VLD fors terrein. Premier Alexander De Croo verliest vooral stemmen aan Vlaams Belang en N-VA. Lijstduwer bij Vooruit, Conner Rousseau, haalt ruim de meeste voorkeurstemmen. Intussen zijn ook in Gent zo goed als alle stemmen geteld. Groen houdt daar stand.
Oud 9 september 2024, 09:25   #106
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Nog beter petertje 1962
Vlaams Belang zal het cordon doorbreken: de nieuwe verkiezingsregels bepalen dat de grootste lijst het initiatiefrecht krijgt !
Waar dat VB wordt, kan het cordon doorbroken worden.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 10:34   #107
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Vlaams Belang zal het cordon doorbreken: de nieuwe verkiezingsregels bepalen dat de grootste lijst het initiatiefrecht krijgt !

Hopelijk, slechter kan niet meer.
Oud 9 september 2024, 10:35   #108
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met initiatief zijt ge niks. NVA heeft ook Vlaams en federaal het initiatief, maar ze halen er voorlopig nog niet veel uit.
Oud 9 september 2024, 12:24   #109
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Straf dat zovelen hier verbaasd zijn.

De vriendschap tussen extreemrechts en de moslims is er al langer hoor.

TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 15:10   #110
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Met initiatief zijt ge niks. NVA heeft ook Vlaams en federaal het initiatief, maar ze halen er voorlopig nog niet veel uit.
Wat met zich meebrengt dat ze hun standpunten, hetzij zullen verharden, hetzij de weg inslaan die de VU heeft genomen. Namelijk, het kleiner worden en uiteindelijk uiteen vallen van de N-VA.

Ik ben benieuwd.
Oud 9 september 2024, 17:42   #111
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Probeer nu eens rationeel te blijven : wat heeft het initiatiefrecht in coalitievorming te maken met het blijvende feit dat geen enkele andere partij met extreem-rechts wil besturen ? Elk van de partijvoorzitters van de democratische partijen is glashelder op dat vlak. Niet in het minst De Wever die zijn walging voor het Blok nauwelijks kan/wil proberen te bedwingen.
Oud 9 september 2024, 17:44   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Straf dat zovelen hier verbaasd zijn.

De vriendschap tussen extreemrechts en de moslims is er al langer hoor.

Vermoedelijk zal de Blok hoofdman van oordeel zijn dat hij aan zijn maximum zit bij het Blanc Bleu Belge publiek, en wil hij nu verder groeien door moslims binnen te halen op zijn lijsten.
Oud 9 september 2024, 18:16   #113
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermoedelijk zal de Blok hoofdman van oordeel zijn dat hij aan zijn maximum zit bij het Blanc Bleu Belge publiek, en wil hij nu verder groeien door moslims binnen te halen op zijn lijsten.
Dat zou best wel eens kunnen.
Oud 9 september 2024, 20:01   #114
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oud 9 september 2024, 20:06   #115
wagner.666
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hahaha, ons petertje 1962 toch, zijn schijtpartijtje zal de kiezers moeten gaan zoeken in den dierenwereld of de marsmannetjes, meer dan de helft van de gemeentes durft zelf de open vld naam niet meer gebruiken hahaha.......
Oud 9 september 2024, 20:30   #116
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Hahaha, ons petertje 1962 toch, zijn schijtpartijtje zal de kiezers moeten gaan zoeken in den dierenwereld of de marsmannetjes, meer dan de helft van de gemeentes durft zelf de open vld naam niet meer gebruiken hahaha.......
Wie tegen de rechten van een ander stemt, heeft de zijne al afgezworen.
J van Leeuwen.
Voor de tegenstanders van "rechts"...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2024, 19:21   #117
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie tegen de rechten van een ander stemt, heeft de zijne al afgezworen.
J van Leeuwen.
Voor de tegenstanders van "rechts"...
Wie de methoden van de fascisten wil gebruiken om het -naar zijn denken- fascisme te bestrijden al helemaal.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 11 september 2024 om 19:22.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 05:03   #118
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een steeds diversere stad als Antwerpen heeft een partij als Vlaams Belang het moeilijk om nieuwe kiezers te verleiden. Daarom staan er ook kandidaten met een andere achtergrond op de lijst, zoals Kinga Pajak op plaats 4. Op de 12e plek staat Rachella Gadden, een jonge vrouw met een zwarte huidskleur, afkomstig uit Suriname. Het Belang heeft ook een kandidaat uit de joodse gemeenschap kunnen strikken. David Rosenberg staat op 7. Bron.
Oei, al diegenen die blijven beweren dat het VB een racistische ondemocratische partij is blijken zelf de racisten en anti-democraten ... wanneer draait Jos Geysels de bak in ?

Boycot BYD, MG, RAM, Dodge!

Breng het kolenwoud terug.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be