Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 september 2024, 19:13   #61
Erw
Secretaris-Generaal VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 21.206
Standaard

Ge weet waar de nazi's al sinds 1990 mee bezig zijn he: elk jaar hun duimschroeven verder aandraaien.
Ge moet foto's van wegen toen eens naast die nu leggen.
Van breed open baanoppervlak naar ne Berlijnse Muur Versperringen toestand.
__________________
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP
20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS
Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2024, 21:32   #62
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En die wagens krijgen ook hun boete als de bestuurder te snel heeft gereden in een Belgische zone 30....

In het ergste geval neemt de eigenaar een nieuwe chauffeur aan als de andere zijn rijbewijs kwijt is.
Iemand met een nummerplaat uit een niet buurland die krijgt geen boete.

Die mogen ook allemaal rijden in de LEZ zone. Of dacht je men een boete gaat opsturen naar Kiev Sofia of Boekarest ?

Inzake boetes is het al lang eigen volk eerst

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 september 2024 om 21:35.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2024, 04:44   #63
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.345
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Iemand met een nummerplaat uit een niet buurland die krijgt geen boete.

Die mogen ook allemaal rijden in de LEZ zone. Of dacht je men een boete gaat opsturen naar Kiev Sofia of Boekarest ?

Inzake boetes is het al lang eigen volk eerst
Onze bureaucraten kennende, ja, die boetes worden opgestuurd, en misschien nog aanmaningen tot er een fout ontstaat in de databank, maar dat gaat alleen de Belgische belastingsbetaler geld kosten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2024, 08:16   #64
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Onze bureaucraten kennende, ja, die boetes worden opgestuurd, en misschien nog aanmaningen tot er een fout ontstaat in de databank, maar dat gaat alleen de Belgische belastingsbetaler geld kosten.
Volgens mij niet en indien van wel is dit totaal zinloos. Denk ook niet die landen de gegevens vrijgeven.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2024, 09:10   #65
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.345
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Volgens mij niet en indien van wel is dit totaal zinloos. Denk ook niet die landen de gegevens vrijgeven.
Laat het ons eens googlen.

Wettelijk gezien kunnen de ambtenaren de boetes doorsturen naar burgers in elk EU land.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2024, 10:12   #66
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 36.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik lees Nederlanders en Fransen. Verder zie ik het niet gaan. Ik ben er 100 % van overtuigd een boete niet naar Boekarest of een of ander dorpje in Roemenie zal gaan......als men al aan de gegevens geraakt van de bestuurder ( uiteraard zal dat wel anders zijn voor criminele feiten)En sowieso worden die boetes toch nooit betaald. Forget it.

Niks voor niks moeten buitenlandse bestuurders hun boete onmiddellijk ter plaatse betalen als ze worden tegengehouden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 september 2024 om 10:20.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2024, 15:15   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.345
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Alle EU landen vallen onder die richtlijn.

Maar zoals u schrijft, gaat de Belgische overheid deurwaarders of soortgelijke loslaten in landen zoals Roemenië?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2024, 21:18   #68
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
(...)
Ik heb de laatste weken enkele gemeentelijke enquêtes doorgenomen en een punt dat steevast terugkomt is dat een grote meerderheid vindt dat er te hard gereden wordt in hun straat of wijk. Het zijn diezelfde autodebielisten die klagen over zone 30 of uitbreidende trajectcontroles elders die voor hun eigen deur geen andere autodebielisten kunnen verdragen.
(...)
Over verkeer zijn de meningen sterk verdeeld, maar inderdaad een punt waar de grote meerderheid het over eens is dat is "dat in hun straat te snel gereden wordt".

Jaren geleden in Peer. De toenmalige burgemeester, Theo Kelchtermans als ik me niet vergis, kreeg constant brieven binnen van mensen en buurtcomité's die allemaal vonden "dat er in hun straat/ wijk te snel gereden werd" zodat het gemeentebestuur besloot om een referendum te organiseren rond het voorstel om de snelheid op alle wegen in de gemeente te beperken tot 50 km/h.

Het voorstel werd tot verbazing van het gemeentebestuur verworpen.

Dat hoefde nochtans helemaal niet te verbazen. Dat "in mijn straat/ wijk wordt te snel gereden" is niets anders dan het NIMBY-syndroom. Not In My Backyard.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2024, 21:26   #69
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Nu beweer jij dat rubberen banden meer lawaai zouden kunnen maken dan een draaiende motor? Wat een onzin.
(...)
Dat is helemaal geen onzin maar de zuivere werkelijkheid.

Ga eens langs een autoweg staan en luister naar het verkeer. Op een enkeling hier en daar na, wellicht niet met standaard uitlaat, hoor je enkel de banden.

En dat is al vanaf 50km/h, zoiets. De motorisatie maakt niets uit: benzine, diesel, hybrid, EV: allemaal gelijk.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2024, 21:38   #70
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Zone 30 moet Mol verkeersveiliger maken: “De invoering is compleet nutteloos”

Ik ben de grootstad beu en wens te verhuizen. Een van de alternatieven was Mol omdat ik daar aan het werk kan. Tot ik er enkele keren ging verkennen. Veel te veel lawaai van het autoverkeer. Zone 30 kan dat verhelpen. De lawaaihinder van een auto aan 30 km/u is veel veel minder dan die aan 50 km/u. Compleet nutteloos ?
(...)
Als je in Mol rustig wil wonen, dan moet je geen woning zoeken langs een drukke weg en dan eisen dat iedereen daar omwille van jouw rust 30km/h moet rijden.
Nee, dan zoek je een woning die aan een rustige weg ligt.

De meeste van die huidige drukke verbindingswegen in ons land die liggen daar al honderden jaren, vele ervan zijn al terug te vinden op de Ferraris-kaarten die stammen uit de jaren 1770. Wellicht zijn vele van die verbindingen al duizenden jaren oud.

Dat is zoals met de luchthaven van Zaventem. Die ligt daar al sinds 1914.
Je weet dat die luchthaven daar ligt, en dat daar vliegtuigen landen en opstijgen, en dat maakt lawaai. En toch zijn er mensen die vlakbij die luchthaven gaan wonen en dan eisen dat er voor hun rust geen vliegverkeer meer kan zijn.
Dat is belachelijk.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2024, 21:46   #71
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.457
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
En dat is al vanaf 50km/h, zoiets. De motorisatie maakt niets uit: benzine, diesel, hybrid, EV: allemaal gelijk.
Daarom dat dubbellaags fluisterasfalt al significant kan helpen bij 60 kmu.
Of stedelijke invalswegen.

Uiteraard zijn er nog zware vrachtwagens die veel meer (motor)lawaai kunnen maken dan autos.

Citaat:
Geluidsreductie

Eén van de redenen om ZOAB toe te passen is reductie van verkeerslawaai aan de bron. Op wegen waar de snelheid hoger dan 80 km/h ligt is het bandenlawaai dominerend. Daardoor wordt ZOAB voornamelijk op autosnelwegen en provinciale wegen toegepast. ZOAB wordt voornamelijk toegepast op wegen met een snelheid boven 60 ?* 70 km/u in verband met de geluidsreductie (circa -2 dB(A) voor personenauto's bij 80 km/u). Dubbellaags ZOAB heeft ook bij lagere snelheden een geluidsreductie (circa -5 dB(A) voor personenauto's bij 80 km/u).

https://www.wegenwiki.nl/Zeer_open_a...eluidsreductie
Betreft EV: in de toekomst zullen namelijk enkel electrische vrachtwagens in de kernsteden 's nachts mogen leveren... idem E-bussen.

Proefondervindelijk gemeten verschillen tussen dieselvrachtwagen en electrische vrachtwagens zijn laatste -4 dB(A) tot -14,4 dB(A) stiller, of gemiddeld half zo luid tot 30 kmu, bij acceleratie en vooral achteruit rijden is het geluidsverschil het hoogste:

https://trans.info/de/elektro-lkw-ha...-diesel-357499

https://www.man.eu/corporate/de/expe...se-126656.html
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  man-stories-laermmessung-grafik-de_width_2400_height_1200.png‎
Bekeken: 707
Grootte:  92,2 KB
ID: 119902  

__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 11 september 2024 om 22:10.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 07:07   #72
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: Toxandrië
Berichten: 23.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Als je in Mol rustig wil wonen, dan moet je geen woning zoeken langs een drukke weg en dan eisen dat iedereen daar omwille van jouw rust 30km/h moet rijden.
Nee, dan zoek je een woning die aan een rustige weg ligt.

De meeste van die huidige drukke verbindingswegen in ons land die liggen daar al honderden jaren, vele ervan zijn al terug te vinden op de Ferraris-kaarten die stammen uit de jaren 1770. Wellicht zijn vele van die verbindingen al duizenden jaren oud.

Dat is zoals met de luchthaven van Zaventem. Die ligt daar al sinds 1914.
Je weet dat die luchthaven daar ligt, en dat daar vliegtuigen landen en opstijgen, en dat maakt lawaai. En toch zijn er mensen die vlakbij die luchthaven gaan wonen en dan eisen dat er voor hun rust geen vliegverkeer meer kan zijn.
Dat is belachelijk.
Jaja, als ik rustig wil wonen moet ik afgelegen wonen en zelf een auto kopen en anderen stalken, aanranden, verkrachten en vergiftigen. Want aan onze van de pot gerukt ruimtelijke ordening mag niets veranderd worden. FDW!
__________________
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 07:12   #73
Oma
Eur. Commissievoorzitter
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Dat is helemaal geen onzin maar de zuivere werkelijkheid.

Ga eens langs een autoweg staan en luister naar het verkeer. Op een enkeling hier en daar na, wellicht niet met standaard uitlaat, hoor je enkel de banden.

En dat is al vanaf 50km/h, zoiets. De motorisatie maakt niets uit: benzine, diesel, hybrid, EV: allemaal gelijk.
Komaan, dat rubberen banden meer lawaai zouden maken dan draaiende motors is pure onzin.
Meet de decibels maar eens...
En wie zich al stoort aan het geluid van rubberen banden op de weg is een zielige sukkelaar met teveel tijd die een hobby moet zoeken of ergens als kluizenaar moet gaan wonen.
Omgevingsgeluiden zullen er altijd zijn en zeker van verkeer door de evolutie van de maatschappij en daar verandert rondkruipen als slakken aan 30/50/uur niks aan behalve meer frustratie, meer files en meer verkeersagressie.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 07:13   #74
Vlad
Secretaris-Generaal VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: Toxandrië
Berichten: 23.779
Standaard

Dat de bloemetjes, de bijtjes en de vogeltjes het niet goed doen komt niet door glyfosaat of andere insecticiden maar door het almaar uitbreiden van het woongebied, door de ruimtelijke wanordening, door het blijven inkrimpen van het leefgebied van de dieren. We moeten stoppen met kolonisten importeren en vermits onze schuldeconomie niet zonder groei kan is onze complete ruimtelijke ordening omgooien een uitstekend groeimiddel. Verkavelingen en lintbebouwing moeten worden afgebroken, auto's die hier toch niet meer geproduceerd worden en waarvoor we de energie niet hebben verboden, de steden moeten drastisch vernieuwd en verhoogd worden. Dat is visie.
__________________
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 07:40   #75
Oma
Eur. Commissievoorzitter
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Jaja, als ik rustig wil wonen moet ik afgelegen wonen en zelf een auto kopen en anderen stalken, aanranden, verkrachten en vergiftigen. Want aan onze van de pot gerukt ruimtelijke ordening mag niets veranderd worden. FDW!
Er is bijna geen ruimte meer over om te ordenen...
Maar er zijn nog meer dan genoeg afgelegen plaatsen op de wereld waar je rustig kunt gaan wonen zoals open vlaktes in mongolië, talloze woestijnen in afrika, china, miljoenen hectaren in amerika en wat denk je van antartica, dan heb je zelfs een heel continent om afgelegen te wonen en rond te fietsen zonder zelf anderen ooit te stalken, aanranden, verkrachten en vergiftigen met een auto.
Je ziet: keuze genoeg maar wel de bluts met de buil nemen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 09:01   #76
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.457
Standaard Juridisch: geluidsnormen voor nieuwe auto's en vrachtwagens

Ter info, ook voor de slecht lezenden en die niet willen horen:

Dit is al minstens 10 jaar geweten.

Citaat:
https://www.autogids.be/autonieuws/j...or-auto-s.html

Juridisch / Nieuwe Europese geluidsnormen voor auto's

Geschreven door Olivier Duquesne op 04-04-2014

Het Europees parlement heeft een nieuwe maatregel aangenomen die nieuwe geluidsnormen oplegt aan auto's. Alle modellen moeten stiller worden, met uitzondering van hybrides, elektrische auto's en sportwagens.

Tegen 2024 moeten auto's flink stiller worden. Het Europees parlement heeft een nieuwe wetgeving opgesteld die tegen die deadline een plafond oplegt van 68 dB. Vandaag mag een auto nog 74 dB uitstoten. Gezien de specifieke manier waarop decibels worden gemeten, is dat een ingrijpende maatregel (een reductie van 3 dB betekent een vermindering met de helft van het geluidsniveau). Die gebeurt in drie fases: 72 dB in 2016, 70 dB in 2020 en 68 dB in 2024. De limiet geldt enkel voor nieuwe modelgeneraties, maar vanaf 2026 wordt ze veralgemeend voor alle nieuw gebouwde auto's. Voor zware vrachtwagens van meer dan 12 ton gaat de limiet van 81 dB vandaag naar 79 dB.

Toch zijn er een paar auto's die meer geluid mogen blijven produceren: sportievelingen.
De meest krachtige modellen krijgen een marge van 1 tot 9 dB extra. Zo zullen auto's met meer dan 250 kW (340 pk) mogen brullen aan 77 dB. Een andere uitzondering gaat op voor hybrides en elektrische modellen. Als remedie voor het gevaar dat hun stille werking vormt voor zwakke weggebruikers, moeten ze vanaf 1 juli 2019 een geluidssignaal uitstoten. En ten slotte zullen voor auto's ook kwaliteitslabels worden ontwikkeld die aangeven hoeveel geluid ze produceren.
Dat geluidssignaal voor EV in de EU is pas bij trager rijden dan 20 kmu. Wslk wegens de vele 30 kmu zones in Europa.
Want in de USA zou het <30 kmu zijn.
bronnen: https://tweakers.net/nieuws/154658/n...-snelheid.html
Of tabel:
Citaat:
Application in key countries (GTR-QRTV-06-14)

https://thor-avas.com/legislation/re...-requirements/.
In China is het ook 20 kmu, United Nations zegt ook 20 kmu aanbevolen.
Voor andere werelddelen ggl maar op AVAS...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 12 september 2024 om 09:22.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2024, 11:18   #77
Oma
Eur. Commissievoorzitter
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ter info, ook voor de slecht lezenden en die niet willen horen:
Dit is al minstens 10 jaar geweten.

Dat geluidssignaal voor EV in de EU is pas bij trager rijden dan 20 kmu. Wslk wegens de vele 30 kmu zones in Europa.
Want in de USA zou het <30 kmu zijn.
bronnen: https://tweakers.net/nieuws/154658/n...-snelheid.html
Of tabel:

In China is het ook 20 kmu, United Nations zegt ook 20 kmu aanbevolen.
Voor andere werelddelen ggl maar op AVAS...
Eu zou zich beter bezig houden met eenzelfde verkeersreglement voor alle 27 eu-lidstaten, dan zouden ze nog iets nuttigs doen.
Ter info: Nieuwe Europese geluidsnormen voor auto's?
En dat bepalen soevereine eu-lidstaten toch zelf in hun parlement volgens de eu.

Bovendien gaat het eu en onze wef/politiekers helemaal niet om de bevolking, om geluidshinder, milieu of verkeersveiligheid maar om CONTROLE, om autoverkeer en -bezit volledig te bannen en enkel voor het plebs.
Of is weffer schwab nog steeds niet duidelijk genoeg geweest?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2024, 21:03   #78
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Daarom dat dubbellaags fluisterasfalt al significant kan helpen bij 60 kmu.
Of stedelijke invalswegen.
(...)
Het soort wegdek is allesbepalend voor het geluidsniveau.

Als je via de E411 naar Luxemburg rijdt, dan krijg je naast stille asfaltstroken verderop ook de nodige oude, ruwe betonstroken te verwerken. Het verschil binnen de auto is al enorm en dat laat zich buiten de auto ongetwijfeld nog veel beter horen.

Met fluisterasfalt, in Nederland ZOAB genoemd, Zeer Open Asfalt Beton, hebben wij hier wat problemen ondervonden. Goed qua geluid, maar gaf problemen bij vorst.
Het pekelwater werd te snel afgevoerd door de open structuur waardoor de wegen snel terug glad werden.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2024, 21:04   #79
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Jaja, als ik rustig wil wonen moet ik afgelegen wonen en zelf een auto kopen en anderen stalken, aanranden, verkrachten en vergiftigen. Want aan onze van de pot gerukt ruimtelijke ordening mag niets veranderd worden. FDW!
Niet onnozel doen.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2024, 21:06   #80
PeterCC
Minister
 
Geregistreerd: 2 december 2007
Berichten: 3.221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Komaan, dat rubberen banden meer lawaai zouden maken dan draaiende motors is pure onzin.
(...)
Doe eerst de test die ik je heb voorgesteld, en kom dan terug met je vaststellingen.
PeterCC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be