![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij streven naar een totaal pakket zei men. En al die moeite doen om al mijn doorlopende opdrachten te veranderen zag ik niet zitten. Gelukkig kreeg ik na de middag van mijn bank ( Crelan ) telefoon dat ook zij met een termijn rekening kwamen van 1 jaar die netto 2,45 % opbrengt. Ook verleden jaar kwamen zij met een termijn rekening die evenveel opbracht als de staatsbon van 2,81%. Ik heb toen beiden genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KBC gokt gewoon dat het gros van hun klanten de bestaande toestand gewoon gaan slikken, na wat gemorrel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar net zoals bij andere banken, hebben hun bestaande klanten daar niets aan gezien het enkel betrekking heeft op 'vers geld'. De belangrijkste marktvraag is nu hoelang de 4 grote banken hun aanbod gaan openhouden aan 3,8% of meer. ING stelt dat het ongewijzigd van kracht blijft tot 29 september, Belfius hun salesploeg spoort mensen aan snel te beslissen want dat ze spoedig vervroegd gaan afsluiten en ik hoor dezelfde echo's van KBC klanten. Enkel marktleider Fortis blijft wat mysterieus, en beperkt zich tot communicatie dat hun bestaand aanbod 'competitief' is. De kleintjes : daar kijkt nu niemand naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10% rendement per jaar over de voorbije 10 jaar en lange termijn altijd positief. Dat risico neem ik er bij.
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel voor "vers geld". Wat is de definitie van "vers geld" ? KBC geeft 2,66 % netto aan de "amateurs". Punt. |
|
![]() |
![]() |