![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat een toekomstige president van de Verenigde Staten, de eerste wereldmacht, zich daarmee moet bezighouden, komt bijzonder zielig over.
![]() |
![]() |
#1222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 september 2024 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Laura Loomer, we count on you, dear!)
![]() |
![]() |
#1224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() … want Haïtianen zijn beroemd om hun culinaire kookkunsten van kat en hond?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, het zal zijn invloed wel hebben want haar fans zijn jong en velen gaan voor het eerst gaan stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1227 | |
|
![]() Citaat:
Nee. Niet echt. Als het niet vooraf gescript is, komt er uit de kip niets dan gekakel. Cackling Kamala. Maar van Voltian mag ik dat niet meer zeggen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 september 2024 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 |
|
![]()
![]() |
#1229 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#1230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu wel.
![]() |
#1233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Illegale immigranten hebben geen systeem om op terug te vallen dus lijkt het me niet zo’n vreemde zaak als ze loslopende dieren zouden vangen en eten. Sowieso vangen ze eenden en ganzen, de stap naar katten lijkt me dan niet zo groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat onze media vergeten is dat Donald Trump in het debat de burgemeester van Springfield gelijk gaf in zijn ontkenning van de feiten. BTW, er is wel degelijk iemand gearresteerd in Ohio voor het verorberen van een kat: https://x.com/zakisolja/status/1833202664680677506 Twitter is het nieuwe foxnews die nieuws brengt dat de andere media achterhouden. Hier een getuigenis van een inwoner van Springfield over de schijterij van daklozen en migranten in haar hof: https://twitter.com/i/status/1832910274623386044
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 14 september 2024 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Specifiek. Om één of andere reden wil Trump de Haïtianen uit Springfield naar Venezuela deporteren. Specifiek. Nu wachten we op de volgende lading special pleading: "Eigenlijk, feitelijk, bedoelde hij ..."
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 14 september 2024 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf hierboven een bron van een citizen testemony uit Springfield van daklozen en migranten die in haar hof schijten en er matrassen in gooien.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar komt dat verhaal:
https://www.nbcnews.com/news/us-news...ian-rcna171099 Citaat:
Citaat:
Het ergste vanal is dat die Maga debielen die onzin nog geloven ook. Citaat:
Citaat:
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 september 2024 om 09:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bottom line: Citaat:
![]() |
![]() |
#1240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit jouw bron: A Biden immigration parole program allowed about 205,000 Haitians into the country as of August. Hundreds of thousands others are here under Temporary Protected Status granted to those from the poor and often violence-wracked island. Hoeveel Haïtianen onder het tijdelijk beschermstatuut in Springfield vertoeven geeft jouw artikel niet weer, evenmin cijfers over daklozen en illegalen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |