![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#55101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat gedreig en geblaas van die kleine fascistische dictator die zich opblaast tot een heel gevaarlijke staatsman, is inderdaad hilarisch.
|
|
|
#55102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar da's geen agressie natuurlijk.
|
|
|
|
#55103 | |
|
Minister
|
Citaat:
Laatstgenoemde is samen met VK (VKontakte) het meest populaire kanaal in Rusland. Zie https://www.statista.com/statistics/...rms-in-russia/ Ik denk niet dat er veel westerlingen zitten op VKontakte, je kan gelukkig daar nog uw misselijkmakende propaganda slijten.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 18 september 2024 om 11:02. |
|
|
|
|
|
|
#55104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allez, doorgaans was dat dan eerder ‘macho pride’, maar ge snapt ongetwijfeld wel wat ik bedoel. Persoonlijk vind ik het HEERLIJK om te aanschouwen hoe de ‘monopolisten van het maatschappelijk fatsoen’ lopen/zitten te kermen & krijsen tot het baardje in hun keel verschroeit nu ze ‘hun’ plaats op het podium af en toe al eens moeten delen met iemand anders. Bende zielige cry babies Edit: ik wens u van ganser harte toe dat er vlak voor uw voordeur een groot standbeeld wordt gezet van drie blote mannen die met elkaars geslachtsdelen van alles aan het doen zijn waar reactionairen van uw slag niet goed van kunnen slapen.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2024 om 12:03. |
|
|
|
|
|
|
#55105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 september 2024 om 12:06. |
|
|
|
|
|
#55106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
uiteraard volgens officiele media, schade door brokstukken... According to UNIAN, citing sources from the special services, the warehouse housed rockets intended for operational-tactical missile systems "Iskander," tactical missile complexes "Tochka-U," guided aerial bombs, and artillery ammunition. The Ukrainian drone strike triggered a massive explosion, leading local residents to speculate on social media about the possibility of a nuclear bomb being involved. The blast created a fire zone spanning 6 kilometers, prompting local authorities to initiate evacuation procedures for the affected population. The attack caused widespread damage in Toropets, leading Governor Igor Rudenia to order a partial evacuation of the town, with residents relocated to the nearby settlement of Zapadna Dvina. Moscow has attributed the fire to debris from a downed Ukrainian drone, but this explanation has been met with skepticism by pro-Russian military bloggers, who noted that the explosion was significant enough to be recorded as a magnitude 2.8 earthquake by seismic monitoring systems. Satellite images have shown the explosion's impact from space.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 september 2024 om 12:35. |
|
|
|
|
|
|
#55107 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een serieuze knal !
En wat anders als woonblokken bombarderen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 september 2024 om 13:35. |
|
|
|
|
|
#55108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat nieuw speelgoed dat ze van de ayatollahs hadden gekregen kapot!
|
|
|
#55109 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Grappig is ook dat de poetin-lovers zich hierover zorgen maken wegens .... de milieuvervuiling die deze ontploffing heeft veroorzaakt.
Alsof die raketten e.d. bij één voor één gebruik niet dezelfde rotzooi in de lucht jagen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 september 2024 om 13:40. |
|
|
|
|
|
#55110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, maar da's anders zul je zeggen, da's geopolitiek, propaganda, etc. Wel het hele pride, regenboog, etc. kermis zien de Russen ook als propaganda, EN eveneens enkele homo's die ik ken in België. Vooral ook als je weet dat die organisaties gefinancierd worden door westerse landen en organisaties. |
|
|
|
|
|
|
#55111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Belarus is een land waar de fascisten 1 derde van de bevolking hebben uitgemoord. En nog meer en veel kordater dan Rusland (laat staan Oekraïne, waar rasechte Nazi's een belangrijk onderdeel van het nieuwe regime werden, niet alleen volgens de Russen, maar ook, volgens Israël, Polen en Amerikaans-Joodse organisaties, zie boven) werd elke kiem van fascisme vernietigd. Een ding valt me altijd op gedurende al m'n reizen door ex-Sovjet-landen de afgelopen 2 decennia, OOK Oekraïne, is dat iedereen opkijkt naar Lukashenko. En iedereen die al in Belarus geweest is weet ook waarom. ZELFS Jonathan Holslag was vol lof over Lukashenko tijdens zijn reis naar Oekraïne, Rusland en belarus in 2017. (zie boven) Een veel evenwichtigere samenleving dan de onze, Sovjet 2:0, dus de positieve aspecten (gelijkheid, gratis onderwijs, gezondheidszorg, huisvesting, kinder creches, etc. gegarandeerde werkgelegenheid(en, voor onze VB'ers, werken is er ook een plicht voor elke afgestudeerde volwassene die fysiek in staat is om te werken), een veilige en ordentelijke maatschappij, etc. ) werden behouden, veel negatieve (geen ruimte voor privé initiatief, gebrekkig distributiesysteem, etc.) niet. Wel blijft het land vrij repressief, maar dat is in Rusland en zeker het huidige Oekraïne niet anders. Yanukovich en Shevarnadze hebben aan de lijve ondervonden wat er gebeurt als je door het Westen gesponserde NGO's laat doen. Hun landen zijn door een hel gegaan. Georgië heeft er ook meer dan de buik van vol. Laatst gewijzigd door tomm : 18 september 2024 om 14:10. |
|
|
|
|
|
|
#55113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Whatsapp is inderdaad nog wel populair, dat klopt. Daarom dat de overheid deze outlet ongemoeid liet. Echter, als META oorlog zoekt met Rusland, zullen ze geen andere keuze hebben dan whatsapp ook te verbieden. De Russen zijn naarstig aan het werken aan een waardig Russisch alternatief, daarnaast worden ook Chinese apps als wechat steeds populairder. Het Westen ZELF zoekt ontkoppeling van Rusland, China, en al deze die niet slaafs de orders van de westerse elite volgen. Dus mensen die het niet eens zijn met U verkopen "misselijkmakende propaganda". Tot zover de "vrijheid van meningsuiting" in het Westen. Zoals ik hier al gemerkt heb, wie het westerse narratief weigert te volgen wordt persoonlijk aangevallen en zelfs met de dood bedreigd. Laatst gewijzigd door tomm : 18 september 2024 om 14:17. |
|
|
|
|
|
|
#55114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar ik wel een probleem mee heb, is dat deze visie opgedrongen wordt aan landen en maatschappijen die daar niet klaar voor zijn. Ik heb in Rusland veel mensen gezien, die min of meer openlijk homo of lesbo waren. No problem whatsoever. Zij hebben hun levensstijl en houden dit voor zich, iedereen weet het, sommigen veroordelen het, maar deze mensen leiden een normaal leven zoals iedereen. Een van de belangrijke Russische propagandisten geeft openlijk toe dat hij homo is en samenleeft met een man. Waar de Russen niet tegen kunnen, is dat het Westen hen eens zal vertellen dat homo's moeten trouwen, dat blote, gedrogeerde mannen die aan elkaar zitten, met pluimen in hun kont, en reclame maken voor fisten, etc. moeten kunnen paraderen door de straten van de hoofdstad. Dat gezegd zijnde, de situatie van homo's, lesbo's, etc. in Afrikaanse landen is dikwijls schrijnend. Wat er in Tsjetsjenië gebeurt veroordelen de meeste mensen met wie ik in Rusland sprak. Een van de redenen dat ze zeker niet willen dat Kadyrov Poetin opvolgt. Maar je moet zover niet kijken. Veel holebi's met een migratieachtergrond in België hebben het erg moeilijk. Dat DAAR eens wat meer aandacht aan besteed wordt. Laatst gewijzigd door tomm : 18 september 2024 om 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#55115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#55116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Daar heb je weer zo een nuttige idioot die er echt in gelooft en niet doet alsof.".
|
|
|
|
#55117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat MIJ al een tijdlang opvalt is dat van die 'iedereen' die zogezegd op zou kijken naar Lukashenko (of Poetin) zo bitter weinig gebruik wordt gemaakt in de propaganda van pakweg een Vladimir Solovyov. Hoe zou dat nu komen, volgens u? (Volgens mij komt het omdat die 'iedereen' amper tot niet bestaat, maar ja, ge kent mij al een beetje, hé Zeg het maar.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#55118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat Rusland in 1917 absoluut niet klaar was voor de 'visie' van de bolsjewisten werd AFDOENDE BEWEZEN door de bloedige & brutale burgeroorlog die nodig was om die 'visie' op te kunnen dringen, alsmede door de geheime politie en de gevangenissen/goelags die nodig waren om ze opgedrongen te laten blijven. Maar daar hebt gij dan weer NOOIT een probleem mee gehad, wel integendeel Dat aan "Oekraïne" al een hele tijd lang een 'speciale militaire operatie' opgedrongen wordt waar het land en z'n maatschappij helemaal niet klaar voor zijn, kan u ook al NIKS schelen. Nogmaals Mijn conclusie ('dus' als/wanneer u anderen 'hypocriet' noemt, doet u gewoon aan 'projectie'. Zoek het maar eens op.
|
|
|
|
|
|
#55119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens mij denken ze dan dat zo'n 'uncle tomm' eigenlijk een geheim agent is van de FSB. En nog volgens mij zitten ze er daarmee niet geheel en al naast.
|
|
|
|
|
|
#55120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Da's één keer per jaar, zeg. Als ge 't niet wilt zien: GA DAN NIET KIJKEN. Moeilijker dan dat is het niet. Zélf ga ik daar ook niet naar kijken, maar als ik zou mogen kiezen zie ik minstens tien keer liever elke dag zo'n pride parade dan waar ik ook heen ga te moeten passeren voorbij < monumenten & standbeelden voor helden die tijdens een speciale militaire operatie eervol sneuvelden in een land dat het hunne niet was/is/zal zijn > De pride parades zijn alleen maar een tijdelijke viering van het (wilde) leven, de monumenten & standbeelden zijn niks meer dan de versteende relicten & resten van één of andere doodscultus (en ge moogt ze hebben)
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2024 om 15:34. |
|
|
|
|