![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verrader of vrijheidsstrijder? De opinies verschillen nogal.
Citaat:
https://vk.com/wall578770806_21511 Laatst gewijzigd door Bach : 2 januari 2024 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() William Lai heeft de verkiezingen gewonnen !
![]() https://www.bbc.com/news/world-asia-67920530 Er komt dus een voortzetting van de politiek van zijn voorganger. Taiwan laat zich niet bullyen door grote buur China. De bevolking haar gemaakte keuze is duidelijk. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jimmy Lai (Hong Kong) is niet dezelfde persoon als William Lai (Taiwan). Bovenstaand bericht hoort eigenlijk in een andere draad thuis.
Mbt Taiwan is de pro mainland stem gesplitst: Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2024 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Mbt Taiwan. Het westen juicht maar bij nader toezien...
"... his victory was a big step down from that of predecessor Tsai Ing-wen four years ago. She had taken a record 8.2 million votes, or 57%. He only managed 5.6 million, a 40% share. The DPP duo prevailed largely because of a severe split in the opposition camp, which together polled 59%. " (Polin) Laatst gewijzigd door Bach : 14 januari 2024 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo Bach: je eigen draad hierboven naar de kloten geholpen.
Way to go! ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kleurenrevolutie in Hong Kong is mislukt. Dat zijn zaken waar gedurende jaren, soms langer dan een decennium aan gewerkt wordt.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 september 2024 om 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt! Dankzij deze draad weet ik nu wie Jimmy ...euh... * scrollt naar boven* Lai is.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met meer correcte en reële feiten dan die verspreid door Bachske's gebruikelijk angstige anti-west breincel. Tipje historie opgelicht met benadering door "Deutsche Welle" broadcasting in dit geval.
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Verwacht geen interesse in de westerse pers voor de ontmaskering van een VS kleurenrevolutie element in Hong Kong tijdens zijn proces.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 25 november 2024 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij glimlachen hier eens goed met jouw gebruikelijk zurig klavier getokkel en copy/paste. Al is het ietwat eentonig uiteindelijk, dat wel.
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() "Jullie" kleurenrevolutie is ondertussen wel geklasseerd lijkt het. Het koloniale tijdperk loopt op zijn einde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De snelste van begrip zijt gij bij jullie thuis ook niet, hè.
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() In theorie beëindigd. In de praktijk nog niet.
Maar er is paniek in het imperium. Trump zopas: Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |