![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vandaag | |||
Ga ik stemmen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 61,11% |
Blijf ik thuis: ze trekken hun plan maar |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Zal ik veel leedvermaak hebben met enkele lokale politici |
![]() ![]() ![]() |
8 | 44,44% |
Moest ik gaan zitten als voorzitter, secretaris of bijzitter |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Moest ik gaan tellen als voorzitter, secretaris of bijzitter |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Moest ik gaan tellen of zitten, maar ik ben niet geweest |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Prins Laurent for mayor |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad het belangrijkste, hij kan burgemeester blijven spelen in zijn cafe aan de overkant van de markt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn overwinningsspeech die hij voor de spiegel had geoefend, mocht de vuilbak in. De narcist zal deze week niet te genieten zijn denk ik. Best hem even mijden als je ambities hebt binnen Vooruit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Omdat de hangjongeren de buurt verpesten en de autochtonen wegjagen?
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
CR heeft gefaald de sterkste in zijn stad te worden ondanks het feit dat hij nu maandenlang bijna dagelijks in de media en TV zijn ding mocht komen doen. Bovendien om dan te pochen dat men de meeste voorkeurstemmen heeft behaald in vergelijking met de minder mediatieke burgemeester is dan ook al niets om naar huis te schrijven als je merkt dan het slechts om ca 500 stemmen gaat .(6741 tegen 6223). Eerder miezerig.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Gouverneur
|
![]() En waar gisteren totaal niet over gepraat werd in de MSM, mag hier ook wel eens wat meer belicht worden. Het wordt pas duidelijk welke electorale kaakslag Groen en 0-VLD gekregen hebben en hoe groot de winst van het VB en in mindere mate Vooruit gisteren in globo was, als men de resultaten van de provincies er eens naast legt.
Om een idee te geven in zetel verlies opgeteld over al de provincies. Nettoresultaat van de partijen: - VB: +9 - Vooruit: +6 - NVA: +2 - PVDA: +1 - Groen: -8 - 0-VLD: -10 Hieronder de grafiekjes: Voor de geïnteresseerden: resultaten van de Vlaamsgezinde stemmers (NVA+VB) per provincie in percentage. Ook dat zijn er gemiddeld 4.5% extra in vergelijking met 2018 - Antwerpen : 50.8% - Oost-Vlaanderen: 41.1% - West- Vlaanderen: 39.9% - Limburg: 38.7% - Vlaams-Brabant: 37.6%
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gefaald? Dat is dat wel een zeer persoonlijke interpretatie van de feiten Hij heeft misschien niet een van de doelen behaald (burgermeesterschap) die hij had beoogd, maar dat was schier onmogelijk (hetgeen ik vroeger ook al stelde). Echter, het scheelde niet veel. Desalniettemin heeft hij geweldig veel stemmen achter zijn naam weten te vergaren en hij heeft zijn partij naar een klinkend succes geleid in Sint Niklaas. Dat zijn de feiten nu eenmaal. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 oktober 2024 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Neemt hij zijn vriendin mee
![]()
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mag je eens uitleggen. Ik reageer op het feit dat die vermeldenswaardige uitslag die Dadee post getuigt van politieke ongeletterdheid. Veel meer on topic kan het eigenlijk niet zijn. Je moet echt eens wat meer beginnen opletten of in de toekomst gewoon zelf on topic blijven. Dat zou al veel helpen, denk je zelf niet?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dus nogmaals: verbeter de wereld, begin met uzelf. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 oktober 2024 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Gouverneur
|
![]() This aged well ...
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 14 oktober 2024 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet meer en niet minder off topic dan de meeste posters. Hetgeen wel opmerkelijk is dat diegenen die verwijten dat anderen off topic gaan, zelf met goede regelmaat off topic gaan. Alleen beseffen ze het niet of hebben ze een 'selectief' geheugen. En vergeet vooral niet: u gaat ook met goed regelmaat off topic. Net zoals iedereen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 oktober 2024 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na vijf stembureaus was de randvoorwaarde he [5/130].
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 14 oktober 2024 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij uw posts leest gaat hij ze niet aan u offreren.
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Blijft ne sos he. Die kunnen niet weerstaan aan een pakje geld.