![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het CGKR, de voorloper van UNIA, was betrokken partij bij deze "aanbevelingen": Citaat:
|
|
|
|
#222 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Meer dan de woorden racisme en mensenrechten komt er dan niet uit. |
||
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In een echt land zou een onafhankelijk gerecht dat doen.
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat het een grote kost met zich zal meebrengen is evident en ben ik met je eens. Anderzijds langdurig betekent evolutie en is beter dan revolutie. Dat leert de geschiedenis ons toch. Dat zou goed zijn, alleen al maar om de "smerigheden" en korte lontjes van "Nationalisten" BEIDER strekkingen te vermijden. (Franse of Russische revoluties indachtig als historische voorbeelden.) P.S.: Los daarvan is hier nu wel het beste bewijs geleverd van de lokale plattelandsdemocratie=nationale hypocrisie in actie. Bravo Vlonders Belgenland!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 oktober 2024 om 03:22. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik was gisterennamiddag urenlang in Izegem.Waar,aldus de pocoterij en de "Graven van Vlaanderen",mijn moreel en ethisch zijn in acuut gevaar is..
geen brandende autobanden,nergens betogingen van blauwharige neusringen(tiens?).....geen stampende bottinen in de straten......we SPRAKEN er zelfs niet over....... Dat onderwijl vertegenwoordigers van de "traditio's" 's avonds snikkend in hun bed liggen en misschien straks TikTok filmpkes gaan maken waarin ze uitleggen dat het iedereens schuld is behalve die van henzelf...is HUN probleem...
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 29 oktober 2024 om 05:43. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een officiële klacht indienen kan al eens helpen om het gerecht aan het werk te zetten. Als we nl. voor elke roddel een gerechtelijk onderzoek moeten opstarten dan zijn we nog lang niet thuis.
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Izegem vormen de bedreigingen voldoende ernst om een coalitie op te blazen en wat doet het parket ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hier is het dan weer het andere verhaal: "dien klacht in, en dan gaat er misschien eens ooit iemand in gang schieten." Het is ook een vorm van klassejustitie.
|
|
|
|
#229 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De schaal waarop zal alleen maar groter - smeriger? - worden. Trouwens, evolutie beter dan revolutie? In het land dat door een separatistische revolutie is opgericht? Belgisch separatisme goed, Vlaams separatisme slecht...
|
|
|
|
|
#230 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn condoleances, al gaan die niet echt helpen hè.
|
|
|
|
#232 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zetten daarmee de fiere Belgische traditie verder, of het land nu blijft bestaan of niet; het wordt alleen maar slechter.
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Morituri te salutant! Ik als doordeweekse Belgenlandse Honkie, gij als fiere Belgenlandse onderdaan van 't Stad. Laat je niet kisten, Xeno. (respecteer overblijvende bomen.)
|
|
|
|
#234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij weet dat wel?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gisteren, in de Tafel van Gert, zei Hannes x, politiek redacteur van het nieuwsblad, dat er journalisten op de zaak van de bedreigingen enz. gezet zijn.
Afwachten wat dat gaat opleveren. Verder ook nieuws, maar het is even zoeken naar de link, dus uit mijn geheugen: Als er een ondertekend document bestaat in Izegem van de voordrachtsakte, of als daar ook maar een exemplaar van overblijft, dan is dat geldig. Het kan dan niet meer ingetrokken worden. De nieuwe initiatiefnemer, de oude burgemeester, wist dit te vertellen, en zijn eerste actie zal dan ook zijn om zich goed in te lichten bij de gouverneur en bij binnenlands bestuur Vlaanderen. Nogmaals dank Bartje van Mechelen, voor zo'n soap van een decreet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geef eens een vb van grote gemeentelijke werken.
|
|
|