![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meer opwinding naast de piste dan erop. Kijken met de maten naar Formule = ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was nogal,wat. Verstappen die over de rooie gaat en McLaren die hun dubbelslag bekladden door een domme strategie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk daar al jaren niet meer naar.
Ik ben anders een groot autofan. DTM en Le Mans zeggen mij meer.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2024 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis iconische piloten alla Mansell, Prost, Senna
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Schumacher, Hamilton en Verstappen zeggen u niets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is voor het eerst sinds vele jaren dat het terug interessant is. Er is geen auto die er met kop en schouder bovenuit steekt zoals de Mercedessen en de Red Bulls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat zou zo'n Verstappen spelen ? Grand Theft Auto ?
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Gran Turismo zitten er ook zo. Heb ik indertijd ook gespeeld. Dat is twee uur aan een stuk, met bandenwissels, bijtanken en de hele reutemeteut. En hij was de 24 uur van Spa aan het rijden… Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 juli 2024 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russell gediskwalificeerd wegens te hoog wagengewicht. Bij Mercedes is het feestje plots een fuck-up geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt meer op playstation met auto's die op rails rijden dan op de gevechten met onder en bovensturende wagens die het vroeger zo boeiend maakten. Ik ga nog alleen naar de Classic races en op TV kijk ik nog alleen naar Moto GP en de rallye. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2024 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook maar nog meer James Hunt Lauda Patrick Depailler.....Siffert ....Jabouille. Dat waren echte avonturiers en waaghalzen. Nu zijn dat vooral modieuze rijkeluiszoontjes .Alsook mis ik die echte auto's die nog echte auto's waren en geen rijdende computers.
Ach alleen mensen die die heroische tijden hebben meegemaakt kunnen vergelijken en een oordeel daarover vellen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2024 om 21:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken dat circuit. Heb er zelf nog op gereden. Is inderdaad een mooi circuit.
Ken jij nog de Targa florio ? Dat waren nog eens races. Wie die ooit live heeft meegemaakt (ik) kan de huidige Formule 1 alleen maar zeer saai vinden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juli 2024 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, is de passie volledig weggefilterd voor het grove geld. In den tijd was dat echt een sport. Gewoon omdat die van alles een zaak van leven of dood maakten; letterlijk en figuurlijk.
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Crusader no remorse. Euh?
![]()
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() F1 is terug leuk om naar te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige controleurs klokten met de chronometer af of je niet te vroeg in de bocht afremde zoniet kon je naar huis. Veiligheid was toen hun ding niet. Men moest gewoon zot genoeg zijn. |
|
![]() |
![]() |