![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2102 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben de Dem's enkel aan zichzelf te danken.
![]() |
#2105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump roeptzich al uit als 'nieuwe' POTUS.
Lijkt mij daar er geen andere spelers zijn de beste optie, Trump. Mensen die het niet zo aangenaam zien het verloop van de kiezing. ![]() Terug naar Afrika dan maar????? Als 'nieuwe' POTUS zal hij de beveiliging voor zijn eigen persoon goed moeten opschroeven want er gaan er zeker zijn die met de huidige stand van zaken niet zullen kunnen lachen. ![]() Er stond ergens op het net al een tekst van iemand die zei over een verder verloop: "zoals Kenedy?"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 november 2024 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2107 |
Europees Commissaris
|
![]() "Verkozen" lol. Door de Amerikanen of door Poetin?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd of we nu Gentse of Izegemse toestanden gaan zien in de usa. Linkse ratten kunnen niet tegen hun verlies.
![]() |
#2109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2110 |
Gouverneur
|
![]() Linkse traantjes... Heerlijk. Ooit een carriëre geambieerd bij de MSM: daar is het op dit moment de schud van het congress
![]()
![]() |
#2111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie staat voorlaatste (laatste is Luxemburg). Er zijn 30 landen lid v.d. NAVO. Laatst gewijzigd door Boduo : 6 november 2024 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 november 2024 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2114 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zelfs al gelezen dat het grijze trieste weer hier, mede oorzaak is van de overwinning van Trump.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ik heb dan weer gehoord dat men Trump gekozen heeft om van het eeuwige gezeur van Björn Soenens af te raken. Die man gaat dat niet overleven.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry: binnen paar maanden.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 november 2024 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge schnapt toch, dat de huidige koersen drijven op de Westblokse oorlogsvoeringen die menschen met spaargeld zorgen baren, en drijven tot hun dollars en euro's wisselen voor aandelen en whatever else? Trump beweerde echter de oorlogsvoeringen te stoppen, als ie daar werkelijk ook naar toe zou werken wordt drijven zinken. Niet dat Donald John Trump (Juni 14, 1946 - ?) de kans gaat krijgen - die zen dagen zijn nu geteld. Het Westblokse Ministerie van Waarheid zal verklaren dat Iran erachter zat natuurlijk.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je lid wil zijn van een club moet je de regels volgen. Of voldoende leden vinden om de regels te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn advies voor de "Democrats":
organiseer ASAP een staatsgreep op z'n Pinochets, zoiets hebben de rechtse radicalen graag. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |