![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zult daar toch heus iets geleerd hebben?
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het enige wat ik in het leger heb geleerd is stevig pinten drinken. Ok toegegeven, dat is ondertussen meer dan 35jaar geleden.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet vergeten van eerst uw gamellen tegen elkaar te slaan en "spray" te roepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wel, 3 keer en heb daar toen contact gehad met onderdrukte mensen die zelfs bang waren om te spreken in het bijzijn van hun eigen kinderen door de repressie. HET GAAT HEM NIET OM GROND, WANT DAAR LEVEN MENSEN OP (als ze niet gevlucht of gedood zijn)!!! Die mensen leefden daar als slaven onder CCCP bestel, ten gunste van de Russen DIE HEN, de personen en het land OP ALLE Gebied terroriseerden en UITKNEPEN ALS CITROEN. Wat de Russen, Poetin nu weer wil. Geen wonder dat er gestreefd WERD / word door hen om onder de NAVO PARAPLU TE KOMEN ZITTEN. Geen wonder dat ze nu al die oorlog ontberingen willen ondergaan om niet terug onder het Russische juk te komen zitten!!! Hier is er maar 4 jaar ellende / ontbering geweest, daar jaren van repressie dat hier nooit zo erg geweest is.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 november 2024 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat viel nog mee. We moesten ook het werk van de adjudant doen die van smorgen zat op een veldbed ging liggen
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klaagt de ene als dienstplichtige en jaar geld te verliezen en de andere is alleen adjudant om de maandelijkse uitkering .................
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alle tam tam over die oorlog is vanzelfsprekend gelogen want ze zijn van hun vader den duivel. Ge kunt iets slecht niet fiksen met meer slecht.
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Philip DW gaat dat fantastisch vinden !
![]() Eindelijk gaat de grote droom van zijn idool Cyriel Verschaeve vervulling krijgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Het leger, "take one for the team." Pffft.
We leven toch in een individuele maatschappij, Sgt. Dat mag jij nu nog niet weten, kleine... |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net hetzelfde verhaal bij de geallieerden in 44. Of die daar zo graag bij waren bij de landing in Normandie ben ik ook niet van overtuigd. Ik begrijp heel goed je redenering maar onze tegen de goesting milicien periode als een relevantie beschouwen voor legerkorpsen in oorlogstijd gaat niet helemaal op denk ik. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 november 2024 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |