![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het leger had daar gewoon moeten klaarstaan om al die theedoeken af te knallen. |
|
|
|
|
|
|
#262 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom is Israel sinds 1991 opgenomen bij de UEFA: (vanaf 1994 definitief) uit het Duits: Citaat:
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Israëlische hooligans waren gisterennacht weer actief ...
Trouwens in Antwerpen zijn ook al enkele weken terug elke nacht ontploffingen van deurbommen en vuurwerk hoorbaar. Er geldt een onuitgesproken avondklok voor Joden en brave Vlamen. En communist Jos D'Haese die houdt van anarchistisch geweld zag dat het goed was: klein terrorisme, revolutie, ... ![]()
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) De smeltkroezen zijn aan het smelten. Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 november 2024 om 08:41. |
|
|
|
|
|
#264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik veronderstel dat het een satirisch account is: los derop. Tijdens de Jodenjacht waren er 0 arrestaties door de politie. Halsema ontslag.
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier ziet men het als volgt:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nederland en Europa meten met 2 maten. In Amsterdam zijn in WO II door blanke Hollanders de meeste joden verraden en vermoord en nu schreeuwt de foute krant van toen zoals de telegraaf en de rechtspopulist Wilders met zijn mannetjes van SBS6, moord en brand ove reen paar honderd moslim activisten die rellen schoppen in Amsterdam tegen voetbal supporters. |
|
|
|
|
|
|
#267 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 12 november 2024 om 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
Ook buiten de sociale media groeit het besef van een Amsterdams progrom hoax.
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
Democracy Now in de VS heeft het over de post 'progrom' arrestaties in Amsterdam.
https://youtu.be/ttS8pKwvoII?feature=shared Het is eigenlijk stunning hoe jaren 30 Nederlandse autoriteiten zich gedragen door de oproepers tot genocide vrije hand te geven op de straten van Amsterdam en de protesten tegen die misdaden de kop in te drukken. Alsof wie dader en slachtoffer is voor eeuwig vast staat en los staat van het gedrag. Dat is een racistische visie op de realiteit. Laatst gewijzigd door Bach : 12 november 2024 om 11:41. |
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
Hoe de media eerst correct informeren over de rellen en daarna plots er over beginnen liegen. Tot en met omdraaien van wie wie aanvalt in de beelden.
The Media Lied About These Attacks Inderdaad jaren 30 stijl Willem Alexander. Maar dan van de kant van uw Goebbels gelijkende media en autoriteiten. Laatst gewijzigd door Bach : 12 november 2024 om 12:15. |
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Nu niet, nooit niet. |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
|
Citaat:
DAT argument aanhalen om de positie in te nemen dat moslims WEL in het westen thuishoren is dus hol. Voor mij maakt het niet uit. Iedereen welkom. Maar geen zieltjes winnen aub. Bidt maar tot uw god, maar verwacht van mij niet hetzelfde.
|
|
|
|
#274 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 12 november 2024 om 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#275 | |
|
|
Citaat:
Liever een "paria" dan. Dat woord geeft trouwens aan dat het debat verschuift naar ad hominem.
|
|
|
|
#276 | ||
|
|
Citaat:
Maar. 'Niet thuis horen' is een subjectieve inschatting. Dat is iets anders als een vaccin dat al dan niet medisch zinvol is. Als een meerderheid van de westerlingen dan subjectief vindt dat moslims wel een plaats dienen te hebben in het zogenaamde 'westen' dan dient men misschien te concluderen dat het westen open staat voor dit religieus pluralisme. Dat dit een kenmerk is van het westen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 12 november 2024 om 14:38. |
||
|
|
|
|
|
#277 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Boomer-rechts: het was een pogrom! deze Noord-Afrikaanse moslims moeten terug naar eigen land !
Wegkijkers: het was geen pogrom! de Macabbi supporters hebben het uitgedaagd ! Ik: Het was geen pogrom, en toch moeten deze Noord-Afrikaanse moslims wieberen |
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Palestijnen waren en zijn inwijkelingen, migranten uit de arabische buurlanden en dit conflict is reeds meer dan 60 JAAR aan de gang omdat islamieten de Joden geen eigen staat gunnen, omdat islamieten het Jodenvolk tot de laatste Jood willen uitroeien en omdat moslims/islamieten elk gebied waar ze neerstrijken aanzien als eeuwig en onvervreemdbaar ISLAM BEZIT. Zie de koran, die laat er geen enkele twijfel over bestaan! Dat geeft te denken over onze westerse gebieden waar islamieten als sprinkhanenplaag in grote getale neergestreken zijn, nietwaar? De oorlog van israël zou ook zomaar hier kunnen uitbreken als moslims/islamieten de politieke macht willen grijpen....."we veroveren europa zonder oorlog maar door de baarmoeders van onze vrouwen, kweek erop los" dixit dictator turk erdogan en die "omvolking" is al volop bezig, te wijten aan onze politieke landverraders. Jullie zouden dus beter op je hoede zijn en bezorgd zijn wat betreft je eigen toekomst dan nutteloos te kibbelen over gaza/israël....
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|