![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
"idiotie" is een totaal understatement; subversieve acties zijn het van die staatsvijandige partij, enkel de methodes van PatrickVE zijn goed genoeg om die landverraders aan te pakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet waar het goedkoop gas zit, en ik weet ook hoe dat zeer goedkoop aan Duitsland geleverd kon worden. Meer moet ik niet weten.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() We weten dat allemaal. En de tegenstanders van een Europees reveille maken zich duidelijk kenbaar aan ons door dat goedkoop gas tegen te houden.
![]() |
#25 |
|
![]() Als reactie op een artikel in "De Volkskrant" schreef de auteur in bijlage een edito.
https://www.zerohedge.com/markets/eu...nce-us-ascends De huidige politieke Europese elite FAALT over de gehele lijn. Het enige waarmee ze bezig zijn is zichzelf in stand houden, en de economie, daar vegen ze hun kloten aan. Windmolentjes zetten, en regenboogvlaggetjes op de grond schilderen en dat soort toestanden. DAT wél. Als wij een Europees economisch reveil willen in gang zetten, dan dient de VOLLEDIGE top van de piramide weg, om niet meer vervangen te worden....