![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jordan er kan nog wel een controversieel iemand bij. Niet voor de pure controversie hoor. Neen, zeker niet.
https://www.youtube.com/watch?v=Bv0TW2LF_dE Wat is daar allemaal gaande in de UK? ![]()
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, premier Starmer lijkt een nog grotere snob te zijn en lak aan de regels te hebben dan Boris Johnson. Raar toch dat je daar in onze media niets over leest. Hoe zou dat komen ...
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de Britse conservatieven op rechts door Farages Reform UK lijkt nu ook Labour serieuze concurrentie te krijgen op links, van Corbyns Independent Alliance. Worden beide traditionele partijen binnenkort leeggezogen door de radicalere varianten ?
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://radio1.be/luister/select/de-...n-geldschieter
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 september 2024 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tijdens mijn laatste bezoek aan Albion viel zijn eerste lijk al uit de kast en hij is nog maar een paar maand bezig. Madame Starmer mocht eens goed gaan shoppen alleen waren ze dat "vergeten"melden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie dacht dat de regeldrift na de brexit zou minderen komt bedrogen uit. Vanaf vandaag moet een Engelsman of -vrouw elke kip die hij of zij heeft registreren.
![]() Een ideetje voor NV-A. Zo een maatregel ook in Vlaanderen implementeren voor als de vogelgriep nog eens opduikt kan voor tewerkstelling voor de vriendjes zorgen.
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Britse parlementairen ontbieden Musk om uit te leggen waarom hij toelaat dat er niet vooraf goedgekeurde meningen circuleren op zijn media-platform.
Musk antwoordt “go fuck yourselves” https://www.zerohedge.com/geopolitic...mation-hearing Engeland is daadwerkelijk afgedaald naar een totalitaire shithole.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 november 2024 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het laatste decennium de "traditio's" bezig gezien...
De conservatieven die verkiezingsoverwinningen boekten en vervolgens de zaak verknoeiden .Premier na premier zagen we passeren naarmate de "clans" elkaar aftroefden... Onderwijl had Labour nog af te rekenen met de "Corbites"....maar wat gevreesd kon worden is aan het gebeuren...Ook in labour zijn er nog steeds "clans" en nu Labour aan de macht is.....lijkt de Britse kiezer hetzelfde patroon te gaan zien... Onderwijl bijt Brexit verder . Bemerk ook hoe in Schotland gans dat "onafhankelijkheidsgedoe" met de SNP in elkaar gestuikt lijkt........ Maar ik wijk af.... Nigel Farage begint weer op te komen in de pop-polls.... Dat zou perfect passen in wat in de Angelsaksische wereld (ook al in Canada en Australie,en moet ik de VS nog vermelden?) aan het gebeuren staat...WEG met de slappe poco's......het brengt alleen maar nutteloze overlast en ellende.....de mensen willen kiezen voor BESTUURDERS...Als de "welbespraakte ervarenen" het niet kunnen,of eigenlijk gewoonweg de WERKERS negeren ten koste van de nietnutten en bullshit-jobbers,wel,dan kiest men maar voor anderen.......Niet geschoten is altijd mis! Laatst gewijzigd door kelt : 23 november 2024 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zijn gelukkig nog in de meerderheid.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Engelsen zijn iets minder gek. Net als in de jaren veertig vormen zij ook nu de speerpunt van de strijd tegen de (toen Duitse, nu Russische) nazi's.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Is het dan werkelijk niet moeilijker u de russische beer voor de neus te houden om u in de pas te doen lopen? Het is wat het is, maar om onze industriële motor terug aan de praat te krijgen, hebben wij het goedkoop gas van de russen nodig. Ook al zijn die russen volgens u klootzakken. Tja, dat is dan maar zo hé. Is dat de eerste keer dat gij zaken doet met klootzakken? Want uiteindelijk is iedereen op bepaald vlak ne klootzak, dus wat maakt het uit?
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij steunen een oorlog tegen die klootzak die em begonnen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt er niets van. Poetin had schrik dat de Navo zijn land wilde aanvallen daarom annexeerde hij de Krim en viel hij Oekraïne binnen onder het mom van een veiligheidsoperatie tegen nazi's. Het is niet omdat hij een fascistische imperialist is, ik herhaal het is niet omdat hij een fascistische imperialist is, dat hij dat deed. Neen, hij deed dat omdat anders het Belgische leger met elastiekjes schietend en pang pang roepend Rusland zou hebben aangevallen.
![]() |
#136 |
|
![]() Intussen zwelt de oppositie tegen Keir Starmer aan;
https://www.zerohedge.com/political/...res-under-week
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Viel hij daarom ook eerst Georgie aan ? De NAVO was zó gerust dat er heel wat leden het min. bedrag van 2 % niet "konden" betalen. Resultaat van "Oekraine" ? Nu zijn er nog enkele landen die de 2 % niet Betalen (Belgie: 1,3 !). Nederland maakt NU 2 miljard € extra vrij voor defensie... + de wapenfabrieken in het Westen draaien op volle toeren. Laatst gewijzigd door Boduo : 26 november 2024 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Mocht het de Engelsen nog niet duidelijk zijn wat voor monsters ze aan de macht hebben gestemd;
https://dailysceptic.org/2024/11/28/...xt-five-years/ Cold Hard Communism. DAT is hun deel. Loempekloeweten.
![]() |
#139 |
|
![]() En het gaat maar door;
Het zijn vastgestelde feiten dat er "grooming-gangs" in Engeland bestaan, die hun "activiteiten" ook al ontelbare keren zijn vastgesteld. Daar gaan we hier niet meer over palaveren. Dit in de openbaarheid zeggen (op youtube) is echter niet meer toegestaan. https://www.zerohedge.com/political/...grooming-gangs
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |