Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2024, 12:51   #121
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Jordan er kan nog wel een controversieel iemand bij. Niet voor de pure controversie hoor. Neen, zeker niet.

https://www.youtube.com/watch?v=Bv0TW2LF_dE

Wat is daar allemaal gaande in de UK?
Oud 16 september 2024, 16:47   #122
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Amai, premier Starmer lijkt een nog grotere snob te zijn en lak aan de regels te hebben dan Boris Johnson. Raar toch dat je daar in onze media niets over leest. Hoe zou dat komen ...

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2024, 17:37   #123
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Na de Britse conservatieven op rechts door Farages Reform UK lijkt nu ook Labour serieuze concurrentie te krijgen op links, van Corbyns Independent Alliance. Worden beide traditionele partijen binnenkort leeggezogen door de radicalere varianten ?

Oud 25 september 2024, 06:53   #124
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Amai, premier Starmer lijkt een nog grotere snob te zijn en lak aan de regels te hebben dan Boris Johnson. Raar toch dat je daar in onze media niets over leest. Hoe zou dat komen ...
Is wel uitgebreid op Radio 1 geweest.

https://radio1.be/luister/select/de-...n-geldschieter
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 september 2024 om 06:54.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2024, 07:46   #125
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is een sos he,

tijdens mijn laatste bezoek aan Albion viel zijn eerste lijk al uit de kast en hij is nog maar een paar maand bezig. Madame Starmer mocht eens goed gaan shoppen alleen waren ze dat "vergeten"melden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2024, 16:06   #126
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Wie dacht dat de regeldrift na de brexit zou minderen komt bedrogen uit. Vanaf vandaag moet een Engelsman of -vrouw elke kip die hij of zij heeft registreren. Je hebt de EU niet nodig als je Labour hebt.

Een ideetje voor NV-A. Zo een maatregel ook in Vlaanderen implementeren voor als de vogelgriep nog eens opduikt kan voor tewerkstelling voor de vriendjes zorgen.

Oud 22 november 2024, 18:05   #127
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Britse parlementairen ontbieden Musk om uit te leggen waarom hij toelaat dat er niet vooraf goedgekeurde meningen circuleren op zijn media-platform.
Musk antwoordt “go fuck yourselves”

https://www.zerohedge.com/geopolitic...mation-hearing

Engeland is daadwerkelijk afgedaald naar een totalitaire shithole.

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 november 2024 om 18:06.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2024, 13:15   #128
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard Ze riskeren plots FARAGE te hebben!

We hebben het laatste decennium de "traditio's" bezig gezien...

De conservatieven die verkiezingsoverwinningen boekten en vervolgens de zaak verknoeiden .Premier na premier zagen we passeren naarmate de "clans" elkaar aftroefden...

Onderwijl had Labour nog af te rekenen met de "Corbites"....maar wat gevreesd kon worden is aan het gebeuren...Ook in labour zijn er nog steeds "clans" en nu Labour aan de macht is.....lijkt de Britse kiezer hetzelfde patroon te gaan zien...

Onderwijl bijt Brexit verder .
Bemerk ook hoe in Schotland gans dat "onafhankelijkheidsgedoe" met de SNP in elkaar gestuikt lijkt........

Maar ik wijk af....
Nigel Farage begint weer op te komen in de pop-polls....
Dat zou perfect passen in wat in de Angelsaksische wereld (ook al in Canada en Australie,en moet ik de VS nog vermelden?) aan het gebeuren staat...WEG met de slappe poco's......het brengt alleen maar nutteloze overlast en ellende.....de mensen willen kiezen voor BESTUURDERS...Als de "welbespraakte ervarenen" het niet kunnen,of eigenlijk gewoonweg de WERKERS negeren ten koste van de nietnutten en bullshit-jobbers,wel,dan kiest men maar voor anderen.......Niet geschoten is altijd mis!

Laatst gewijzigd door kelt : 23 november 2024 om 13:20.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2024, 15:49   #129
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
WBemerk ook hoe in Schotland gans dat "onafhankelijkheidsgedoe" met de SNP in elkaar gestuikt lijkt........
Als onafhankelijkheid moet dienen om van "misgenderen" een misdaad bestrafbaar met gevangenisstraf te maken, en transmannen die veroordeeld zijn voor verkrachting op te sluiten in vrouwengevangenissen, dan haken normale mensen af.

En die zijn gelukkig nog in de meerderheid.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)
Oud 23 november 2024, 20:57   #130
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Als onafhankelijkheid moet dienen om van "misgenderen" een misdaad bestrafbaar met gevangenisstraf te maken, en transmannen die veroordeeld zijn voor verkrachting op te sluiten in vrouwengevangenissen, dan haken normale mensen af.

En die zijn gelukkig nog in de meerderheid.
Egied, eerlijke vraag, hoe rijm jij deze onzin met het feit dat je "ze" wél vertrouwt als ze voor ons de rus moeten verslagen?
Oud 23 november 2024, 23:10   #131
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Egied, eerlijke vraag, hoe rijm jij deze onzin met het feit dat je "ze" wél vertrouwt als ze voor ons de rus moeten verslagen?
Het ging over de Schotse separatisten hé, die stillaan het toppunt van de waanzin aan het bereiken zijn.

De Engelsen zijn iets minder gek. Net als in de jaren veertig vormen zij ook nu de speerpunt van de strijd tegen de (toen Duitse, nu Russische) nazi's.
Oud 23 november 2024, 23:23   #132
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging over de Schotse separatisten hé, die stillaan het toppunt van de waanzin aan het bereiken zijn.

De Engelsen zijn iets minder gek. Net als in de jaren veertig vormen zij ook nu de speerpunt van de strijd tegen de (toen Duitse, nu Russische) nazi's.
Churchill zelf was een fascistische agressor. Net zoals het nu ook geen rol speelt wie daar premier is.
Oud 24 november 2024, 10:10   #133
gunter5148

Standaard

Citaat:

Allez, Egied, ge kunt nu toch niet werkelijk Keir Starmer als "iets minder gek" beschouwen?
Is het dan werkelijk niet moeilijker u de russische beer voor de neus te houden om u in de pas te doen lopen?
Het is wat het is, maar om onze industriële motor terug aan de praat te krijgen, hebben wij het goedkoop gas van de russen nodig.
Ook al zijn die russen volgens u klootzakken.
Tja, dat is dan maar zo hé. Is dat de eerste keer dat gij zaken doet met klootzakken? Want uiteindelijk is iedereen op bepaald vlak ne klootzak, dus wat maakt het uit?
Oud 24 november 2024, 11:23   #134
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Allez, Egied, ge kunt nu toch niet werkelijk Keir Starmer als "iets minder gek" beschouwen?
Is het dan werkelijk niet moeilijker u de russische beer voor de neus te houden om u in de pas te doen lopen?
Het is wat het is, maar om onze industriële motor terug aan de praat te krijgen, hebben wij het goedkoop gas van de russen nodig.
Ook al zijn die russen volgens u klootzakken.
Tja, dat is dan maar zo hé. Is dat de eerste keer dat gij zaken doet met klootzakken? Want uiteindelijk is iedereen op bepaald vlak ne klootzak, dus wat maakt het uit?
geheugensteuntje
Wij steunen een oorlog tegen die klootzak die em begonnen is.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2024, 13:34   #135
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
geheugensteuntje
Wij steunen een oorlog tegen die klootzak die em begonnen is.
Je begrijpt er niets van. Poetin had schrik dat de Navo zijn land wilde aanvallen daarom annexeerde hij de Krim en viel hij Oekraïne binnen onder het mom van een veiligheidsoperatie tegen nazi's. Het is niet omdat hij een fascistische imperialist is, ik herhaal het is niet omdat hij een fascistische imperialist is, dat hij dat deed. Neen, hij deed dat omdat anders het Belgische leger met elastiekjes schietend en pang pang roepend Rusland zou hebben aangevallen.

Oud 25 november 2024, 18:16   #136
gunter5148

Standaard

Intussen zwelt de oppositie tegen Keir Starmer aan;

https://www.zerohedge.com/political/...res-under-week
Oud 26 november 2024, 20:25   #137
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je begrijpt er niets van. Poetin had schrik dat de Navo zijn land wilde aanvallen daarom annexeerde hij de Krim en viel hij Oekraïne binnen onder het mom van een veiligheidsoperatie tegen nazi's. Het is niet omdat hij een fascistische imperialist is, ik herhaal het is niet omdat hij een fascistische imperialist is, dat hij dat deed. Neen, hij deed dat omdat anders het Belgische leger met elastiekjes schietend en pang pang roepend Rusland zou hebben aangevallen.
Schrik v.d. NAVO ?
Viel hij daarom ook eerst Georgie aan ?
De NAVO was zó gerust dat er heel wat leden het min. bedrag van 2 % niet "konden" betalen.
Resultaat van "Oekraine" ? Nu zijn er nog enkele landen die de 2 % niet
Betalen (Belgie: 1,3 !). Nederland maakt NU 2 miljard € extra vrij voor defensie...
+ de wapenfabrieken in het Westen draaien op volle toeren.

Laatst gewijzigd door Boduo : 26 november 2024 om 20:25.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 14:50   #138
gunter5148

Standaard

Mocht het de Engelsen nog niet duidelijk zijn wat voor monsters ze aan de macht hebben gestemd;

https://dailysceptic.org/2024/11/28/...xt-five-years/

Cold Hard Communism.

DAT is hun deel.

Loempekloeweten.
Oud 5 december 2024, 11:30   #139
gunter5148

Standaard

En het gaat maar door;

Het zijn vastgestelde feiten dat er "grooming-gangs" in Engeland bestaan, die hun "activiteiten" ook al ontelbare keren zijn vastgesteld. Daar gaan we hier niet meer over palaveren.

Dit in de openbaarheid zeggen (op youtube) is echter niet meer toegestaan.

https://www.zerohedge.com/political/...grooming-gangs
Oud 5 december 2024, 15:34   #140
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Churchill zelf was een fascistische agressor. Net zoals het nu ook geen rol speelt wie daar premier is.
Is Putin een agressor ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be