![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
Delen van Rotterdam-Zuid veiligheidsrisicogebied na geweld met vuurwapens analyse 01) ziehier he kansloze etnische jongeren rellen, schieten erop los he, onvrede, discriminatie geklaag en racisme geouwehoer. HOe moeten deze kansloze, ongeschoolde etnische jongeren nou geholpen worden?? Ik moet hierover eea gaan publiceren ok, ben zelf GEEN blanke, GEEN Arier, en kom uit hardere oorlogswereld, nu auteur van minstens 25 manuscripten. Ja iets willen bereiken is hard werken en dat moeten deze kansloze etnische jongeren nog leren. HEt is de keus die je zelf maakt en het is je Grondrecht, dus hier moet eea aan gedaan worden denk ik, deze marokkaanse jongeren en afro jongeren kennen nu grondrechten niet in blank Arisch Nederland, en ik begrijp hen wel beter. 02) mijn posting onder gaan ze niet plaatsen denk ik, teveel discriminatie nu in Nederland maar het is logisch verklaarbaar omdat de hele Multiraciale maatschappij nu mislukt en ontspoord is, vol rassenhaat wederzijds en vuurwapen geweld he. 03) OPlossingen, ja daar gaat het om, hoe kan je deze etnische personen uit hun ellende halen en hen zelf leren werken aan een beter bestaan? HEt is ook hen eigen keus he om crimineeltje te zijn, ik had die keus vroeger ook zelf en ik koos niet voor het zware criminele, moorddadige PAD ok. The choice you make yourself is your civil right. Ok je moet wel een HOOG IQ hebben om 25 boeken te kunnen produceren over al je duizenden suicidale en minderwaardigheidscomplexen, dus ok ik schrijf als zelftherapie over al mijn suicidale problemen als Untermensch^13 van koelie apenkleur. 04) Beste is wettelijk verankeren dat Nederland fundamenteel een Blank Arische Aapachtige meerderheidsNatie moet blijven en eigen Arische Apen EERST moet het politieke beleid worden, omdat dit ook zo is in alle wilde aap stammen in het oerwoud. ================================== Aangemeld als Waldo_en_Wieroe Welkom op NUjij! Hier kun je reageren op het nieuws. Houd je aan onze huisregels, anders verwijderen we je reactie. We hebben de belangrijkste verduidelijkt: 1. Wees respectvol naar je medemens: iedereen mag er zijn en heeft bestaansrecht. NU.nl is geen plek voor beledigingen, racisme, homofobie, grof taalgebruik, laster, intimidatie of spam. 2. Blijf on-topic. Beperk je reactie tot het nieuwsonderwerp en haal er geen andere zaken bij. Kritiek op ons moderatiebeleid is welkom op [email protected], niet hier. 3. Reageer op iemands argumenten, niet op de persoon. Val ook niet iemands manier van schrijven aan. 4. Verspreid geen onwaarheden. Klimaatontkenning valt daar ook onder. 5. Onderbouw je mening met argumenten en bronnen. In minimaal 100 tekens. 6. Presenteer je mening niet als feit. Laat dat blijken met woorden als 'ik vind'. 7. Speculeer niet over ongevallen, rampen en (mogelijke) misdaden waar nog weinig over bekend is. Alle huisregels vind je hier. Schrijf hier je reactie. Houd je aan onze huisregels (de belangrijkste staan hierboven vermeld), anders wordt je reactie verwijderd. MIjn reactie voor moderatie: NOu ben zelf lid van gekleurde etnische groep en ik vind toch dat de politie vrij moet zijn en iedereen bij verdachte zaken moet kunnen fouilleren, als harde preventie en dat hele gehuil over etnisch profileren is gewoon onzin. Ik kom uit hardere wereld van kleurlingen en moest zelf veel strijden overal, dus aub gewoon lekker op uiterlijk, verdachtheid en herkenning de zaak nu aanpakken, tbv iedereen die veilig wil zijn in deze buurt. OOk hier in Delft, Poptahof en Voorhof heb je nu etnische jongeren op fatbikes die mij jarenlang aanvielen, bedreigden en stenen gooiden op mij ok, en de politie in Delft wil niets doen, zijn bang gewoon. Delft heeft ook een groot probleem met etnisch geweld en misschien moet hier ook gewoon fouillering komen, zonder gezeur van etnische profilering. Voorkomen is beter dan genezen, geef die etnische jongeren een leuke taakstraf en een studiebeurs zou ik zeggen, omdat zij zich kansloos voelen, ben zelf van licht criminele, etnische afkomst ok. ================================== https://www.nu.nl/binnenland/6336837...ens.html#nujij Delen van Rotterdam-Zuid veiligheidsrisicogebied na geweld met vuurwapens Door onze nieuwsredactie 26 nov 2024 om 11:43 124 reacties Grote delen van Rotterdam-Zuid zijn vanaf 10 december veiligheidsrisicogebied, na recent geweld met vuurwapens. In dat gebied kan dan preventief worden gefouilleerd. De maatregel geldt voor zes maanden. De lokale driehoek (burgemeester, politie en justitie) heeft deze maatregel genomen omdat in de stadsdelen Charlois, Feijenoord en IJsselmonde "sprake is van verstoring van de openbare orde door de aanwezigheid van (vuur)wapens, dan wel sprake is van ernstige vrees voor het ontstaan daarvan". Dat is te lezen in het Gemeenteblad van Rotterdam en op overheid.nl. De Rotterdamse driehoek zegt dat het bezit en gebruik van (vuur)wapens groot gevaar oplevert voor de openbare orde en rechtsorde. Daardoor bestaat "de dringende maatschappelijke behoefte" om ertegen op te treden. Een veiligheidsrisicogebied is een gebied dat door de driehoek op basis van risicoanalyses wordt aangewezen als gebied waar preventief gefouilleerd kan worden. De maatregel duurt zes maanden en eindigt op 10 juni volgend jaar. Gemeenteraad verdeeld over preventief fouilleren In de Rotterdamse gemeenteraad is grote verdeeldheid over preventief fouilleren. Vorige week vielen er harde woorden tijdens een debat over dit onderwerp. Enkele oppositiepartijen, zoals de PvdA en GroenLinks, maar ook coalitiepartij DENK, stellen dat bij het fouilleren in Rotterdam sprake is van etnisch profileren. Dat leidde tot grote irritatie bij de grootste fractie Leefbaar Rotterdam, die groot voorstander van het middel is. Burgemeester Carola Schouten, verantwoordelijk voor de veiligheid, staat volledig achter de maatregel, zei ze in de vergadering. Om dat etnisch profileren te voorkomen, moeten in Rotterdam minstens drie agenten aanwezig zijn bij een fouillering. Een van de drie fungeert als waarnemer om erop toe te zien dat het fouilleren correct gebeurt. Heb jij een vraag over dit nieuws? Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het bedenken van nieuwe artikelideeën. https://www.nu.nl/binnenland/6336837...ens.html#nujij =================================== |
![]() |
![]() |