![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: zuhal is | |||
hier |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
daar |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
overal |
![]() ![]() ![]() |
7 | 19,44% |
in het kolenhok van ZKH Prins laurent |
![]() ![]() ![]() |
24 | 66,67% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn het juist mensen zoals gij die deze mensen als minderwaardig beschouwen die de oorzaak zijn dat in ons land veel talent van allochtone oorsprong verloren gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dan ook dat het maar eens gedaan moet zijn met te durven beweren dat die zogenaamde kansarmen , kansarm zijn want dat is niet waar. Iedereen krijgt zijn kansen in het onderwijs. en moet die kansen zelf nemen en bewijzen wat hij/zij waard is. Als gij als aangespoelde uw werk doet en bewijst wat ge waard zijt, awel dan hebt ge met mij geen probleem, maar het probleem is, dat het te gemakkelijk is om te profiteren van het systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is een combinatie van taalbarrière en opvoeding. Want die 'jongeren' zijn dan nog eens totaal onopgevoed ook. Er wordt verwacht dat de juf dat maar doet. Maar tegelijkertijd is die juf een hoer omdat ze ongesluierd rondloopt, dus dat is een moeizaam proces. En dat komt uit de praktijk, je zou beter ook eens luisteren naar een andere mening ipv blind het overheidsnarratief na te blaten... En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo. Maar te veel zijn wel zo. Dat is echt een accuut probleem. En dat we dat zelfs niet mogen benoemen maakt dat het alleen maar de foute richting uit gaat.
![]() |
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit Zuhal Demir...
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12...yrie-liveblog/ 11 doden bij Turkse droneaanval in noorden van Syrië Bij een Turkse droneaanval op een huis in het noorden van Syrië, dat onder Koerdisch bestuur staat, zijn 11 burgers omgekomen. Het gaat om allemaal leden van dezelfde familie. Dat meldt het Syrische Observatorium voor de Mensenrechten, dat de burgeroorlog in het land monitort. Volgens het Observatorium zijn er 6 kinderen onder de doden. De aanval gebeurde bij An Issa, ten noorden van de stad Raqqa. Syrisch-Koerdische strijders proberen er aanvallen af te weren van gewapende groepen die gesteund worden door Ankara. ... als je haar nodig hebt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat jij een beetje logisch redeneren bedeeld hebt gekregen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn daar heel bekwame techniekers onder die hier quasi onmiddellijk een job vonden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken er ook die België al verlaten hebben voor een andere buitenlandse bestemming waar ze gemakkelijker aan een (vaste) job geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken enkele techniekers die hier hun job volwaardig kunnen uitoefenen. De gemeente of stad waar ze terecht komen, moet die mensen méér helpen dan ze nu (administratief) doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal jij dat ? Inegendeel: ik help Oekraieners om Nederlands te leren, zelfs op zondag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12...getuigenissen/ ![]() ...(als je haar nodig hebt).
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/12...hris-janssens/ ![]() Commotie in het Vlaams Parlement. Volgens Koen Daniëls (N-VA) zou collega Chris Janssens (Vlaams Belang) gezegd hebben dat Vlaams minister Zuhal Demir (N-VA) "beter naar haar eigen land was teruggekeerd". Janssens ontkende de uitspraak niet. Verschillende andere parlementsleden reageerden vol ongeloof. ... Chris Janssens reageert bij VRT NWS zelf op die uitspraken. "De minister citeerde het programma van het Vlaams Blok uit de jaren 80. Daarin stond dat migranten na hun gastarbeid moeten terugkeren naar hun land van herkomst." "Daarop heb ik geantwoord dat veel migranten dat toen beter gedaan hadden. Dan zouden er nu minder problemen zijn met onze taalkennis in het onderwijs en in de rest van de samenleving." Het was niet de bedoeling van Janssens om de minister persoonlijk te viseren. "Als zij zich aangesproken voelt, is dat voor haar rekening. Ik heb gesproken over het algemene probleem." "Als we die massamigratie eerder hadden gestopt, hadden we nu geen minister die altijd op haar allochtone roots moet terugvallen als het gaat over de dalende onderwijskwaliteit en het gebrek aan integratie. Daar gaat het niet over. Het gaat over de problemen van alle Vlamingen, niet die van Demir. Zij is voor mij altijd welkom in Vlaanderen." ... ( als je haar nodig hebt).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 december 2024 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi van N-VA Vlaams parlementslid Koen Daniëls (N-VA) dat hij de schandalige racistische uitspraken van Blokker Janssens publiek maakt en zo nog maar eens aantoont dat de muilentrekkerij van die club nooit kan & zal verbergen dat het in essentie een racistenpartij is.
Citaat:
Minder dan 24u na de schandalige uitschuiver van hoofdman TVG gaat nu ook fractieleider Janssens in de full racist mode, plenair in het Vlaams parlement dan nog wel. Jammer genoeg voor de Blokker was er een parlementslid die dit niet liet passeren en het publiek maakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn god wat een wezel is die Janssens.
Drie man heeft het gehoord maar meneer zegt dat hij dat zo niet heeft gezegd.
![]() |
#1000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |