![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Minister-President
|
![]() Nu Assad weg is, kunnen overlevers van de chemische aanvallen ook vrij spreken.
Een interessant artikel van de legacy media: https://www.bbc.com/news/articles/cn4xyd1yx0go Het zal wel niet uitmaken voor iedereen die dacht dat Douma opgezet spel was, maar ge weet maar nooit, zou ik te durven nuanceren...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 11 december 2024 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het plaatsen van een link is nochtans niet erg moeilijk en het zorgt voor minder lange bijdragen van onzentwege waardoor het niet bepaald denkbeeldige risico op "TLDR"-reacties vermindert. Uit 'uw' tekst: < ... It’s time for Americans to turn America away from this new imperialism and back to the path of idealism and democracy. We should let the Arabs govern Arabia and turn our energies to the great endeavor of nation building at home. We need to begin this process, not by invading Syria, but by ending the ruinous addiction to oil that has warped U.S. foreign policy for half a century. > Ik denk/vrees dat het met/onder DJ Trump niet direct gemakkelijk gaat worden dit naïeve utopisme in de praktijk te brengen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 december 2024 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is misschien maar goed ook. Het zou mij alleszins niet verbazen mocht blijken dat 'sommige krachten' hem liever dood dan levend zien. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat Erdogan dat een triestige evolutie vindt. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er wordt in ieder geval serieus opgerukt, op deze ogenblik.
![]() |
![]() |
#387 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over een "verslaving aan olie." Er is gewoon geen alternatief. Geen olie, geen kunststoffen. Geen kunststoffen, betekent terug naar pre-industriële tijden. Geen windmolen of zonnepaneel of tesla-batterij die daar verandering in brengt. Dus een persoon die zijn "international policy" daaraan ophangt is "dubious at best." Wat niet wil zeggen dat hij op ALLE punten ongelijk heeft.
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Asmaatje zit ook in Moskou.
(fig.)
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de voormalige leider:
De zachtaardige, zachtaardige, intelligente heerser had misschien niet de vereiste gravitas om goed te gedijen in een barbaarse regio die aan alle kanten overspoeld werd door gemene vijanden. Dit, samen met de vele inheemse verraders die hem nu veroordelen, heeft ertoe geleid dat sommigen het gevoel hebben dat: “Syrië heeft Assad niet verdiend". In sommige opzichten voelt het alsof geen enkel land dit soort bedachtzame, gematigde leider verdient met zo'n voorbeeldige en gracieuze eerste vrouw en familie. BRON: @ Simplicius
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De thuisbasis van Assad is Latakia. Mogelijk kan daar een aparte entiteit ontstaan.
(fig.)
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
Wat getoond wordt is een veel genuanceerder beeld van Assad dan wat de simplistische Disney werkelijkheid die de westerse pers en politiek ons graag verkoopt. Het idee dat 'het westen' staat voor democratie en vrijheid, dát is pas naïef, maar een bijzonder hardnekkige lisie om zich van los te rukken. Laatst gewijzigd door Bach : 11 december 2024 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dugin vraagt nog een beetje geduld, tot Smotrich en andere zionisten de Al-Aqsa moskee opblazen. Dan gaan de poppen aan het dansen, weet hij.
(fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 december 2024 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
|
![]() Een volgende kijk op de zaak;
https://dissident.one/assad-weigerde-alle-hulp Samengevat: Syrië is als een kaartenhuis in mekaar gezakt. Het zou volgens deze beoordeling géén "beslissing" zijn geweest, maar een organisch ineenstorten van een regime met een naakte keizer. 't Zou kunnen.
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat Captagon een studiedrug was ipv een partydrug (en in het midden oosten een onthoofddrug). Spijt van dat ik dat nooit geprobeerd heb om te studeren.
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 12 december 2024 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
|
![]() Zolang de jihadis uit de westerse hand eten gaat alles de goede kant op in Syrië zogezegd. Eva kent Syrië goed. Ze toont een andere kant van de 'bevrijding'. Die van de Christenen bijvoorbeeld.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 12 december 2024 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
|
![]() Typisch gedrag van Israël. Maar daarvoor geen veroordeling vanuit het westen. Ook dat is typisch hypocriet gedrag.
Laatst gewijzigd door Bach : 12 december 2024 om 17:07. |
![]() |
![]() |