![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/zuhal...pols~b4fb9475/ https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/03...mir-1-2914117/ Tracht eens een beeld te vormen van welke gevoelens dat bij nakomers van de gastarbeiders teweeg brengt om Zuhal Demir, dochter van een leerkracht, met een mijnwerkerssjaal de eed zien af leggen. Als geprivilegieerde had zij de kans om te gaan studeren, wat niet aan al de kroost van de gastarbeiders die analfabeet waren gegund was. Zuhal Demir heeft talent, bekwaamheid een groot potentieel. Als Koerdisch-Turks Vlaams minister maakt ze echter meer stuk dan ze goed maakt. Koerdistan heeft meer nood aan een strijdvaardig politicus zoals Zuhal Demir.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 december 2024 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze zomer had ik er een zestal van uw niet Vlaamse roots over de vloer die hier een paar uur hun best hebben gegeven op een tuinfeestje.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 december 2024 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: Bert Eriksson was geen echte Vlaming.
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Incorrect.
Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 15 december 2024 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohamed Ridouani ook niet.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar gaat dit over? Om misverstanden de wereld uit te helpen.
20 paspoorten zoals IS strijders. Of dat ze gemengde ouders heeft? Bert Eriksson. Hehe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ja als het om de kwaliteit gaat ben ik Duits.
Als het om de vette deals gaat ben ik Engels. Als het om de vrouwtjes gaat ben ik Frans. Nee, nee zo werkt het niet. Noemde gij Leopold ofzo? Whaha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/zuhal...lijk~b075cdc5/ Wat mezelf betreft, ik heb geen dubbele nationaliteit en kan geen afstand nemen van mijn Belgische.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ? Juist ja, .... ... om niet door haar Turkse familie onterft te worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 december 2024 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen is er vanaf heb ik een tijdje geleden gelezen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Speelt dat op het continent nog? Harry Potter en de modderbloedjes. Science Fiction. Bij den SS, was dat rassenleer. En den Amerikaan was een gedegenereerd ras. Den Briton had nog ietwat zuiver bloed en van dien truut. Neen, kan je niet meer maken in deze tijd. Dubbele nationaliteiten en paspoorten. Plat opportunisme, ja daar kan je wel eens een probleem van maken. Portemonnee zit rechts, tong zit links. Dat paspoort voor dit probleem. Dat gaat toch niet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik nergens.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demir is zo Vlaams als mijn kat een labrador is.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt al jaren zonder het te weten een labrador in huis?
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze durft te bijten als je op haar buik wrijft.