![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer eentje. Die snotneus is er wel vroeg bij. Jong geleerd is oud gedaan denk ik dan maar
![]() https://www.hln.be/brugge/na-tom-wae...loed~ae82e17a/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2024 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds mag je nog altijd vragen om 3 uren te wachten zekerst ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2024 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben daar ook tegen maar ik denk dat het er toch gaat van komen die nultolerantie. Zal alleszins een 'grote'impact hebben op alle horeca. En als alleenstaande zoals ik ......niet meer mogelijk om mijn trappistjes te gaan drinken op mijn favoriete terras en kroeg.....en op het OV moet ik langs die kant ook al niet veel rekenen. En ik heb geen zin om me daarvoor een madam aan te schaffen sowieso moet het dan al 1 zijn die zelf niks drinkt of zijnde een flauwe trut ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2024 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje:
https://www.hln.be/brugge/na-tom-wae...loed~ae82e17a/ Citaat:
1) te veel gedronken 2) rijden met een ongekeurde auto 3) onaangepaste snelheid waardoor ze de politiecontrole eenvoudigweg voorbij reed En dat terwijl ze haar rijbewijs nog maar net heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inzake die keuring was haar auto dan toch geen recente. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2024 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar met 2 blauwe Chimay's in uw systeem, kunt ge maar beter oppassen. ook stel ge drink s avond om 23 uur nog 2 Whiskey's en ne Jenever, en ge moet om 4 uur in uw auto kruipen om om 5 uur te beginnen, dan loopt ge veel kans om positief te blazen. Mochten ze hun controles doen vroeg in de ochtend ze gaan er ook veel pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je om 23u 2 normale porties whisky + een jenever drinkt, ga je 5 uur later niet positief blazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je breekt alcohol aan 0.2 promille per uur af, dat zou dus in dit geval ferm helpen. Of uw lever in overdrive kunnen zetten, dat zou ook helpen. ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden die alcoholtesters uit de handel wat juist werken? Moest je dat een tijd geleden niet bijhebben met de auto in Frankrijk?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 december 2024 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op een avondje trappist proeven, blijf ik daar nog onder, maar ik heb mijn gestel mee moet ik zeggen. We gaan er dan een stuk of 10 proeven over een uur of 3 - 4 en dat zijn geen volle pinten natuurlijk. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 december 2024 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen het einde gaf er eentje zijn telefoon aan mij met de vraag “ wilde mijn vrouw eens bellen dasse mij komt halen met onze zoon” Allé, zo met een driedubbel tong…maar dat kan ik ni typen.
![]() |
![]() |
#32 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een boete voor zij die onder de 0,5 zitten omdat ze "niet zat genoeg" zijn? ![]() Citaat:
Heb jij bronnen van jou 1,2? Citaat:
Hoe nieuwer je auto is, hoe zatter je mag rondrijden? Of gaan we elke bestuurder, in eender welk tientallen jaren oud wrak, beoordelen alsof hij reed met de nieuwste, met veiligheidstoepassingen overladen, auto? Citaat:
Maar ik ken er veel meer waar ik voor geen geld van de wereld nog bij in de auto stap als 1,2 in hun bloed hebben. En die gooi jij allemaal op 1 hoop... Citaat:
En die internationale ervaringen?? Dan had ik toch eerst graag bronnen gezien van die internationale ervaringen. Bij uw beweringen over Tsjechie en de VS stel ik me immers grote vragen. Citaat:
Lees deze zin eens twee keer... P.s. ik twijfel nog steeds of je je post wel meent maar aangezien je er zo'n lange post van maakt ga ik er vanuit dat je hem serieus bedoelt. In eerste instantie dacht ik echter dat het op een grap ging...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 18 december 2024 om 11:18. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 december 2024 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je een bv zijt , en je hebt gedronken en ze pakken u achter het stuur wees gerust dat ge in het nieuws, de gazet en de boekskes komt.
De media heksenjacht is open. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het werkelijk gaat om boetes te innen zou er wel meer gecontroleerd worden en iedereen is het er over eens: er wordt niet genoeg gecontroleerd. Ik ben in de laatste 30 jaar welgeteld 1 keer tegengehouden om te blazen. Citaat:
Citaat:
Pot, ketel, enz... Citaat:
Waarschijnlijk met 2 ook niet. En wil je er toch meer: laat dan de auto staan. Ik zie niet in wat daar moeilijk aan is. Wat zeg je trouwens tegen mensen die na een hete zomerdag nog een lekker jointje willen roken of een lijntje willen snuiven voor ze naar huis rijden? Zijn dat ook azijnpissers, die daar tegen zijn? Citaat:
Mogelijkheden genoeg. Totaal geen reden om daar over te zagen.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit , niet iedereen is na 1 of 2 pinten strontzat , akkoord !!
Maar waar trek je de grens ?? Sommige kunnen zelfs in nuchtere toestand ook niet rijden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds leven die mensen ook van de media. Als je graag in de belangstelling staat voor de leuke dingen moet je niet lastig zijn ze je ook pakken voor het minder leuke nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik straf vind is dat haar papa/mama haar met een ongekeurd voertuig laten rijden.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 december 2024 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom ook uit heel andere tijden maar de dag van vandaag kan je het verkeer en de weg niet meer vergelijken met 50 jaar geleden. Ik ben wel tegen die nultolerantie. De huidige limiet vind ik aanvaardbaar. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2024 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zat ? Natuurlijk zelfs heel veel. Weet jij dan niet dat je voorheen zat mocht rijden ? Je mocht toen nog meer dan 10 pinten drinken. ![]() Vijftig jaar geleden is de alcoholtest ingevoerd in ons land, na een zwaar ongeval met kinderen. Een dronken man reed toen in op een klas in de buurt van Asse: allemaal jonge kinderen die net buiten verkeersles kregen. De regering besliste toen dat 1,5 promille alcohol in je bloed de limiet was, dat zijn meer dan tien glazen bier. https://www.knack.be/nieuws/alcoholt...den-ingevoerd/ Ja jong zijn 50 jaar geleden was al eens heel plezant. ![]() Ik herinner me dat ongeval ook nog heel goed. Een verschrikkelijk drama. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2024 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |