![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben u daar in die kliniek wat wijsgemaakt. Een kliniek waar ze eenpersoonskamers ‘verkopen’. Daar zou ik zo rap mogelijk weglopen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 december 2024 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Omdat ik mijne stank graag ruik, en den uwe niet."
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzekeringscontracten aanbieden en wringen om als verzekeraar je verplichtingen na te komen heeft niks te maken met anticommunisisme.
Het is plat bedrog. UHC betwistte een groot aandeel van de aangiftes wat betekent dat ze het oordeel van een behandelende arts trachtten terug te draaien. Geen wonder dat veel Amerikanen stiekem of niet eens stiekem sympathie voelden voor Mangione.
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Wat UHC doet is gewoon een business-model in de verzekeringswereld. Elke fraudeur en wanbetaler mag daar binnen, en uiteraard, ook op de uitgavezijde wordt het dan hard gespeeld. Lees eerst de rest van de draad maar. Alle argumenten a decharge van de moordenaar werden al weerlegd.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 december 2024 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man gij kunt zagen, ga gewoon kijken in uw hospitalisatieverzekering of op vergelijkingsites op internet. Een éénpersoonskamer is niet altijd inbegrepen tenzij vermeld. En als ik incheckte had ik het bewijs van de verzekering bij en het werd me degelijk gevraagd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obamacare was blijkbaar ook niet veel soeps.
![]() |
#87 |
|
![]() Klopt, te verdund door te veel water bij de wijn te doen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kunt gij een voorbeeld geven van een hospitalisatieverzekering die geen dekking van een eenpersoonskamer heeft? Het enige wat ik weet is dat sommige verzekeringen enkel dekken tot het dubbele van de normale tweepersoonskamertarief. En natuurlijk moet ge bij opname vermelden dat ge een hospitalisatieverzekering hebt, die dekt namelijk ook sommige dingen die niet door de mutualiteit terugbetaald worden. Dat staat eens ge in een ziekenhuis opgenomen zijt ook gewoon in uw dossier. Dit jaar een halve dag binnengeweest voor een routinecontrole. Eindafrekening: 0 Euro. Ik heb daar zelfs een overschrijvingsformulier voor gekregen. ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]()
![]() |
#90 |
|
![]() Een trend die zich niet enkel in de US voordoet; consolidatie in de sector van de gezondheidsverzekeringen;
https://www.zerohedge.com/medical/th...ompanies-state Dit is voor de eindklant een negatieve evolutie. Des te meer concurrentie, des te betere kwaliteit en des te betere prijzen. Maar opgepast, de consolidatie kan zich enkel manifesteren omwille van de vigerende wetgeving. De markt wordt geconsolideerd, omdat de wetgeving dit in de hand werkt. Loutere "anti-trust" wetgeving helpt hier niet bij. Ik ben de mening toegedaan dat goede marktwerking ontstaat des te minder grendels er zijn om nieuwe spelers op de markt toe te laten. Deregulering werkt het beste om concurrentie te bewerkstelligen. En dat de consument daarbij zélf de verantwoordelijkheid moet dragen om erover te waken dat hij zijn premies niet betaalt aan "cowboys" is daarbij toe te juichen. mijn 2 frang.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een deregulering van de gezondheidszorg. Tof, dan kan ik nu een ziekteverzekering aanbieden die alleen homeopathetische zorgen terugbetaald.
Met in de kleine lettertjes dat er alleen terugbetaald wordt indien de behandeling effectief verbetering oplevert met bewijs dat het geen placebo effect is.
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
De vrije markt werkt goed, ziet u wel.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dat nu ook aanbieden, zonder die kleine lettertjes. Dr Vogel doet het al decennia.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 december 2024 om 01:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dr vogel is geen gezondheidsverzekering.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar mijn voorbeeld blijft wel gelden. Vrije markt zonder regulering is geen garantie voor kwaliteit of eerlijkheid.
Zoals oplichters weten, elke seconde is er wel een sukkel die er met beide voeten in trapt.
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
In de vrije markt dient iedereen verantwoordelijkheid te nemen voor zijn eigen beslissingen, terwijl in de gereguleerde markt de regulator die verantwoordelijkheid overneemt. Ook al zijn de regulators idioten. Dus alleen in de gereguleerde markt ben je overgeleverd aan de beslissingen van iemand anders, terwijl dat in de vrije markt niet het geval is. Soit. Zalige kerst!
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Men zoekt de doodstraf voor de dader. CEO lives matter...more. Dat is de VS.
|
![]() |
![]() |