Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2024, 12:18   #441
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's. Waarom zou ik wel. Iedereen leeft maar zoals hij dat zelf wilt en aanvoelt. Voor zover hij niemand schaadt.

Maar al u mij vraagt welke job ik ook geknipt zou vinden voor Van Grieken, dan anwoord ik: barman in een homotent.
Ik denk dat Rousseau daar meer voor geschikt is, die weet misschien wel beter hoe het er daar aan toegaat.
En als het daar niet lukt kan hij ook baas worden van een hoerenkot waar men ook de seksuele diensten van de meisjes aanprijst.

Laatst gewijzigd door daiwa : 17 juli 2024 om 12:19.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2024, 12:18   #442
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
't Is nogal vroeg om al een connortje te doen, nietwaar? Of zou system van het Oosten al op dit tijdstip aan de drank zitten?
Foei, wat een snode gedachte Van den Berghe.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2024, 12:22   #443
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk dat Rousseau daar meer voor geschikt is, die weet misschien wel beter hoe het er daar aan toegaat.
En als het daar niet lukt kan hij ook baas worden van een hoerenkot waar men ook de seksuele diensten van de meisjes aanprijst.
Is zeker mogelijk.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juli 2024 om 12:23.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 14:33   #444
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

https://trends.knack.be/nieuws/macro...den-in-europa/

In absolute cijfers kwam de totale overheidsschuld voor België volgens de berekeningen van Eurostat in het eerste kwartaal uit op ruim 638 miljard euro, waar dat tijdens het laatste kwartaal van vorig jaar nog zowat 615 miljard euro was.

Volgens Eurostat, dat de meest betrouwbare bron is voor overheidsschuld, heeft Alexander De Cr00 niet alleen de kaap van € 500.000.000.000,-. gepasseerd maar ook deze van 600 miljard €.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 juli 2024 om 14:34.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 15:26   #445
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik heb niets tegen homo's. Waarom zou ik wel. Iedereen leeft maar zoals hij dat zelf wilt en aanvoelt. Voor zover hij niemand schaadt.

Maar al u mij vraagt welke job ik ook geknipt zou vinden voor Van Grieken, dan anwoord ik: barman in een homotent.
Ik heb eens gehoord dat zatte, vervelende en luide dronken carnavalisten wel iets tegen de stoet van de gay pride hebben omdat het "storend" is.
Oud 17 september 2024, 13:52   #446
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://trends.knack.be/nieuws/live/...u-ooit-307973/

Federaal formateur Bart De Wever (N-VA) vraagt in een brief aan Alexia Bertrand, staatssecretaris voor Begroting in de ontslagnemende regering, om bij de Europese Commissie te pleiten voor een uitstel voor het indienen van het Belgische meerjarenplan tot eind dit jaar. Dat schrijft La Libre Belgique maandagavond.

Bart De Wever geeft zijn zegen aan Alexander De Croo I om had pad naar één biljoen € schuld te vereffenen.

Ondertussen incasseert ex-Gipcsi ( ex-PIGSc) land Ierland miljarden achterstallige inkomstenbelastingen van Appel. De overheidsschuld van Ierland is ruim onder de Maastrichtnorm gedaald, terwijl het land tijdens de overheidschuldencrisis nog geld leende bij het IMF.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 17 september 2024, 16:50   #447
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
https://trends.knack.be/nieuws/macro...den-in-europa/

In absolute cijfers kwam de totale overheidsschuld voor België volgens de berekeningen van Eurostat in het eerste kwartaal uit op ruim 638 miljard euro, waar dat tijdens het laatste kwartaal van vorig jaar nog zowat 615 miljard euro was.

Volgens Eurostat, dat de meest betrouwbare bron is voor overheidsschuld, heeft Alexander De Cr00 niet alleen de kaap van € 500.000.000.000,-. gepasseerd maar ook deze van 600 miljard €.
En toch had de kiezer ongelijk door de blauwe het riool in te spoelen. Volgens Het Oosten verdiende de sukkelaar dat niet.

De Croo verdient verdorie een standbeeld voor de eendrachtigheid in zijn regering, en de eenheid van de Belgen.
Oud 15 januari 2025, 10:05   #448
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01...h-begrotingsp/
België krijgt van de Europese Commissie uitstel tot eind april voor het indienen van zijn begrotingsplan. Dat schrijft De Tijd en het is ook bevestigd aan VRT NWS. De Europese Commissie zou deze week een brief sturen waarin ze daarvoor de goedkeuring geeft.
Ons land had eigenlijk al lang een begrotingsplan moeten indienen bij de Europese Unie. Maar zowel de ontslagnemende regering-De Croo als de Belgische EU-ambassadeur Peter Moors hebben de Europese Commissie de voorbije maanden om uitstel gevraagd.
In een brief die Maarten Verwey, de topman van het economisch departement van de Europese Commissie (Ecfin), deze week zou versturen, staat dat België extra tijd krijgt, maar dat ons land eind april echt klaar moet zijn met zijn huiswerk, inclusief hervormingen.
Omdat er vóór die deadline nog heel wat technische en praktische hordes moeten worden genomen, ligt de deadline in realiteit veel vroeger dan eind april. Dat verhoogt de druk op de schouders van de onderhandelaars voor een nieuwe regering.
Haalt België die deadline, dan kan ons land de nodige hervormingen en besparingen spreiden over 7 jaar. Lukt het niet om tegen eind april een begroting in kannen en kruiken te hebben, dan volgt een strak besparingstraject van 4 jaar. Als alle deadlines worden gemist, kunnen er zelfs een boete volgen of extra sancties.

Goe bezig, Alexander, goe bezig, ....., goe bezig ons land blijft op de Zimbabwe route !

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 januari 2025 om 10:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be