![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#382 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe hij op z'n lippen bijt en dan met het hoofd knikt; alsof hij wil zeggen: "ziezo, pak aan, Dark Gothic MAGA en ge zult het geweten hebben." Citaat:
1) Hij is geboren in en getogen voor een Zuid-Afrika waar bleekscheten nul de botten rekening dienden te houden met negers. Hij kan het nog altijd niet verkroppen dat het Zuid-Afrika van zijn jeugd niet meer bestaat. 2) < The “everyone is Hitler” attack is sooo tired > NIEMAND heeft het over 'everyone', maar dat gaan we négéren tot we erbij neervallen.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 21 januari 2025 om 11:54. |
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Minister-President
|
Je ziet wat je wil zien.
Ik zie een autist die zeer onhandig zijn blijdschap uit. Het is de zoveelste zielige poging om tegenstanders als nazi's weg te zetten. Pakte toen niet, pakt nu ook niet. En nee, ik ben geen Trump fan. En Musk ook niet. Die zegt evenveel totaal debiele dingen als juiste.
|
|
|
#384 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elon mag dan al scum zijn, hij is zeker niet dom: hij doet dat omdat hij perfect weet hoe hij de 'very fine people' in de achterban van DJ Trump kan, mag & zal bespelen. "Dark Gothic MAGA" was geen grapje, maar een rallying cry voor we weten nu wel al wie.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 21 januari 2025 om 11:55. |
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Europees Commissaris
|
Mijn inschatting is al even dat je op dit forum 2 soorten Trump"fans" hebt:
1. Diegene die echt gewoon vlakaf racist of fascist zijn en die schijt hebben aan democratie en vrijheid. 2. Diegene die toch in de eerste plaats voor vrijheid en democratie staan maar vooral content zijn dat de Dems op hun bakkes hebben gekregen. Ik gun die 2e categorie echt hun leedvermaak op dit moment. Echt, neem het ten volle in, het is u gegund en het het gevoel zal sowieso wegebben, dus geniet ervan nu het er is. Echter, vooral dan die 2e groep, laten jullie misschien weten wanneer het punt bereikt is dat "het niet meer grappig is"?.........
|
|
|
#386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) Inderdaad, zoals ook blijkt uit 2) En meer nog: je doet wat je wil doen. Ik ben niet van plan mij te laten ringeloren door Mr. Dark Gothic MAGA, en ga die kerel goed in het oog blijven houden: ik vertrouw hem voor geen haar.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#390 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ministers en regeringen zouden op zijn minst uit de honderden verkozenen moeten komen en niet het zelfs niet op een kieslijst gestane geparachuteerde “vriendje van” om deze taak uit te voeren.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 januari 2025 om 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is de reden dat ik blijf pleiten voor een bijkomend subforum voor noobs en jonge lezertjes. Zodat die de basisregels kunnen leren vooraleer ze meedraaien in de fora en niet steeds van die noob opmerkingen blijven rond strooien. |
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk gaat Europa nu eindelijk zijn eigen verantwoordelijkheid opnemen.
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#394 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1. Diegene die toch in de eerste plaats voor vrijheid en democratie staan, zijn geen "fans" van Trump. Zelfs geen aanhangers. Ze halen gewoon opgelucht adem dat er een eind gekomen is aan de woke waanzin van de Democraten. 2.Aansluitend daarbij ziet die tweede groep wel iets in (delen van) het programma dat Trump naar voor schuift. Vele van die maatregelen zijn heel hard nodig wil de VS - en de rest van het Westen - overleven. 3. Die tweede groep, of toch mijn fractie ervan, is het ten zeerste oneens met de onverschilligheid tegenover Europa en Oekraïne en de latente russofilie van het Trump-kamp.
|
|
|
|
#395 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#396 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#397 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#398 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heb je gemerkt met welke verbetenheid en wellust hij die nazi-groet brengt? Zijn gelaatsuitdrukking was er een van: "Wel, nu zal ik het jullie maar eens klaar en onverbloemd tonen: Heil Hitler!!! " En eerst bracht hij de rechterhand op het hart om duidelijk te maken naar wie zijn liefde uitgaat.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 21 januari 2025 om 16:43. |
|
|
|
|
|
|
#400 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
't Is een nieuwe gedachte.