![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hun klantenkaarten nog zo iets, ik krijg daar het vliegend schijt van, denkt ge nu echt dat ik die ga registreren ? ik vraag nog veel liever alle keren een andere Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 januari 2025 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze gepensioneerde niet hoor.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar om nog eens op het originele onderwerp terug te komen. Ik heb de jongste jaren twee keer diarree gehad. Telkens na het eten van ‘gewassen’ salade (in van die plastieken zakskes). Ik denk dat ze gewoon niet genoeg dat water verversen.
Sindsdien koop ik enkel nog kroppen sla.
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kak is hun core-business. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 januari 2025 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woensdag tijdens de middag uren lijkt me de kalmste periode dan gaan er ook velen hun kinderen van school halen. Je hebt wel een punt dat we nu alles zelf moeten regelen en er ook nog (veel) moeten voor betalen dat klopt. Menselijke interactie is geheel verdwenen. Echter ik ben alleenstaand en als ik ga winkelen neem ik juist wat ik echt nodig heb ( is uiteraard nooit veel en max 10 artikelen) en ben dan graag snel weer buiten. Een winkelkar heb ik nooit nodig.....al eens een mandje maar meestal red ik het met mijn tas. I am a simple man ![]() https://youtu.be/8eNoms9wsGc?si=CeMxcod-s80GD40l Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 januari 2025 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |