![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van een gelijkgestemde komt is verkrachting en pedofilie voor extreemrechtsen best ok.
![]() |
#486 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De indiener van het voorstel is een hielenlikker die de keizerlijke ambities van trump moet waarmaken, schrijft Dalibor. Als dat niet inhoudsloos provocatief is. En DOOR dat te zeggen, bewijzen ze enkel maar de pure haat voor de man, ongeacht zijn intenties, daden of verwezenlijkingen. Maar, zoals ik altijd heb gezegd, ben ik waakzaam. Ik vind bijvoorbeeld de verwijdering van illegalen symptoombestrijding, in plaats van een curatieve oplossing.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 januari 2025 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef dat soort van onmensen een enkeltje shredder als het aanvaardbaar zou zijn voor mijn omgeving.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 januari 2025 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, Mexico stuurt Trump zijn vliegtuigen met immigranten gewoon terug.
https://www.nbcnews.com/politics/imm...ght-rcna189182
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Trump kan alleen eventueel een derde termijn krijgen als hij de volgende verkiezingen wint. Daarvoor zal hij nu moeten deliveren.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mexico heeft ze wel destijds binnengelaten en toegelaten illegaal naar de VS te trekken. Ze zullen dus hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Heb je trouwens het hele artikel gelezen? ![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 25 januari 2025 om 08:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het water staat veel mensen in het westen aan de lippen. Na 30 jaar woke gedoe moet er eindelijk een ander beleid komen. Ook als de duivel zelve dat ander beleid zou uitvoeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk is er daarna ruimte voor een eigen beleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twéé keer zelfs, maar dan wel zonder hoofdletter L: Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren liet men beelden zien van Mexico dat tentenkampen aan het opzetten was om die criminelen op te vangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als dat al dan niet fake is.....hoelang gaan ze dat zo volhouden met een paar 100 man per keer......eer ze aan 20 miljoen gaan zijn is Trump al lang dood denk ik. Ik neem die naar mijn opinie zuivere propaganda dus met een ferme korrel zout. Wat dat filmpje van die tentenkampen betreft heb ik ook zo mijn twijfels......Er is tegenwoordig meer fake als wat anders . Maar goed iedereen mag van mij geloven wat hij zelf wil. Ik ben alleszins niet te naief. Je weet met propaganda filmpjes heeft men al altijd de massa bij de neus genomen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 januari 2025 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha beelden.Met beelden bewijst men wat men zelf wil. In deze tijden nog maar eens een pak meer dan voorheen. De fake propaganda kent geen grenzen meer.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 januari 2025 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U springt altijd in de bres, samen met nog een aantal anderen op dit forum om criminelen, nieuwe Belg of nog niet, uit de wind te zetten.
En als het niet goed lukt, worden Mark of Hans wel aangevoerd als "ziedenuwel"