![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6221 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 januari 2025 om 21:54. |
||
|
|
|
|
|
#6222 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Daarbij differentieert dit het Belgische wapenschild meer van dit van België. |
|
|
|
|
|
|
#6223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is er al eens één die dat geprobeerd heeft in de jaren 30-40, en daar is het niet goed mee afgelopen.
|
|
|
|
#6224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kreeg deze maand bijna 30 euro (netto) meer pensioen. Op 4 jaar ging mijn pensioen met ongeveer 400 euro netto omhoog. Ongelooflijk en waanzinnig. |
|
|
|
|
|
|
#6226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat nu net de ministers van staat voor dienen.
|
|
|
|
|
|
#6227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't Is me nogal wat ! |
|
|
|
|
|
|
#6228 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is toch goed ? |
|
|
|
|
|
|
#6229 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik denk eerder aan de index aanpassing van de schalen die bepalen hoeveel netto erover blijft Denk ik toch
|
|
|
|
#6230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar lees jij dat niet ? Ons land heeft één uitgeschreven grondwetstekst en is geen vage bedoening zoals in de UK of in Israël.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#6231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Helaas voor ons is dit niet zo. Veel indexeringen maakt dat er minder werk is. Een bedrijf dat de lonen laat stijgen door de indexaanpassing, zal de producten duurder maken. Duurdere producten zorgen ervoor dat er een indexaanpassing nodig is, waardoor de bedrijven de prijzen van hun producten duurder moeten maken, enz... |
|
|
|
|
|
|
#6232 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De koopkracht blijft bijna behouden Bedrijven die niet onder de index vallen kunnen beter concuren tegen bedrijven die wel onder de index vallen En ja, die kunnen dan meer verkopen en produceren
|
|
|
|
#6233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Belgicisten zoals Every,hopen nog altijd dat er een federale regering zal zijn op 31 januari. Als er op 31 januari geen nieuw regeerakkoord is ,stopt Bart er mee en wordt hij opnieuw handelend burgemeester van Antwerpen. Hij heeft dan meer dan voldoende bewezen dat er geen nieuwe federale regering meer mogelijk is in dit land en dat de Vlaamse onafhankelijkheid nog de enige weg is om de toekomst van ons en onze kinderen en kleinkinderen veilig te stellen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 januari 2025 om 10:26. |
|
|
|
|
|
|
#6234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6235 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het rendement op de BEL 20 was verleden jaar 18% dus wie een tracker had gekocht op de bel 20 heeft een erg goede zaak gedaan. Maar van de beurs weet jij blijkbaar niks af. |
|
|
|
|
|
|
#6236 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tientje meer, tientje minder. Geen kernenergie. Geen staatshervorming.
Die onderhandelen al een half jaar over NIKS. |
|
|
|
|
|
#6237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mogelijk hebben we een regering op 31 januari, mogelijk niet. |
|
|
|
|
|
|
#6238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind nergens iets terug over hoe volgens Vooruit geraakt wordt aan de index (op leeflonen en perequatie na maar daar zal het niet over gaan vermoed ik). Heeft Dehaene niet ooit (naast een indexsprong) een gedeeltelijke centenindex doorgeduwd ? Daar zou ik ook wel voor te vinden zijn. Een indexsprong voor sommige uitkeringen en centenindex voor de lonen waardoor de hogere lonen niet weer zo massaal stijgen maar de lagere lonen en pensioenen eens terug een beetje kunnen bijbenen want de koopkracht is met de laatste indexen gestegen voor de hogere lonen en deed dat niet voor de lagere lonen als ik me niet vergis. Het hangt natuurlijk altijd een beetje af van hoe men leeft en wat men voorheeft aan kosten.
|
|
|
#6239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De koopkracht verhoog je niet als je het koopt met schulden. Dat lijk jij maar niet te begrijpen. Als je morgen iedereen 100 euro extra geeft en je laat je staatsschuld ontploffen, dan heb je vandaag koopkracht gekocht met die van morgen. Dat is wat Vivaldi gedaan heeft en dat is wat Vlaanderen nu nekt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#6240 |
|
Minister-President
|
Op mypension vindt U de informatie terug... vanaf januari is er een mindere bedrijfsvoorheffing (die we later waarschijnlijk terug moeten betalen bij de belastingsaangife...
|
|
|
|