![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6641 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6642 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Militairen, Leraren, Machinisten, en bij uitbreiding iedereen aan het spoor, zullen langer moeten werken. Daarbij zullen er meer mieren moeten komen en minder krekels. Het profitariaat moet er uit (lees besparen op de uitgaven). |
|
|
|
|
|
|
#6643 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar ik ben op zich wel akkoord dat er niets mis mee is.
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.” Laatst gewijzigd door Sneaky : 31 januari 2025 om 08:43. |
|
|
|
|
|
|
#6644 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Heel juist. Beginnen met een hoop subsidies af te schaffen, de senaat af te schaffen, de illegale gelukzoekers buiten te gooien, de bullshitbanen in de openbare diensten af te schaffen, de afscheidspremie in de parlementen af te schaffen, geen partij dotaties meer enz...
|
|
|
|
|
|
#6645 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je wil niet weten hoeveel mensen geloven in de zever framing en leugens over het profitariaat, ik zie bovengenoemden voortdurend lachend binnenkomen en huilend vertrekken, zowel in het onderwijs, als bij het rollend personeel als in het leger. Profitariaat mijn kloten. Profitariaat dat zijn diegenen die bullshitjobs hebben, niet werken of loopbanen hebben van amper 30 jaar (indien het niet om vrouwen gaat die kinderen hebben opgevoed). En daar raakt De Wever niet aan want hij is vergeten zijn vriendjes van de media daar een hetze tegen te laten uitvoeren. Aan de verschillende statuten wordt trouwens ook niets gedaan waardoor de gemengde statuten twee keer de pineut zijn. Militairen, machinisten en leraren profitariaat noemen. Godverdomme. Ik voelde voor jou met je lange zware loopbaan en politieke inzet respect (iit tot dat andere NV-A bestuurslid dat zich hier amper nog durft te laten zien) maar dat begint toch stilaan echt wel te verdwijnen. En als er een partij is die bullshitjobs heeft gecreëerd dan is het toch wel de NV-A. De Vlaamse regering is daar de laatste decennia namelijk expert in.
|
|
|
|
#6646 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder wordt het hoog tijd dat SWT afgeschaft wordt. Het is niet De Wever die daarover dwarsligt hoor, tis maar dat u het weet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#6647 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Fok. Nu willen ze nog de samenvallende verkiezingen terug afschaffen ook. Dan zijn het weer de hele tijd verkiezingen en regeringsvormingen.
|
|
|
#6648 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6649 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk wel. Uw hele bericht gaat over hetzelfde. De militairen, leraars en NMBS'ers werken zodanig veel harder dan de mensen in de privé, dat het logisch is dat ze vroeger mogen stoppen. Dat is NONSENS.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#6650 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk trekt De Wever straks tijdens de 18e of 19e date - ben de tel kwijt - naar zijn lief om het uit te maken.
|
|
|
#6651 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat staat daar niet. Er staat letterlijk dat ik voorstander ben om de loopbanen te verlengen en om statuten af te schaffen. Ik ben er voorstander van dat iedereen even lang werkt. Maar dat moet natuurlijk wel mogelijk gemaakt worden. Er staat dat ik het niet eens ben met daar bovenop nog te korten op de pensioenen. Ik vind het ook schandalig dat al die boomers met hun gemiddelde loopbanen van 32 jaar amper of niet hoeven bij te dragen aan de sanering. Daarom hoop ik op Griekse toestanden. Pijnlijker maar rechtvaardiger. Nu moeten alle ambtenaren en vooral die met de zwaarste jobs opdraaien voor het profitariaat van de privé.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 31 januari 2025 om 09:31. |
|
|
|
|
|
#6652 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#6653 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat zeg ik ook niet. Opportunisme kan heel nuttig zijn in 't leven.
|
|
|
|
|
#6654 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Lees er ons programma maar eens op na ,dat nog steeds niet veranderd is . Ook al willen enkele dat blijkbaar doen uitschijnen. |
|
|
|
|
|
|
#6655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6656 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook geen enkele Vlaamse partij zou dat pikken.
|
|
|
|
|
|
#6657 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, je bent dus een pilaarbijter?
|
|
|
|
|
#6658 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik probeerde vriendelijk, lief en empathisch te reageren door een neutrale term (transformatie) te gebruiken in plaats van regressie of morele teloorgang.
|
|
|
|
|
|
#6659 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iedereen verwacht blijkbaar dat het gaat lukken vandaag.
|
|
|
#6660 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Correctie : Vlaams partijbestuur
|