![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun migratiebeleid is dan door anderen geïmplementeerd. Ze zouden kunnen storm lopen tegen het sociaal en fiscaal beleid, maar dan ben je een slechte kopie van de PvdA, die dat punt geloofwaardiger brengt. Of anders de onafhankelijkheid, een streven waar je misschien 5% van de Vlamingen warm voor krijgt. Of het pesten van de mensen van vreemde origine in onze samenleving, daar kunnen ze nog wat mee doorgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6822 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zijn toch Vooruit tropfeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6823 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jullie hebben Ninove gekregen en daar zal je het mee moeten doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6824 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6825 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6826 |
Banneling
|
![]() Van wat ik er al van heb gezien is het uiteindelijke akkoord eerder centrum dan rechts.
En ook positief: de uitbreiding van de wilsverklaring voor euthanasie, afschaffing van de senaat, bevriezen partijdotaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik koop 2 aandelen, allebei voor 100 euro. Na 1 jaar is het ene 110 waard en ik verkoop het. Ik realiseer een meerwaarde van 10 euro. Aan de andere kant heb ik het 2e aandeel nog in portefeuille maar dat is gezakt naar 90 euro. Mag ik die ongerealiseerde minwaarde daar dan van aftrekken? En wat doen we met de inflatie? Als ik vandaag een aandeel koop aan 100 euro en ik verkoop het binnen 5 jaar aan 110 euro, maar de inflatie was 11 euro. Word ik dan belast op die 10 euro of mag ik 1 euro minwaarde boeken?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 1 februari 2025 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6828 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vraag die je hierboven stelt, kan alleen maar komen van iemand die zich inbeeldt dat het VB een pure één-programmapunt-partij is. Dat jij die andere doelen niet ziet zitten, betekent niet dat de partij geen nut zou hebben. Wat mij betreft, luidt het antwoord op jouw vraag: de situatie waarbij het VB het politieke landschap doet opschuiven zonder te besturen, is de beste situatie die we kunnen hebben.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100% intact. De paar objecten die in drie parochies toch met de bruine club een akkoord sloten zijn door hun respectievelijke partijen per direct buiten gestampt. Er is dus géén doorbreking van het cordon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6833 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 februari 2025 om 12:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6835 |
Minister-President
|
![]() Wij zullen zien wie het laatste lacht, hier en elders.......
Feit is zeker dat ze binnenkort over de wetstraat zullen rollen op elkaar aan het kloppen....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het is gebeurd Bart heeft de RING gekust Zijn grote droom wordt nu waar. Het begrotingstekort van de Belgische staat oplossen. Als jongetje droomde hij daar al van. En nu is het dan zover. Nederig en buigend naar de Koning. Straks uit volle borst de Brabançonne meezingend. Glunderend omdat nu eindelijk definitief geaccepteerd door de Belgische elites. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze regering is inderdaad al dood nog voor ze begint.
![]() |
#6838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#6839 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart weet waaraan hij begint:
Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 1 februari 2025 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling van N-VA is het VB van in het begin altijd tegen de afbouw van kernenergie geweest. Ze eisten altijd het naleven van de taalwetgeving. Ze zijn altijd tegen de LEZ geweest, de automobilist is geen melkkoe. De transfers moeten stoppen is nog een punt van het VB. De afbouw van de talrijke subsidies naar obscure groepjes waarvan niemand weet wat die eigenlijk allemaal juist doen is nog een punt. Ze zijn tegen de verplichte renovaties van uw huis en de hoge boetes als je dat niet doet binnen een bepaalde tijd. Iedereen moet dat kunnen doen naargelang het financieel mogelijk is vinden ze. En zo zijn er nog wel meer punten. Laatst gewijzigd door daiwa : 1 februari 2025 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |