![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7001 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het geheim van onze beschaving ligt op Mars. Daarom moet iederen zijn geld aan hun geven, beweren een aantal oplichters.
|
|
|
#7002 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#7003 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en uw punt is ??? Op een dag vielen de miljoenen zo uit Coucke zijnen boom ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 februari 2025 om 23:27. |
|
|
|
|
|
#7004 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bromance Coucke-Zipper!
|
|
|
#7005 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#7006 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze krijgen al 65% van mijn wedde
|
|
|
#7007 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7008 |
|
Minister-President
|
Ik reuk hier stink jaloersheid op Coucke, ik ken die gast via mijn schoonbroer en ik kan u wel zeggen dat die gast heeft bergen werk heeft verzet om daar te geraken waar hij nu is, en neen niet vanop zijn zolderkamer of toetsenbord........
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 1 februari 2025 om 23:49. |
|
|
|
|
|
#7009 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 februari 2025 om 00:04. |
|
|
|
|
|
|
#7010 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In zijn hoedanigheid van "investeerder" doet een figuur als Coucke meer schade aan de maatschappij dan ze goed doet.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 februari 2025 om 00:17. |
|
|
|
|
|
#7011 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is dat weer voor collectivistische prietpraat, de ondernemer Coucke doet het in de eerste plaats voor zichzelf. Of moeten alle ondernemers filantropen zijn ???
|
|
|
#7012 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan meerdere miljoenen door placebo’s te verkopen aan spandex would be wielerkampioenen. En dan heeft hij zijn gebakken lucht verkocht voor een paar miljard aan een andere sjacheraar.
|
|
|
|
#7013 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een methode om te beletten dat de parasieten meegraaien.
Verdient navolging, maar ik heb er begrip voor dat ge niet onder eigen duiven van jullie troetels wenst te schieten.
|
|
|
#7014 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hong Kong parasiteert op heel China.
|
|
|
#7015 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijk, kijk: een parasiet voelt zich aangesproken.
![]()
|
|
|
#7016 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U weet maar al te best dat Hong Kong als parasiet boven het immense China hangt.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 februari 2025 om 02:45. |
|
|
|
|
|
#7017 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De werkenden zijn gestrikt. De nieuwe regering wordt een belastingregering DiRupo in het kwadraat. Er wordt amper bespaard. Een van de enige besparingen die ik zie is de afschaffing van de senaat en dat ging het enige overblijvende parlement worden in het confederale België ... . Voor de rest enkel belastingen die vooral terecht komen op de schouders van de mensen uit de overheidsdiensten waar men het al moeilijk had om nog degelijk personeel te vinden: het onderwijs, de politie, het openbaar vervoer. In plaats van te besparen in die sferen van de overheid worden diegenen die het werk er doen zwaarder belast door hun lonen en pensioenen te korten.
Besparen dat is zorgen dat de overhead terug zakt, dat is de samenleving zo organiseren dat de explosieve stijging aan allerlei bijkomende postjes zoals al de zorgleraren wordt terug gedraaid. Besparen dat zou ook zijn de door vriendjes, zonen, dochter, neefjes en nichtjes bevolkte kabinetten afschaffen, zorgen dat er minder regeringen zijn, al de nieuwe soorten overtollige ambtenaren van de laatste decennia zoals daar zijn de klimaatambtenaren, de integratieambtenaren die volwassenen leren fietsen, de diversiteitsambtenaren die beslissen met wat nog gelachen mag worden, ... terug afschaffen. Wat we nodig hebben is een soort Trump ipv een DiRupo in het kwadraat. Dit is een regering van de krekels, de vriendjes van de politici en vakobonden, tegen de mieren, de werkende bevolking.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 februari 2025 om 06:52. |
|
|
|
|
|
#7018 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verlinden die een prepper liet neerschieten door Waalse bottinnekes en wat later de bevolking opriep om ... te preppen wordt meer dan waarschijnlijk terug minister in de regering DiRupo².
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 februari 2025 om 07:44. |
|
|
|
|
|
#7019 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bart De Wever leeft al veel te lang in de politieke bubbel. Zijn verraad is nog erger dan dat van Verhofstadt, zijn toekomstige regering een veel grotere belastingregering dan die van DiRupo. En het is niet eens doordat men met coalitiepartners moet overeenkomen, neen, hij beseft gewoon het verschil tussen besparen en belasten niet. Het enige wat die mens kan is mensen blazen wijsmaken. Mocht hij echt van hout zijn Musk kon spaceX opdoeken want we wandelden gewoon over DeWevers leugenneus tot op Mars.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 februari 2025 om 07:59. |
|
|
|
|
|
|
#7020 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik schreef het al: De Wever kent het verschil tussen besparen en belasten niet. Hij belast net die categorieën ambtenaren die al de shit uitvoeren, waar aanwervingsproblemen zijn en mensen gaan lopen, in plaats van te besparen door te snoeien in de postjes en bullshitjobs voor vriendjes van politici en vakbonden en hun uitgebreide familie en kennissenkring. In tegendeel, hij gaat er nog wat bij creëren.
|