![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#7182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat bedoel je precies, of wat vind je zo slecht?
Moet een weduwe van vb. 45 jaar haar leven lang een betrekkelijk klein pensioen trekken (dat ze kwijt speelt als ze gaat werken), om thuis weg te kwijnen? Of geef je deze wat tijd met een tegemoetkoming, maar toch liefst na enige tijd terug aan het werk, voor haar zelfontplooiing, sociale contacten, betere pensioenopbouw en bla bla ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#7183 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7184 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
op de wangen zeggen; "Eigenlijk hadden die 2 tegenstemmers gelijk". |
|
|
|
|
|
|
#7185 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7187 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De verlenging van je lidmaatschap loopt tot eind mei. |
|
|
|
|
|
|
#7190 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#7192 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
als er toch nog 3 maanden tijd langer zou zijn geweest? Zelf kreeg ik al begin december2024 een uitnodiging om mijn lidmaatschap te hernieuwen. |
|
|
|
|
|
|
#7193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De catering vond ik wel een mager beestje voor onze rijke partij; koffie of water. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 februari 2025 om 13:17. |
|
|
|
|
|
|
#7194 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het moet u als volslagen Belgicist toch als muziek in de oren klinken dat er in de verste verte communautair niets te zien is in het regeerakkoord zei Lieven Verstraete tegen Raoul Hedebouw gisteren in de 7de dag. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 februari 2025 om 13:22. |
||
|
|
|
|
|
#7195 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aangezien Vivaldi-ministers zwakbegaafd zijn, houdt dit toch wel steek met de verwachtingen.
|
|
|
|
|
#7196 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hetzelfde voor de bestuursverkiezingen die deze maand gehouden worden. Iedereen die 3 maanden lis is van de partij (en z'n lidgeld betaald) heeft op de dag dat de verkiezingen gehouden worden, mag zich kandidaat stellen en heeft stemrecht. Al de anderen niet. Mensen die al drie maanden lid zijn op de dag van de verkiezingen, maar nog niet hernieuwd hebben, mogen dit nog doen voor de stemming begint. Dit is al zo van bij de eerste verkiezingen van de N-VA. Ik heb bij iedere verkiezingen mensen die nog moeten hernieuwen. PS: Ik vertegenwoordig het AB in 4 andere N-VA afdelingen om toezicht te houden op het correct verloop van de verkiezingen. |
|
|
|
|
|
|
#7197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na het congres was er ook frisdrank (Cola, Fanta, Sprite, Koffie, Water). Wij mochten zelfs boven, in de blauwe zaal iets gaan eten. Diverse broodjes en heerlijk dessert. |
|
|
|
|
|
|
#7198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tja links rakkertje Verstraete moest toch iets zeggen hé. |
|
|
|
|
|
|
#7199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist.
|
|
|
#7200 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan jij wat concrete tips geven ? Welke bank/broker ? Waar heb je het laagste kosten ? Ik zou spelen met een bedrag tussen € 1.000,- en € 9.950,- en zoek een formule waar ik niet meer kan verliezen dan ik inzet. Ik wil ook geen buitenlandse bank/broker zodat ik zelf geen formaliteiten bij het CAP dien te voldoen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 februari 2025 om 14:37. |
|
|
|
|