![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs de vakbonden vonden het constructief, zelfs zo constructief dat ze een extra stakingsdag inlassen. Totaal onverantwoord. |
|
|
|
|
|
|
#7722 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De mensen willen een beter bestuur, ze willen dat er orde op zaken gesteld wordt. Zelfs het VB kwam tijdens de verkiezingen niet op met een slogan vaar een onafhankelijk Vlaanderen. "Vlaanderen weer van ons" zegt echt niets over onafhankelijkheid en je kan daar alle kanten mee uit. Waarschijnlijk is het zelfs racistisch geïnspireerd. |
|
|
|
|
|
|
#7723 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7724 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7725 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7726 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Goedemorgen reservespeler,
Weet ge al wat de N-VA voor de Vlaming heeft gedaan? Veel getoeter op het forum , maar feiten niemendal. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 13 februari 2025 om 08:51. |
|
|
|
|
|
#7727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kom dan aan bijna 54 leden die denken zoals u. |
|
|
|
|
|
|
#7728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Informeer u beter vooraleer u hier onzin komt spuien. En nee, ik ga geen link of bron zoeken voor u, doe dat gerust zelf. Bewijs dat meer dan 20% voor een onafhankelijk Vlaanderen is. Nog niet de helft van de VB kiezers wilt een onafhankelijk Vlaanderen, zij zijn vooral gelokt door het sociaal economisch, en totaal onbetaalbaar programma van de Blokkers. |
|
|
|
|
|
|
#7729 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7730 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik sta met mijn voeten op de grond. Ik ga die vele kleine dingen echt niet benoemen. Om te snappen wat de N-VA reeds gedaan heeft voor Vlaanderen, moet je een beetje politiek inzicht hebben. Iets waar ik u absoluut niet van verdenk. |
|
|
|
|
|
|
#7731 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7732 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ge gaat continue op uw elan verder, het uitkramen van onzin. Gij zijt de man met politiek inzicht, woeha. Van zelfverheerlijking gesproken. |
|
|
|
|
|
|
#7733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bedankt
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#7734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#7735 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals de zaken er nu voor staan verwacht ik geen winst voor ons. |
|
|
|
|
|
|
#7736 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zullen waarschijnlijk minder werkloze Walen moeten betalen maar wel meer meer leeflonen aan de Walen.Want zelf kunnen ze dit niet meer betalen. De Vlaamse onafhankelijkheid is de enige manier om de Vlaamse welvaart te behouden. En er werd geen enkele stap in die richting gezet en dat vind ik zeer spijtig en een gemiste kans. Daarom ook stemde ik tegen dit regeerakkoord. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 13 februari 2025 om 10:29. |
|
|
|
|
|
|
#7737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7739 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7740 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dank zij N-VA:
1. Is er een vraagstuk wie een stedenbouwkundige overtreding deed als een boom wordt neergebliksemd. 2. Krijgen gebuisde politici nog steeds oprotpremies. 3. Is er geen enkele politieke partij die partijdotaties weigert. 4. Mag je niet in jouw eigen hof kakken zonder aangifte in mestbank. 5. Is er vergunningenonzekerheid. 6. Zijn er juridische aanvallen van de ene overheid aan de andere. 7. Was er een stikstof parlemtaire onderzoekscommissie om te bewijzen dat Turks-Koerdisch Vlaams N-VA omgevingsminister boven verdenking staat. 8. Is er een overheidsdatabase waar staat of je cv ketel al dan niet gekuist is en wordt uitstootattesten bijgehouden. 9. Is er een digitaal burgerplatform wat een dubbel is van de e-box. 10. Is Vlabel 's lands fiscus met meeste almacht. 11. Wordt er massaal overheidsgeld gesmeten naar zelforganisaties en exogene culturen. 12. Is er een afgedwongen anti-discriminatie industrie met Vlaams mensenrechtencentrum. 13. Krijgen carnavalsjoden in Antwerpen militaire bescherming. 14. Kan de Vlaamse regering op één miljard € na niet vertellen hoeveel overheidsgeld naar consultants wordt gesmeten. 15. Krijgt Siegfried Bracke een pensioen boven de norm en mag hij juridisch aanvechten dat hij te weinig krijgt. 16. Is de Vlaming vadsiger en zelfgenoegzamer geworden dan zijn voorouders. 17. Is de Vlaming meer dan ooit een klikspaan geworden die wordt gecontroleerd door mystery shoppers of hij niet zou discrimineren. 18. Zijn de minimumpensioen gestegen en kan men sneller en comfortabeler in zijn pensioenhangmat gaan hangen. 19. Is de jacht op zwart geld genadeloos en al het wit is uit de ogen van al wie geen ambtenaar is of werkt voor de overheid al dan niet via omweg. 20. Is Bart De Wever de eerste Volksunie premier van België! Al deze 20 punten zijn de schuld van N-VA. Terloops; ik ken niets politiek en heb geen enkel bewijs of bron van bovenstaande punten. Ik ben blij dat ik op dit forum kan bijleren.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 februari 2025 om 10:39. |
|
|
|