![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#921 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#922 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens, als je niet aan gendergedoe doet waarom staat er dan twee keer (m/v/x) zo onnozel niets te doen in je post ?
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 11 februari 2025 om 20:52. |
|
|
|
|
|
|
#923 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oeps verkeerde draad
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 februari 2025 om 21:41. |
|
|
|
|
|
#924 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1) Zo'n 'x'-mensen bestaan nu eenmaal en ik ga niet dood als/wanneer ik die ook vermeld. Als ik er wél dood van zou gaan, zou ik dat natuurlijk niet doen. 2) Ik weet dat sommige langtenen daar tilt van slaan, en ik ben hen graag behulpzaam. Het is een met plezier verstrekte wederdienst voor 'pocoloco geitenwollensokken woke linkiewinkie' en dergelijke.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#925 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#926 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#927 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor lul staan in the oval office:
![]()
|
|
|
#928 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Money for me but not for thee…
https://www.dailymail.co.uk/news/art...ald-trump.html Citaat:
|
|
|
|
#929 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ze zouden beter zo een besparingsronde in de Belgische bureaucratie doen.
Vlaanderen en België heeft een eigen Elon Musk - DOGE nodig. |
|
|
|
|
|
#930 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Money for me but not for thee…
Vice President Trump gaat ‘Armored Tesla’s’ kopen van president Musk. https://www.dropsitenews.com/p/elon-...ment-contracts Citaat:
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 februari 2025 om 00:09. |
|
|
|
|
|
|
#931 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#932 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, die twee voorbeeldjes kende ik al. Mijn 'probleem' is eigenlijk het volgende: - er zijn meerdere duizenden 'public schools' in de USA - in die meerdere duizenden 'public schools' sloven zich meerdere tienduizenden leerkrachten uit om ervoor te zorgen dat - in die meerdere duizenden 'public schools' enkele miljoenen kinderen & jongeren niet voor niks hun broek/rok zitten te verslijten Als/indien in die 'public schools' in de 50 States van de USA wérkelijk zo'n verschrikkelijke woke-indoctrinatie-machinerie aan het werk zou zijn, dan verwacht ik eigenlijk zo goed als élke schooldag enkele tientallen nieuwe filmpjes over/van nieuwe 'gevallen'. Aangezien mijn verwachtingen in dezen helemaal niet ingelost worden, ga ik er nog altijd van uit dat 'men' hier van een scheet een donderslag probeert te maken. En neen, ik beweer niet dat die scheet niet stinkt.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#933 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik herinner me zo bvb. de war on drugs in de Filipijnen, door Duterte. Extreem harde crackdown op drugs. Zeker, er zijn nu minder drugsmisdrijven in de Filipijnen. Hoera! Onderweg zijn er wel buitengerechtelijke executies gebeurd, mysterieuze verdwijningen, twijfelachtige beschuldigingen van drugsmisdrijven tac tegenstanders van Duterte. https://en.wikipedia.org/wiki/Philippine_drug_war Natuurlijk, als je alleen kijkt naar het objectief "muizen vangen": job well done! Je kan zo ook ervoor zorgen dat er 0 verkeersdoden vallen, bvb. door overal een maximumsnelheid van 20km/h in te voeren met zware straffen wie te snel rijdt. Politici kunnen dan juichen dat verkeersveiligheid sterk is verbeterd... Jouw reactie komt daar eigenlijk op neer. Maakt niet uit dat ze corrupt zijn met public procurement, zolang het aantal migranten maar daalt. Tot zover mijn bezwaar tegen de "als de kat maar muizen vangt" redenering.
|
|
|
|
#934 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En kunnen wij enkel jaloers zijn….
|
|
|
#935 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#936 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#937 | |
|
|
Citaat:
Er waren ook rockers. En goths. En hier en daar een verdwaalde punker. Maar ik ontken niet dat de indoctrinatie gewerkt heeft. Ze heeft zelfs heel goed gewerkt. Vandaar dat de waarheid hen zo vreemd lijkt en pijn doet. De dé-programmatie van het zelotisch, collectivistisch dwangdenken is dan ook erg belangrijk, willen de vrije mensen terug de bovenhand halen in de instituten van de macht. Maar het zal niet via een lange mars erdoor zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 februari 2025 om 22:21. |
|
|
|
|
|
|
#938 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#939 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#940 | |
|
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 14 februari 2025 om 09:26. |
|
|
|
|