![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#56681 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De oekraïners maken ondertussen de raffinaderijen, oliepompinstallaties en metalurgie naar de knoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56682 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dan vijf persoonlijke aanvallen in nauwelijks zeven woorden.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 februari 2025 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar onderbouwt dat hun moreel gelijk of zoiets? Dat is een opmerking van het niveau 'ene van 2 meter 10 kan zijn klasgenoot van 1 meter 60 tot moes slaan. Dat is zo. Maar wat wil je daar mee eigenlijk zeggen?
![]() |
![]() |
#56686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogelijk zijn wij voor Amerika een buffer tegen Rusland. Waarom trekt Amerika zich terug uit een verdrag dat juist die wapens betreft die Europa, w.o. Brussel zo hard kunnen raken? Het verdrag over de kernkoppen met een bereik van 500 tot 5.500 kilometer werd éénzijdig opgezegd door Mr. Trump, niet door Rusland. Waarom brengt Mr. Trump de veiligheid van de Europeanen in gevaar? Waarom provoceerde ook Mr. Trump Rusland door 404 te bewapenen? Vragen die de Europeanen zelfs niet durven stellen aan de Amerikanen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 februari 2025 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56687 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig, zodanig gefrustreerd over de gang van zaken dat enkel persoonlijke beledigingen van het laagste allooi overblijven. Bij gebrek aan argumenten, en ook uw persoonlijke bedreigingen aan mijn adres hebben geen verschil gemaakt.
In uw commentaar kan ik de frustratie en de haat voelen, het is tastbaar. Teken dat ik goed bezig ben op deze draad. Ik beperk mij tot een draad omdat ik ook nog een leven heb buiten dit forum en buiten internationale politiek. Ik deel hier mijn mening, en het feit dat ik zowel zeer positieve als zeer negatieve reacties krijg wil zeggen dat mijn mening een verschil maakt, dus doe ik verder. Ik denk dat ik over bepaalde onderwerpen, zoals over Oekraïne en Rusland, meer ken dan de gemiddelde hier, en dus draag ik mijn klein steentje bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar wat de westerse propaganda er NIET bij zegt, is dat hun groei weliswaar vertraagt maar nog steeds veel groter is dan de economische groei in de westerse landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56690 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik zeg heeft Jonathan Holslag, in weliswaar meer diplomatische bewoordingen, gezegd tijdens De Zevende Dag.
Hij zei ook, onder meer, dat hij de vrontwaardiging niet begrijpt. Op deze draad heb ik het al gehad over het Kellogg plan, en de duidelijke plannen van Trump, Musk en Vance wat Oekraïne betreft. Toen zei U onder andere dat ik een fantast en een leugenaar was, dat er nog helemaal niets bekend was over de standpunten van Trump en co. wat Oekraïne betreft. Zoals ook Jonathan Holslag al aangaf, is dat natuurlijk dikke zever. Maar, zoals ik hierboven ook al zei, WILDE de Europese elite en hun trouwe volgelingen/propagandisten op dit forum het niet zien, struisvogelgewijs. En als U nu mijn woorden in twijfel trek, wees dan maar zeker dat ik de moeite zal getroosten om uw desbetreffend bericht te tonen, en aan iedereen die dit leest duidelijk te maken dat U zelfs liegt over zaken die gemakkelijk weerlegd kunnen worden. Ik heb al veel moeilijke discussies gehad op dit forum en elders, zeker de eerste weken van de Russische grootschalige aanval. Toen was het moeilijk ook omdat er veel zaken nog niet gekend waren. (massale opbouw van Oekraïense troepen rond Donbas en het openlijk afvallen van de Minsk-akkoorden) Maar alles dat nu gebeurt voorspel ik al minstens 2 jaar op deze draad. Er zijn nog weinig geheimen denk ik, ook al omdat er naast een breuklijn tussen Rusland en het Westen er nu ook een nieuwe breuklijn ontstaat tussen de VS en Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen sociaal geïsoleerde mensen die geen echt leven (meer ) hebben zijn in staat zulke onzin te verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56692 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat NSB'ers betreft, uw extreme Russen-haat en haat tegen alles dat de westerse dominantie in de weg staat, is een indicatie dat U uit een NSB nest stamt. Net als woorden zoals "staatsgevaarlijk". Hitler en Mussert wilden alle communisten en alle Sovjet-sympathisanten opsluiten of vermoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56693 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik schrijf is inderdaad gevaarlijk voor de westerse elite, maar niet omdat ik leugens verkondig maar wel omdat ik de leugenachtige propaganda van onze elite doorprik. Nu goed, we moeten dit relativeren, dit forum en deze draad gaan heus niet het verschil maken. Als ik echt een verschil zou willen maken, dan zou ik mijn boodschap op grote schaal verspreiden en in de meest populaire media. Dat doe ik bewust niet, omdat ik weet dat, in tegenstelling tot uw lullige poging tot schade berokkenen aan mijn adres, ik er dan wel op afgerekend zal worden en dat ik, en mijn familie, dan wel persoonlijk schade zal ondervinden van de wraakmaatregelen van de "powers that be". Daar ben ik mij heel bewust van, dus ik hou mij, met uitzondering van dit forum, bewust onder de radar. Tot zover het "vrije Westen". ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 17 februari 2025 om 03:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56694 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kennis van de cultuur, economie, geschiedenis, etc. van deze regio laat echt te wensen over merk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56695 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VS gezant van Trump voor Oekraïne Kellogg wordt gevraagd welke consessies van Putin verwacht worden in de onderhandelingen. En hij antwoordt o.a. de allianties met China, Noord Korea en Iran verbreken die er voor de oorlog niet waren. (Video van interview op The Islander News).
Dat komt me onrealistisch over. Plus het zou de kansen verhogen van een VS Israëlische oorlog tegen Iran. Iets waar Nethanyahu al lang op aandringt. Ik denk dat de wereld dit echt kan missen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56696 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Racisme, kolonialisme en imperialisme zit in het DNA van de Russen. Rusland heeft in heel haar geschiedenis telkens land bezet, een groot deel of bijna de gehele oorspronkelijke bevolking etnisch gezuiverd, de rest gedwongen geassimileerd en het land vervolgens bevolkt met etnische Russen. De Baltische landen en Oekraïne doen er daarom goed aan de Russische koloniale invloeden te verwijderen. 3) In tijden van oorlog moet je harde maatregelen nemen. Ik pleit er daarom voor dat alle Russen en hun collaborateurs gedwongen moeten opdonderen uit Europa, tenzij ze aantoonbaar tegen het Poetin-regime zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56698 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel onder het tsarisme als communisme hadden etnische Russen geen hogere levensstandaard dan de niet-Russische volkeren, nog steeds niet trouwens. Overigens stikt het in Brussel van de Russische hoeren (letterlijk bedoeld, dus prostitués). Ik heb mijn wraak op Poetin en hun Poetinpijpers als jij al genomen door meerdere Russinnen keihard in hun reet te neuken. En uiteraard schreeuwde ik Slava Ukraini toen ik klaarkwam En ik die dacht dat de bodem stilletjesaan bereikt was. No comment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56699 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hongaarse regering heeft maandag uitgehaald naar de "gefrustreerde" Europese leiders die "pro-oorlog" zijn, die maandag samenkomen in Parijs om de plannen te bespreken van de Amerikaanse president Donald Trump om de oorlog in Oekraïne te beëindigen.
"Vandaag in Parijs komen gefrustreerde, pro-oorlog- en anti-Trumpleiders samen om een vredesakkoord in Oekraïne te belemmeren", aldus de Hongaarse minister van Buitenlandse Zaken Peter Szijjarto in de marge van een persconferentie in Kazachstan. "In tegenstelling tot hen, ondersteunen wij de ambities van Donald Trump. In tegenstelling tot hen ondersteunen wij de onderhandelingen tussen Rusland en de VS." |
![]() |
![]() |
![]() |
#56700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |