![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#56741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat europa al meer inspanning gedaan heeft dan VS en dat Ukraine op zichzelf nog veel meer inspanning gedaan heeft dan die twee partners Dus er valt gewoon 20 percent steun weg https://www.reddit.com/r/europe/comm...en_to_ukraine/
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 februari 2025 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56742 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad een mooi voorbeeld om 'reactionair tot de derde (of is het vierde?) macht' mee te illustreren, want er is daarbovenop nog een 'speciale militaire operatie' aan de gang. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56743 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals bij ons, als het tot wat geschrijf op sociale media beperkt blijft en niet viraal gaat (zoals in mijn geval) gebeurt er juist niets. Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 18 februari 2025 om 12:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56744 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dan dat ik denk dat liberaal niet op vrouwen valt, uit zijn post blijkt niet alleen een zeer hoge concentratie Russofobie maar ook mysogenie en frustratie over het eigen onvermogen. Dat gezegd zijnde, ik zou niemand aanraden de fantasieen van Liberaal ook echt uit te voeren: https://www.dnaindia.com/world/repor...-penis-1242260 ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 18 februari 2025 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56745 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er moet een oplossing komen die zowel wenselijk is voor Rusland als voor Oekraïne en Europa. Komt dat er niet dan blijft het geweld doorgaan en staan we nergens. Ooit is alles op en moet er iets gebeuren. De druk van de achterban telt ook. Ik denk dat er niet veel mensen meer achter heel die oorlog staan, aan beide kanten. Probleem is dat bepaalde leiders type Poetin en Trump nogal een groot ego hebben en bescheidenheid niet in hun woordenboek staat. Een conflict n stand houden zonder dat je volk erachter staat doet de stabiliteit van je positie wankelen, dat voelt Poetin ook. Ik maak me wel zorgen wat nadien zal gebeuren. Niet onbelangrijk maar vaak vergeten is hoe China hier naar kijkt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56746 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb U zulke woorden nooit horen gebruiken om de Israelische genocide tegen het Palestijnse volk mee te veroordelen, noch om de poging van rechts om onze welvaartsmaatschappij te ondermijnen mee te omschrijven. Dat maakt van U zelf een reactionair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Zelensky zelf is het zonder de VS over en uit. Tenzij U denkt dat hij een zeveraar is en maar wat uit zn bek lult natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En denk dat de steun voor verderzetting vooral in het Westen en Oekraine sterk aan het afkalven is, en dat heeft volgens mij zeker meegeholpen aan de verkiezingsoverwinning van Trump. De Russen zullen ook wel water in de wijn doen, hun voornaamste objectieven worden daarmee gerealiseerd. Zoals ik hier al langer schrijf, de uitgangspunten van het Kellogg plan zijn niet negatief voor Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56749 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56750 |
Europees Commissaris
|
![]() Komend van een racistisch en antisemitisch kaalkopje laat jouw gelul me vanzelfsprekend Siberisch koud.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 18 februari 2025 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56751 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nochtans niet moeilijk, zulle: wie terug wil krabbelen naar een hoe dan ook illusoire 'goeie ouwe tijd', is 'reactionair'; wie langs links, rechtdoor of langs rechts vooruit de afgrond, de bosbrand, het drijfzand of het moeras in wil, is 'progressief'. Wie ter plekke wil blijven staan trappelen, is wellicht gewoon lui. ![]() Uit uw vruchteloze poging de discussie wég te leiden van "Rusland" leid ik af dat mijn opmerking RAAK = RECHT IN DE ROOS was. ![]() Overigens wil ik zelf alleen nog maar ontsnappen aan de wereldwijde 'dictatuur van de dwaze kloten (m/v/x)', maar ik besef maar al te goed dat ik daar enkel in zal slagen door dood te gaan; jullie zijn domweg (ja, ja) véél te talrijk. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 februari 2025 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56752 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56753 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft mag die meerderheid héél véél afzien om uiteindelijk toch nog alles te verliezen. Geen compassie meer met/voor klootzakken. Zie ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Jingoism < ... Jingoism is nationalism in the form of aggressive and proactive foreign policy, such as a country's advocacy for the use of threats or actual force, as opposed to peaceful relations, in efforts to safeguard what it perceives as its national interests. Colloquially, jingoism is excessive bias in judging one's own country as superior to others – an extreme type of nationalism (cf. chauvinism and ultranationalism). ... > ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 februari 2025 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je voelt van ver aankomen dat de VS en Rusland op één of andere manier een fait accompli willen creëren.
De ene Amerikaan (Rubio) kleedt het al wat meer in dan de ander (Hegseth). En de Russen blijven gewoon staan op hun standpunt dat ze een ander land mogen inpikken, en worden daar ten gronde niet meer in tegengsproken in Washington. Maar we moeten daar blij om zijn. Het gaat tegen de belangen van de EU in namelijk en in de kleuterlogica van de EU-haters is dat daarom goed.
![]() |
#56757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Noorse Prof. Glenn Diesen vandaag op zijn blog:
Het negatieve aspect van denktanks is hun immense macht, van het controleren van informatie tot het functioneren als een wachtkamer voor politici die niet meer in functie zijn. Informatie is macht en het bedrijfsmodel van denktanks bestaat uit het verkopen van politieke invloed in Washington en het produceren van instemming onder het publiek. Het militair-industrieel complex is de dominante donor van denktanks, wat resulteert in een voorkeur voor militaire oplossingen en het in stand houden van conflicten.
![]() |
#56758 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56759 | |
|
![]() Citaat:
Rusland is geen sterke militaire macht en Amerika isoleert zich en trekt zich terug uit de belangrijke instituties/verdragen in de wereld. Europa zal pragmatisch moeten handelen met alle landen in de wereld , zoals China, Japan ,Zuid Korea, India en Zuid Amerikaanse landen enz. Laatst gewijzigd door cato : 18 februari 2025 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56760 | |
|
![]() Citaat:
Of moet alles nog geproduceerd worden binnen een jaar of 3 ![]() |
|
![]() |
![]() |