![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#901 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat er wordt geluisterd naar de radicalen in die gemeenschap. Men kan als leek moslim beginnen te brallen wat je wilt zolang je genoeg volgers hebt. Andere cultuur.
Bij westerlingen moeten zulke individuen gelijk in quarantaine, cordon, pogrom. Precies alsof je een virus behandelt. |
|
|
|
|
|
#902 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je de acolieten status al ontvangen? Rachid. Leek... Leken hebben we al genoeg.
|
|
|
|
|
|
#903 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Kijk om je heen. Je slaapt of zit in een tunnel. |
||
|
|
|
|
|
#904 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|||
|
|
|
|
|
#905 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen, niet iedereen kan de protagonist in het verhaal zijn. Er moeten ook NPC's zijn. Ja, 100 jaar vrede in Europa. Een buitengewone prestatie. |
|
|
|
|
|
|
#906 |
|
Minister-President
|
ja joh
ik heb zelf viesbruin apenkleurtje hahha haha maar toch vind ik nu dat de OMVOLKING met witte Oekrainers en Arische POlen of Arische Serviers toch stukken positiever en gewoon beter is dan omvolking door kleurlingen en zwarten uit India en Afrika, mbt alle Europese Avondlanden ok. Reken na mannen hoe snel de Raszuivere Blanken nu niet WEGGENEUKT worden door de grote zwarte TOP hetero en TOP HOMO lullertjes uit India en Afrika in hun eigen witte landje. Omvolking van de witte inheemse mensaapjes is toch een pijnlijk en zielig begrip denk ik. Is het nu AL Echt te LAAT?? Zal de laatste ZWARTlander dan het Rode Licht AAN en uit moeten doen in de Moderne en verwarmde, vijfsterren, Hollandse en Belgische Peeshokjes? ========================== |
|
|
|
|
|
#907 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#908 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#909 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat met die Kushieten is niet erg accuraat, al sinds eeuwen niet. Vooral Noord-Afrika heeft geen Kushitische bevolking, dat kan hooguit nog over Noord-West-Afrika (Mauretanië) en Noord-Oost-Afrika (Sudan en Djibouti) gezegd worden. En de Hoorn van Afrika en het noorden van Mali, Niger en Tsjaad.
|
|
|
|
|
#910 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij sommigen zijn die instellingen vrij zwaar opgedrongen om bepaalde zaken met te kunnen bereiken? Over geloof citeer ik A. Eistein even: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Sloeg hij daar nagels met koppenn is dan de vraag????? p.s. De nieuwe Pesident van de US de genaamde Trump is van mening dat alle illegalen en mensen zonder papieren eruit moeten, een wijze les voor de EU?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 januari 2025 om 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#911 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Minder door illegale latino's maar nu vooral door legale Indiërs. Is dat een overwinning? |
|
|
|
|
|
|
#912 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ook in de VS gaat de omvolking door hoor. Geld praat. |
|
|
|
|
|
|
#913 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Héhé. "Je ziel is hier niet meer gewenst; Nino Brown." Ja, dat klopt. Geld praat. We lijken wel zwarten die zeggen ook om de 10 seconden dat ze elkaar vermoorden. |
|
|
|
|
|
|
#914 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#915 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De omvolking valt langs alle kanten op.
Zet uw TV eens aan en kijk eens naarde vele series die men geeft de dag van vandaag dan weet je genoeg. Ook de spelfanaten zullen het weten want tal van PC spellen en adere die zelfs met de regelmaat van de klok geld kosten ook daar is de omvolking goed te zien. Geld & Honger???? Tjah, wij blijven het geven....
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#916 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nieuw rapport.
Omvolking gaat hard in de Rand Nergens in Vlaanderen of Brussel groeit de bevolking zo snel als in de Vlaamse Rand: de voorbije tien jaar kwamen daar liefst tien procent meer inwoners bij. Met die consequente toestroom groeit ook het aantal gezinnen van buitenlandse herkomst in de Vlaamse Rand. Nu heeft al 48 procent van de inwoners in de randgemeenten een buitenlandse herkomst: méér dan de 42 procent in Vlaamse centrumsteden. Ter vergelijking, in de rand rond Antwerpen heeft minder dan een kwart van de inwoners buitenlandse roots. Twintig jaar geleden zat de Vlaamse Rand ook nog rond die cijfers. ... “De internationalisering gaat dus opvallend snel,” zegt Moens daarover, en dan vooral bij instromers met een niet-Europese achtergrond. Hun aantal groeide de laatste tien jaar met 71 procent in de Vlaamse Rand. En klassiek liggen de geboortecijfers bij niet-Europese gezinnen nog altijd wat hoger dan bij andere Belgen of Europese migranten, waardoor hun bevolkingsgroei sneller doorzet. https://www.bruzz.be/actua/samenlevi...gen-2025-01-18 |
|
|
|
|
|
#917 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Europa wordt er ook in de ziekenhuizen in hoog tempo omgevolkt
Vooral de rijke landen werven buitenlands personeel aan. En dit zijn dan nog cijfers van 3 jaar terug. ![]() |
|
|
|
|
|
#918 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Een dokter uit Griekenland verdiend in het westen 4x zoveel. |
|
|
|
|
|
|
#919 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En bij de verpleegsters zijn ze vaak al in de meerderheid. |
|
|
|
|
|
|
#920 |
|
Banneling
|
Ik vraag me af waar dit gaat eindigen als die trend zich doorzet.
|
|
|
|