![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een pas geboren baby kan ook niet overleven zonder gevoed te worden. Dat geeft U niet het recht die baby te vermoorden. Dus het feit dat je een ander mens voedt, dat maakt niet dat de voeder eigenaar wordt, daar zijn we het dus ook over eens. Men kan inderdaad geen eigenaar zijn van iemand anders z'n lichaam. Daar zijn we het OOK over eens. En het blijft een feit dat de bloedsomlopen van het kind en de moeder fysiek van mekaar gescheiden zijn. Het is een mens in een mens. Het is nooit "één mens." Ben je het DAAR ook over met me eens? Dus wat geeft een moeder dan WEL het recht dat leven vroegtijdig af te breken. Wat geeft een moeder dan wél het RECHT de mens die in haar groeit te vermoorden? Je kan hier een goede beschrijving vinden wat een vrouwenlichaam "produceert" en wat de bevruchte eicel "produceert." Het maternaal dan wel het foetaal gedeelte. Maar denk maar niet dat enkel de zygote die uitgroeit tot de mens het enige is wat de bevruchte eicel "doet." https://www.gezondheid.be/artikel/zw...rfuncties-2223 Daarnaast, ik heb "bloody well" het recht mij uit te spreken over iets wat ik als moord op de ongeboren mens beschouw, abortus, immers, 50% van mijn kinderen komt van mij, en die 9 maanden gestatie in het lichaam van de moeder, en de helse pijn die ze moet doorstaan tijdens de geboorte, verandert daar niets aan. Net alsof ik de moeder van mijn kinderen het alleenrecht zou moeten geven, dat zij en zij alleen over hun leven of dood had mogen beslissen. En als laatste, het feit of ik ooit al een geboorte van nabij heb gezien brengt werkelijk NIETS bij tot de discussie. Je gaat toch geen autoriteitsargument gebruiken zeker? Zoals Marc Van Ranst dat doet?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 februari 2025 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Volgens de doorsnee Zerohedge-lezer en Fox-kijker - diegenen waar Musk (en nu ook Bannon) hun handje naar opsteken met gestrekte arm - is eugenetics en vooral een scheiding tussen het opper-ras en de 'others' wenselijk. Maar blijkbaar wel pas na de geboorte.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 22 februari 2025 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste omwille van het beeld van een scheef schaatsparcour. ![]() Ten tweede omdat wat jullie door hebben gegeven enkel genetische informatie is. Enkel dat. Ten bewijze, jullie kinderen bevatten dan wel de helft (23) chromosomen van jullie, maar dat zegt niets over de expressie ervan. Als de moeder meer dominante genen heeft, ...
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Als Tom Van Grieken morgen doodvalt en ik zou op de dag van zijn begrafenis in alle stilte achter de familie een bord omhoogsteken "eindelijk is de kookwekker van deze racist afgelopen" terwijl de kist wordt neergelaten, hoe zouden jullie dat noemen?
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Als ik mijn spermacellen in een zakdoek schiet gebeurt er niets.
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Oma argumenteert haar standpunt ten minste. Jij gooit wat zand.
![]() |
![]() |
#31 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ziehier: Citaat:
Bij de les blijven over wie wat beweert, hé? ![]() Citaat:
Het is natuurlijk ook afhankelijk welke definitie je geeft aan een fysieke scheiding. Twee, intern gescheiden bloedsomlopen betekent nog geen scheiding van lichamen. Dat is wel een mens IN een mens, een lichaam als onderdeel van een ander lichaam zolang de foetus niet volgroeid is en nog niet zelfstandig kan (over)leven. Er is pas sprake van DE fysieke scheiding door twee afzonderlijke, volledig funktionerende en zelfstandige lichamen en dat is pas ná de geboorte. Citaat:
En wat geeft jou het recht om die moeder te veroordelen, te criminaliseren en van moord te beschuldigen? Citaat:
Citaat:
Als gij de moeder van je kind(eren) volsteekt en het dan aftrapt, dan heb je geen recht meer van spreken, dan dwing je de zwangere vrouw om alleen te beslissen of ze het kind laat komen of niet. Of wat dacht je? Citaat:
Citaat:
Er wordt WEL van het moederlichaam "weggehaald" zowel bij een abortus als bij een geboorte, oa placenta, navelstreng etc... Door zelf een geboorte mee te maken wordt jou het bewijs geleverd van hoe dom je uitspraak wel is. Dan kun je zien met je eigen ogen wat er zowel bij abortus als bij een geboorte allemaal uitkomt van het moederlichaam. ![]() En waarom sleur je die vieze, ranzige leugenaar erbij in deze discussie?
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 22 februari 2025 om 20:29. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
2. Uw standpunt komt er op neer dat aangezien de moeder het kind via de navel, doorheen de placenta in leven houdt, is dat moederlichaam en het kindlichaam 1 en ondeelbaar is. De moeder is geen eigenaar van het kind, maar de moeder IS het kind. Zie ik dat correct? Echter, ik heb daar al op beargumenteerd dat het "in leven houden" argument niet aan te houden valt, gezien elke daad van "in leven houden" dan versmelting van lichamen moet inhouden. Maar als ik destilleer dan rust heel jouw positie, dat abortus geen moord is, op deze stelling; omdat je een gedeelte van het moederlichaam verwijdert, en NIET omdat je een ander lichaam verwijdert tijdens een abortus kan abortus geen moord zijn. Het is voor u dan eigenlijk zoals een gezwel of een cyste wegsnijden. Nee? 3. En op welke manier een persoonlijk ooggetuigenverslag van een geboorte relevant is, is niet beargumenteerd. Dat is een louter autoriteitsargument. Ik zal ranzige marc niet meer aanhalen, want dat was ook ZIJN truuk. Dus gebruik jij dan dat autoriteitsargument niet meer. Dus concreet; waarom is abortus geen moord? Omdat de moeder een stuk VAN ZICHZELF verwijdert. Mag ik JOUW positie zo samenvatten? En meer algemeen; ik moet geen gelijk krijgen, zoals de voorstanders van abortus het nu krijgen, want de discussie zoals we ze hier voeren, wordt nergens anders gevoerd. De discussie is "gesloten." De voorstanders van abortus "krijgen gelijk." Ik ben op zoek naar waarheid. Ik zoek "gelijk hebben." En iedereen mag meezoeken. Misschien HEB jij gelijk en ik niet. Als we open en eerlijk met mekaar zoeken en discussiëren, en emotie aan de kant schuiven, dan schuiven we samen op naar meer "gelijk hebben." Ofwel meer naar jouw kant, ofwel meer naar mijn kant.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 23 februari 2025 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zakdoek moet gewassen, gedroogd en gestreken worden. Hiervoor gebruik je meerdere apparaten. Er moeten wasmachines, strijkijzers en eventueel droogkasten worden geproduceerd. Hiervoor zijn fabrieken, personeel en grondstoffen nodig. Kortom, uw kwakje in een zakdoek geeft honderden mensen werk en is goed voor de economie. Keep up the good work!
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() BTW, als het XX of XY chromosoom 'onweerlegbaar' bepaalt of iemand vrouw, dan wel man is ("zij is vrouw want zij heeft XX-chromosomen"), zijn jullie dan niet om diezelfde reden de helft van jullie kinderen en de kinderen zelf 'niet'. Zij zijn dan niets of niemand? Zien jullie de absurditeit niet in om te stellen dat iemand gelijk is aan de genetische info? Volgens de biologische realiteit bestaat een individu niet (en beschouw ik jullie ook niet als dusdanig) en als ik nu dezelfde logica gebruik die jullie gebruiken ('men is de genetische info') zijn jullie nu ook deels kind in een ander lichaam.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan dan beter een slaaf of dhimmie ploegen alsof uw rechterhand die bezit.
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jullie moeten niet huichelachtig en gratuit het argument 'dehumanisering' in de mond nemen, noch naar de slachting van Hitler verwijzen of zich pro-life opstellen. MAGA en hun meelopertjes (toch wel de meerderheid van de lezertjes van Zerohedge en kijkers van Fox, nietwaar?) mogen dan wel pro-life zijn voor de geboorte, na de geboorte (zoals de cartoon het aangeeft) is het ieder voor zich, zijn ze pro-doodstraf en mag er neergeknald worden wanneer iemand per ongeluk aan uw deurbel komt drukken als het donker is, MAGA en hun meelopertjes houden zich ook bezig met rassenverdeling, white suppremacy en ook eugenetics zit er wat ingebakken. Hitler is hun idool. Maar ook de Onzichtbare Man ligt MAGA en hun meelopertjes nauw aan het hart. Die arme Man zegent wat af. Is dat ook geen geestesziekte?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 23 februari 2025 om 12:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies.
Daarom zeg ik, zwangere vrouwen die dit willen mogen alle dagen alcohol drinken, tabak, wiet en crack roken, en als kers op de taart, heroïne spuiten. Want zij zijn baas over hun lichaam.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 februari 2025 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 23 februari 2025 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |