![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1021 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
@ Lof der Zotheid
Wanneer bent u de eerste keer getransformeerd tot weerwolf? |
|
|
|
|
|
#1022 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen idee wanneer pa , pa werd. Maar voor mij was het eind jaren 80 toen die klojo me een ritje met een maagd ontzegde. De eerste paar jaar waren irritant, maar omdat ik op een jachtgebied in de Ardennen kon onderduiken viel het niet zo op dat er een psychopathische maniak bezig was. Everzwijnen hebben zo hun goeie punten. Maar sinds 2000 ken ik de geneugten van Diazepam, en aangezien ik het maar 2 dagen per maand gebruik, en mijn metabolisme het gewoon opvreet, kan ik de voordelen het van weerwolven en het (soms) rationeel denken van de mens lekker combineren. Die ampule Flumazenil heb ik niet bij om bloempjes te gooien naar weerwolfjagers en soortgelijk ongedierte.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#1023 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
...dat moet zo ergens rond 1830 zijn geweest. Wacht, nu weet ik het weer. 't Was op 21 juli 1831, op die dag was er zo nen Duitser die tot Polleke I werd gebombardeerd.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 22 februari 2025 om 22:57. |
||
|
|
|
|
|
#1024 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een echt festijn als het ware, vele deernes waarvan het lief gesneuveld was. |
|
|
|
|
|
|
#1025 | |
|
|
O ja, dat was meteen schransen na het opstijgen tot het bestaan van weerwolf. Als pasgeborene hebt ge natuurlijk steeds honger, dus nadat ik de lieven van de deernes soldaat gemaakt had, kwamen de deernes natuurlijk aan de beurt. Die waren niet allemaal maagden, maar vers vlees alom. 't Zal altijd een kostbare herinnering blijven, waarbij ik een traantje bij moet wegpinken.
|
|
|
|
|
#1026 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1027 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat ie het verschil merkt, tenzij ik zonder condoom ben gepasseerd. Dan klaagt ie over teveel saus van de chef.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#1028 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1029 | |
|
|
Maar junior toch, ik probeer u enkel de verfijnde smaak van de schransende weerwolf bij te brengen.
|
|
|
|
|
#1030 | |
|
|
Hmm... Eens even nadenken... Naar schatting ongeveer 150 maagdjes per volle maan sinds juli 1831. Van juli 1831 tot februari 2025 zijn het 2323 maanden. Vermenigvuldig dat keer de 150 maagdjes, dan kom ik op een slordige 348'450 maanden sinds mijn glorieuze wedergeboorte als weerwolf. Natuurlijk weet ik niet precies wat Maddox, die geniepige pasgeborene, soms langs mij heen smokkelt, maar zo enorm zal 't verschil nog niet zijn, 't is pas een kleine 40 jaar geleden dat ik hem de glorieuze beet heb laten toekomen. Mijn eigen schuld als ik een techneut heb uitverkoren... En natuurlijk reken ik er de politici en bontkraagjes niet bij die ik tussendoor heb opgevreten om het niet te verleren. Ik bedoel, de mensheid een dienst bewijzen.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 23 februari 2025 om 20:24. |
|
|
|
|
|
|
#1031 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Error, werd eventjes afgeleid door een vampier
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 23 februari 2025 om 20:31. |
|
|
|
|
|
#1032 | |
|
|
Ik zie dat Vlad en Herr Flick weer bezig zijn, de snobs.
|
|
|
|
|
#1033 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1034 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niks wat de juiste snoepjes en een vat Veet niet oplost.
|
|
|
|
|
#1035 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#1036 | |
|
|
't Is maar wat ge stijl noemt. De heren komen enkel 's nachts naar buiten, en als het dan al eindelijk om de essentie van de degustatie komt, wordt er niet gevreten, ho maar. Nee, de heren zuigen wat bloed uit het slachtoffer, en doen dan alsof ze een edele wijn drinken. Tsss... Zo kunt ge toch niet van 't leven genieten?
|
|
|
|
|
#1037 | ||
|
|
Citaat:
Wacht efkes, gij probeert ons toch niet tegen elkaar op te zetten?
|
|
|
|
|
#1038 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Alhoewel... Als de vampier al het bloed uit maagden heeft gezogen schieten er voor de weerwolf alleen maar droge karkassen over. Dus ik versta dat jullie niet de beste vrienden zijn. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 24 februari 2025 om 17:22. |
|
|
|
|
|
|
#1039 | |
|
|
Ik zei het toch: vampieren zijn snobs. En bovendien niet goed voor het milieu.
|
|
|
|
|
#1040 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|