![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En 10 euro maal 10 is 100 dollar he. As ge geen genoegen neemt met een trade van 10 euro winst, op een half uur, zou ik er niet aan beginnen. En door de hefboom was dat 1200 dollar, in realiteit was het 10 euro op 50 euro ofzo. Dus ge kunt die 50 snel verdubbelen.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 24 februari 2025 om 11:18. |
|
|
|
|
|
|
#742 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de inzet was maar 50. Op mijn spotrekening gaat het veel trager. En dan gaat dat ook maar over tientjes hoor. Soms meer.
|
|
|
|
#743 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Solana is onder de 150 gezakt
Yesss!!!
|
|
|
#744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel is die 100$ van een maand geleden ondertussen eigenlijk gegroeid ?Als je elke dag 10% winst boekte zoals vooropgesteld zou je nu ongeveer aan een x 17 moeten zitten. 1700$ dus.
Lukt dat zo ?
|
|
|
#745 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen. Ik ben een sukkel die stom doet.
|
|
|
#746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Auction beweegt echt als een tierelier.
Met 10 euro op een futures kunt ge echt al euro's per trade scheppen, en ze duren ongeveer 2minuten als ge 2% TP instelt.
|
|
|
#747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu Popcat
|
|
|
#748 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tien euro op de futures gezet, tien euro op een paar uur (bijna) verdubbeld.
|
|
|
#749 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Maar er is natuurlijk een reden waarom je met tien euro speelt, en niet met duizenden. De laatste 24 uur voor meer dan een miljard aan liquidaties. Voorlopig blijf ik voornamelijk bij mijn saaie etf's.
|
|
|
|
#750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is nu 10 euro als ze dat liquideren?
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 25 februari 2025 om 10:38. |
|
|
|
|
|
|
#751 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De "voorspelling" zat er ietske neffe.
Bijna aan de TP gekomen, maar dan de SL geraakt en 2 euro verloren in plek van gewonnen. Shit happens, wachten op een nieuwe positie en vanavond is die 20 euro misschien 40 euro. Of weer 10 lol.
|
|
|
#752 |
|
Parlementslid
|
Niet veel. Dat is net het punt: je vertrouwt jouw "systeem" wel om af en toe met 10 euro te spelen, maar niet genoeg om significante bedragen in te zetten. Een beetje zoals iemand die elke week enkele tientallen euros op de lotto inzet.
Allemaal goed en wel, en, begrijp me niet verkeerd, ik vind het net goed dat je enkel met kleingeld speelt. Maar als belegging begrijp ik crypto nog altijd niet, al ligt dat misschien enkel aan mezelf.
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 25 februari 2025 om 11:40. |
|
|
|
|
|
#753 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ge nen leverage doet van 50 maal met bv 1000 euro, dan is dat 50K he. En wat is dan het gevolg op de MACD denk je? Ge leert dat snel af, geloof mij. Ik vind 10 euro in 110 veranderen vrij significant. En als ge dan telkens die 100 in uw spot terugsteekt om daar te anticiperen op 20% tot zelfs 200%,zit ge snel aan enkele K per maand hoor. Ieder zijn strategie, ik wil maar laten zien dat liquidatie u niet hoeft af te schrikken. Stop loss. Als ge 7 op 10 winstvol zijt, is dat goed genoeg. Zelfs 6 op 10.
|
|
|
|
#754 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 25 februari 2025 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#755 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge moet fouten maken. Perfectie is a killer.
|
|
|
#756 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een jaar of zo geleden voor 100 € aan Floki gekocht. (Zo'n 3 miljoen coins) Na een paar maanden 1/3de ervan verkocht voor 250 €. De andere 2/3 heb ik nog altijd. (Gratis coins dus eigenlijk) Ze zijn nu ook sterk gezakt met de crashes sinds Trump's inauguratie, maar toch nog iets van 170 € waard. Ik denk dat die nog wel terug omhoog sullen gaan als de Trumpchaos weer wat stabiliseert Maar zelfs als ze 0 meer waard zijn is er toch geen stress meer. Dat is plezierig spelen met crypto. De echte winst van mijn portfolio zit in BTC. Beginnen kopen in jan 2022. Een jaar lang afzien en neerwaarts dollar cost averaging, maar nu toch een mooie 1,2 BTC in bezit voor een gemiddelde aankoopprijs van 26.000 €. Zonder shorten of leverage. Ik koop en verkoop wat ik heb, niet wat ik kan lenen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 25 februari 2025 om 14:40. |
|
|
|
|
|
|
#757 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
BTC is voor de rijkere mensen, whales. Ik ben een garnaaltje die resjes oppeuzelt van whales. Ge hebt uw BTC toch verkocht op 108K om nu opnieuw in te kopen mag ik hopen? Anders laat je veel liggen he. En dat ze zakken is goed, wa't dan kan je uw winst mee inzetten om opnieuw in te kopen en het proces te herhalen. Er komen nog bull runs, voorwaar. Ik ben al sedert gisterenavond met popcat bezig, 50x. Short, long, short, long. Telkens met een TP van 0,5% en een SL van 1%. Inzet telkens 25%. Ik vrees dat ik gepakt ben en dat alleen maar gaat verergeren.
|
|
|
|
#758 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met dat soort hindsight had ik gewoon beter 12 maanden gewacht met BTC kopen. Tot het dieptepunt van de bearmarket eind 2022 toen de prijs 15000 € was. Voor hetzelfde geld had ik in 1 keer bijna dubbelzoveel kunnen kopen dan met dat jaar lang DCA'en. Met kopen/verkopen bij dipjes zou ik dat ook niet hebben kunnen bereiken denk ik.
Ik wacht af of de 4-jarencyclus zich doorzet. Zo rond eind van dit jaar zou dan de top van de bullmarket opnieuw moeten komen. Als BTC dan op 200.000+ € zou komen dan ga ik wel een deel opnemen en de eventuele bear market die normaal volgt afwachten. Als dat niet gebeurt door alles wat er zich momenteel afspeelt in de wereld, dan zien we wel weer verder.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 25 februari 2025 om 18:09. |
|
|
|
|
|
#759 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zie zelf hoe Popcat beweegt.
Das meer dan een euro per minuut. En das maar nen euro omdat ik op safe speel he. Kan evengoed 10 euro of meer zijn naargelang ge meer inlegt.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 25 februari 2025 om 18:19. |
|
|
|
|
|
#760 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik beweeg constant over en weer naar nen stable coin op mijn spot. Weg op een high, terug in op een low. Maar ik heb maar 5 jaar om miljonair te worden, dus ik moet dag en nacht eurotjes halen op mijn futures.
|
|