![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de EU blijft voor de Europeanen achter met NIETS. Buiten méér schuld. Manmanman.
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
"Niet de bedrijven die de consument boycotten, door jodensterren, sorry, made-in-the-US-stickers, op hun producten te kleven, hé. ..."
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Ah, het goede oude autoriteitsargument.
Ik "KRIJG" gelijk. Het laatste redmiddel voor hen die het debat verloren hebben.
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Je maakt het jezelf graag gemakkelijk, zie ik.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Jij vindt het grappig dat ik zelf denk te kunnen beslissen wie ik ben. Dus moet jij wel denken dat iemand anders beslist wie ik ben. Dat is het autoriteitsargument der autoriteitsargumenten. Het "ik krijg gelijk" argument. Niet omdat je gelijk hebt, maar omdat er een autoroiteits is die beslist tot welke groep ik "moet" behoren. Ik "moet" tot de groep vlamingen, of belgen, of europeanen behoren, immers, jij vindt het grappig dat ik denk dat ik daar zélf over te beslissen heb. En ten aanzien van de laatste; er is wel degelijk een onderscheid tussen een biologische wetenschappelijk niet-falsifieerbare realiteit, en de enggeestige groepsidentiteit. Je tracht daar handig een en hetzelfde van te maken, maar het is te doorzichtig.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand beslist wat je bent. Je bent wat je bent, niet wat je je voorstelt. Je sleurt deze stropop erbij om alles te kunnen herleiden tot autoriteit versus anti-autoriteit. Heeft er helaas niks mee te maken.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verplicht u daar écht niet toe, maar zolang u een Belgisch Rijksregisternummer hebt, maakt u tegen heug en meug deel uit van de groep "De Belgen". Het staat u voor zover ik weet alleszins volstrekt vrij pogingen te ondernemen om van uw Belgische nationaliteit af te geraken en desnoods naar een ander land/continent te verhuizen om ginder te proberen een andere nationaliteit te verkrijgen ofwel als 'statenloze' helemaal 'off the grid' verder te leven. De énige die u hierbij écht tegenhoudt, is "gunter5148". ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 maart 2025 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
JIJ wijst erop dat een autoriteit mij verplicht BELG te zijn, omdat ik op Belgisch grondgebied uit Belgische ouders geboren ben. Ik ben een slaaf van dat systeem. Ik kan niet KIEZEN om géén identiteitskaart te hebben, want bij de eerste de beste controle, zelfs al is mijn enige "inbreuk" géén identiteitskaart te hebben, zit ik in de petoet. Pure systeem-slavernij. Je bent een man of een vrouw omdat dat een onfalsifieerbare biologische realiteit is. De systeemslavernij maakt het zelfs mogelijk om dat te ontkennen, potjandorie. Over "autoriteit" gesproken.... Dus het ene met het andere vergelijken, uw stropop dus, is alles wat het is. Een stropop.
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is niet omdat "de staat" quasi omni-potent is, dat dat ook bewonderenswaardig is, die systeem-slavernij. Ik ontken het autoriteitsargument niet. Ik zeg dat gelijk krijgen altijd slechter is dan gelijk hebben, en dat mensen die op zoek zijn naar de middelen om gelijk te krijgen, altijd van lager allooi zijn dan mensen die op zoek zijn naar gelijk te hebben.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het met u helemaal eens over. Het is nu echter blijkbaar wél zo dat 'de globale trend' eerder de tegenovergestelde kant op gaat. De altijd maar versnellende ontwikkeling & ontplooiing van ondermeer AI-gestuurde digitale communicatie- & controle-apparatuur, gekoppeld aan/met de steeds méér performant wordende diverse repressie-technologieën zullen het m.i. in geen geval gemakkelijker maken aan 'the grid(s)' te ontsnappen. Zoals u elders al opmerkte: < the winner takes it all >. Het ziet er voorlopig écht niet naar uit dat u of ik ooit die 'winner' zullen zijn. Het is evenwel ook zo dat de toekomst nog lang niet onveranderbaar vast ligt. Een implosie van het Globale Internering Experiment is niet uitgesloten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessante ijshockey tale uit de lokale geschiedenis: google Gordie Howe en "Elbows-up". ![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet een beetje kunnen schoppen tegen de schenen van de papa/autoriteit. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het verschil tussen jou en mij dat je vrij zou willen zijn maar niet durft, terwijl ik een manier gevonden heb om met de realiteit te leven en toch vrij te zijn.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannekes, stopt eens effe met jullie verschrompelende piemeltjes onder een vergrootglas te pogen vergelijken.
Deze topic gaat over Canada en economische impact van relaties met de wereld en 't waterkieken van Mar-o-Lago.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 maart 2025 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Jij wilt gewoon niet (meer). Medeforummer Cufi zei ooit, je bent geen vrij mens als je niet wil sterven of naar de gevangenis wil gaan voor je principes. En hij heeft gelijk. Ik ben een slaaf, en ik weet het. De slavendrijver ligt aan de oorzaak, niet mijn angst ervoor.
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat over VEEEL meer dan Canada. Dan Oekraïne. Dan Argentinië. Dan Syrië. Dan de terroristen van Hamas. En hoewel het artikel een eeuwigheid geleden werd geschreven, namelijk in januari van dit jaar; HIER gaat het over; https://www.telegraph.co.uk/news/202...tional-pariah/ Allez, nu gij weer. Ik hoop vruchteloos op een inhoudelijke bijdrage van uwentwege.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 maart 2025 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u even verontwaardigd over de machtspositie van Elon Musk? ![]() Die heeft namelijk evenmin ooit wat voor 'mandaat' dan ook gekregen of uitgeoefend. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Dat is niet helemaal hetzelfde. Musk bekleedt geen formele positie in de Amerikaanse regering, terwijl Carney effectief partijvoorzitter en premier is. Dat kan de facto misschien niet zo verschillen, maar de jure wel.
![]() |
![]() |