![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leg uit.
Wij moeten verhinderen dat de russen, met putin aan kop van het peleton, fysiek of moreel (je schoof wat dat betreft op) "het westen" aanvalt en verovert. Hoe gebeurt dat "vol-automatisch?" Goed wetende dat "het westen" geen geografie inhoudt, maar gewoon een "visie op de wereld" betekent.
![]() |
#82 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vechtende soldaten is has-been. Het geautomatiseerd uitmoorden van burgers in het hinterland is de nieuwe manier. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Het kan goed zijn dat "het westen" als moreel-ethisch kompas inderdaad het noorden kwijt is. Het is zelfs mijn overtuiging. En het kan goed zijn dat louter autocratische/totalitaire middelen (die langs links het verval ingeluid hebben, denk maar aan covid19, als symptoom) niet de aangewezen manier zijn om terug naar een hoger niveau van samenleving te evolueren. Maar wat dan wél? Laten we de gastheer (de maatschappij) sterven en beginnen we opnieuw?
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Heel die onzin over de feitelijkheden omtrent de navo, Oekraïne, de Russische agressie et tutti quanti heeft er allemaal niets mee te maken hé. Iedereen aan de drones! Want ergens is iedereen wel "wij." Moge de sterkste winnen.... En als we dan gewonnen hebben, wat een formaliteit is, kunnen we overal onze moreel verheven transgendere, vaxi-nazistische, pedofiele, satanistische, globalistische, bomen-neukende ideologieën gaan opleggen. Geen "vrije keuzes" hé, want wij zijn de de facto "winnaars! OPLEGGEN die hap. Want, als je wint, dan heb je vrienden! https://www.youtube.com/watch?v=ALgODYh20SU
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 maart 2025 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 20 maart 2025 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Ik zoek dus naar de meest efficiënte manier om die zoektocht terug ingang te laten vinden. Want de periodes waarin de mensheid "zoeken naar de waarheid" als het summum aanzagen, dat zijn de periodes dat de mensheid als geheel het meeste vooruitgang boekte. Individuen die door nieuwsgierigheid en intelligentie de volledige wereldbevolking naar een hoger niveau tilden. Dat beleven we nu niet meer. En zoals collectivisten graag zeggen dat de democratie gered moet worden door ze te vernietigen en door censuur als "laatste redmiddel" in te voeren (zoals men NU aan het doen is, denk maar aan Roemenië en de UK) zou het kunnen zijn dat de mensheid een dictator nodig heeft om terug op het rechte pad te geraken. Het gaat compleet tegen mijn natuur in, en ik durf er zelfs niet echt aan denken dat het zou kunnen gebeuren, maar ik vrees dat de mensheid zich anders met rasse schreden aan het vernietigen is ten voordele van de transgendere, vaxi-nazistische, pedofiele, satanistische, globalistische, bomen-neukende collectivisten. Eigenlijk komt het opnieuw neer op het nieuwsgierige intelligente individu dat de hele wereldbevolking naar een hoger niveau tilt. En als ik daar voor kan tekenen, graag.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 maart 2025 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Straus...ational_theory
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() In een collectief van idioten is intelligentie een daad van verraad. En toch zijn het de intelligenten die de idioten in leven moeten houden.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 maart 2025 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met stoere "...Of Ik Doe Een Ongeluk" gehalte is amusant.
![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik de ultieme autocraat ben. Dan ga ik elk jaar 10% van de wereldbevolking laten uitmoorden zodat de problemen van deze planeet binnen een decennium of twee opgelost zijn, en enkel ik en de mijnen de wereld bezitten. Als je daar niet mee akkoord bent, dan heb je pech, je hebt niks te zeggen en de kans is groot dat je geelimineerd wordt. DAT is een autocraat he. Ik zie niet in waarom je dat zou willen wensen, behalve onder de aanname dat je zelf die autocraat bent. Het is de enige autocratie waar ik achter sta: ik als autocraat. Iedereen, neem ik aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Intelligenten elimineren idioten zodat ze de planeet voor zichzelf hebben. Wie idioten steunt is zelf een idioot he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) niet volop transgender vaxinazisch gaat ? 2) wie zegt er dat die dictatuur intelligentie wil of zelfs maar is ? Ik heb er altijd moeite mee als mensen die niet aan hun trekken komen een dictatuur willen. Wat laat hen geloven dat die dictatuur niet nog meer in de richting gaat van wat ze niet willen ? Uiteindelijk is de essentie van een dictatuur dat met jouw wensen geen rekening gehouden wordt, he. Dus waarom denk je dat jouw wensen beter zouden uitkomen onder een dictatuur ? Stel dat je vurig hoopt op een dictatuur, en dan wordt de ultieme wereld dictator Greta ? Of Fauchi ? Waarom denk je dat een dictatuur jouw wensen zou respecteren ? Het is de karakteristiek van dictaturen om narcistische megalomanen, of waanzinnige ideologen alle macht toe te kennen he. Laatst gewijzigd door patrickve : 21 maart 2025 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst door duurdere materialen te vervangen door goedkopere, bedrukt papier tot door de ontwaarding geen kat het nog accepteerde, zie bvb de 'Continentals' in de VS, gebruikt om soldaten te betalen om hun oorlog te voeren, na 1 jaar al helft koopkracht ingeboet, waarop 't regime acceptatie afdwong, waarop verkopers de spullen van hun schappen haalden en, klassiek scenario, terug overgingen naar ruil zonder medium, alzo de staatsapparatski ten val brengende wegens geen koopkracht = geen aanhang. En zo werden de staatsapparatski genoopt tot terug waarde koppelen aan goud / zilver. Hun volgende truuk was zeuren met die koppeling. Door dollars te drukken zonder goud bij te kopen ter dekking. Door de opeisbaarheid dollar voor goud af te pakken van burgers / te priviligieren voor staatsapparaat onderdelen. De eind jaren zestig/begin zeventig VS oorlogsvoeringen tegen Vietnam en tegen Armoede, werd gefinancieerd met bijgemaakte dollars. Het resultaat was ontwaarding, en zelfs meeheulende staatsapparaten die door hamsterende eigen volken genoopt werden dat privilege te gebruiken, dreigende de goudstock kwijt te spelen aan vriendenprijsjes die tot vyanden maakten. Oplossing: de koppeling goud en dollar stopzetten, en volk na 35 jaar weer toelaten goud te bezitten, EN, een vette oorlog stoken via Israel, gebruikt als excuus om olierantsoeneringen door te voeren, die de prijs maal zoveel stuurde, dat voor Grote Crises zorgde, die voor hamsterwoedes van vanalles en nog wat zorgden, aan steeds hogere prijzen, tot de VS staatsbank haar beoogde volks koopkrachtsverdamping haalde, en de rente op geld bij bank laten naar 20% sjotte om het hamsteren geld > vanalles te stoppen en onthamsteren te pushen. En daarna enkele decennia dat onthamsteren verlieslatend te maken door hun goudstock aan hun eigen goudbanken te verkopen (incluis Belziekske) en zo de koers ver onder inflatie te pushen, cheapskate buy voor hun goudbanken. Begin jaren 2000, War on Terror als uitleg, net als indertijd Vietnam en War on Poverty, om dollars bij te maken. Aantal dollars op 8 jaar tijd maal 2. Prijzen maal 2. Om in 2008 dan, ook net als indertijd, plots daarmee te stoppen, maar niet via renteverhoging zoals toen (die truuk had volk doorzien eind jaren zeventig) maar door de rente definitie van de balansen van banken bij de staatsbank in 2007 te inverteren, ervoor betekende een hogere rente voor banken meer moeten betalen aan de staatsbank, erna betekende het minder moeten betalen. De Zero Interest Rate Policy was daardoor in richting equivalent aan de 20% rentepiek door de staatsbank (onder Volcker) eind jaren zeventig. Een nieuwe truuk, onbekend door volk, dat erin liep, en foutief dacht dat prijzen sterk gingen stijgen na die 'quantitative easening'. In de plaats, een herstel tot pre-crisis prijzen die erna 10 jaar (tot begin 2020) bleven - het precieze omgekeerde van het door volk gedachte. Volk wisselde geld voor aandelen en monetair speculatief spul, denkende aan ZIRP + inflatie te ontsnappen, daarbij echter gefrontrund zijnde door staatsapparaten. In 2020 dan, ommekeer, van een als loosening vermomde tightening, naar een echte tightening, economie saboteren / rantsoeneren met als uitleg War On KweekVirus. Kweekvirus echter op een paar jaar al uitgekweekt, volgende echte tightening boycotten van handel met Rusland met als uitleg KweekPutin. Prijzen eerst 2 jaar lang opgedreven door War on Virus. En daarna intussen 3 jaar War on Putin. Daar 't Westbloks Planburo anno 2025 nog steeds Kweekt, is op die 5 jaar blijkbaar nog niet de gewenste hoeveelheid koopkracht verdampft geraakt.... Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 21 maart 2025 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge begraaapt dat blijven kiezen voor de crapper ZEKER de gewenste solutie NIET gaat leveren, en kiezen voor de fel anticrap profilerende, MISSCHIEN WEL. En meer zelfs, die laatste kan door zen felle profileringswijze genoopt worden tot zen profilering waar te maken. Als ge aan heel de gemeente gaat verkondigen van rond de noen een stuk taart te komen brengen, maar ge komt nie uit uw kot, dan gaat ge door iedereen scheef bekeken worden he. Wel, zo ook hier. Het is de karakteristiek van dictators dat ze verdwijnen eens iedereen scheef kijkt. Ook logisch, het was niet Germaanse Uber Allen Dolf die miljoenen menschen dood maakte he, zijn Gelovigen deden dat voor hem, om in de Hemel te raken, Eeuwig te Leven na De Dood, Brood en Vis met een handgebaar, zo zulke bullsjit. Anno 2025 zijn de Menieren Putin en Trump hun Gemeenschappelijke Vyanden van 't Volk, de Duivels die de Hemel ontzeggen. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |