![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat precies heeft Zelensky u eigenlijk ooit misdaan? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Een marionet daar getorpedeert door onze lijders die vuile spelletjes speelt met de in eu heersende classe en ons generaties lang gaat opsulferen met een rekening om u tegen te zeggen.
Bedelen kan hij als de beste acteur, een gespleten tong. Ik dacht dat ik dat al tegen u had gezegd had dat wij daar ver van weg moesten zijn gebleven, nu ja ieder zijn gedacht daarover. Ne keer dat ge mijn leeftijd hebt djimi ziet ge alles wel iets anders hoor. ps, nog iets gehoord of gezien van.... mag via privébericht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die retraite heeft u blijkbaar geen goed gedaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vitriool die over Zelensky wordt verspreid is grotendeels (begrijpelijke) Russische propaganda. Het is raar van daarin te trappen, nee ? Ge gaat toch ook niet voort gaan op de toespraken van Goebbels om U een oordeel over Churchill te vormen hoop ik ? Tussen Zelensky en Putin kiezen is toch geen kunst ? Putin verdient bewondering als ultra strateeg, als oppermaffioos en als geniaal serie moordenaar. Hoewel zijn ultrastrateeg dinges een serieuze opdoffer heeft gehad met zijn totale misrekening voor zijn staatsgreep in Kiev. Ik denk dat hij zot geworden is tijdens zijn covid paniek. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2025 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over Vladimir kunnen we kort zijn hij is vele x slimmer dan gans onze criminele bende politiekers, hij heeft echt geen zin om een verloren islam europa over te nemen, Ik begrijp dat gij ergens in Frankrijk woont, het acht uur joernaal gezien met de reportage van die schooljuf die in elkaar geklopt is door dertienjarigen crapuletjes, zover zijn we gekomen. In mijn 73 jaar op de aardkloot al genoeg leugens en zever gehoord van de"lijders" om het gemakkelijk te maken "lijders" = leiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, van ... heb ik jammer genoeg geen nieuws. Ik had gehoopt u wel. En als “Oekraïne” dan toch een geldkwestie moet zijn, is mijn vraag uiteraard: “Wie ziet u het liefst profiteren van de bodemrijkdommen ginder?” ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon burgers intimideren is dat continu om de moreel te breken, echt kinderachtige techniek in feite
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De bodemschatten. Als er ooit nieuwe verkiezingen komen al het volk dat daar gebleven is, deze die gevlucht zijn zijn in mijn ogen lafaards die het niet verdienen. Daarom vind ik dat wij daar nieks te zoeken hebben, al problemen genoeg hier. Elk in zijn kot........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet hij dan wel doen ? Zich overgeven aan de Russen ? Zodat die zoals ze gewoon zijn, lelijk kunnen huishouden onder de bevolking ? En nadien terug zoals in Wit Rusland moeten ja knikken voor de dictator en zijn geplogenheden ? Vergeet niet dat als Zelensky Oekraine had overgegeven, Oekraine zou "omgekeerd" worden en als instrument gebruikt om Polen en zo binnen te vallen he. Citaat:
Citaat:
Zoals ik elders zeg, ja uiteraard hebben wij problemen. Maar door totalitairen te installeren worden die niet opgelost. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 maart 2025 om 06:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...het kan ook niet echt anders,het is wat het is,Donald zit in het Witte Huis en het plafond is naar beneden gekomen.
De Oekrainse President heeft duidelijk genoeg gesteld dat Ukraine geen "schulden" aanvaardt gebaseerd op gedoneerde Amerikaanse goederen uit het verleden... Oekraine is WEL bereid om een vergoeding te betalen voor nog te leveren goederen (waarbij zij dan wel gaan bepalen wat ze willen kopen) Indien dit voor Washington OK is dan kan een "mineralendeal" met enige kans op succes aan de Verkovna Rada voorgelegd worden.Zoniet moet je dat zelfs niet proberen.Dit is overigens exact wat Wolodomir al pre-Trump voorstelde toen duidelijk werd dat de VS niet zal blijven geven (wegens de blockades door de Republikeinen indertijd) Dat de New-York mobster en zijn croonies in het Witte Huis probeerden dat uit te smeren over reeds gedoneerde goederen heeft dus de zaak alleen maar vertraagd en bemoeilijkt,en draagt dus echt weer een typische "Donald Trump" stempel..... eat this....Donaldje En het is duidelijk,Oekraine ZAL verder vechten,ook zonder VS hulp.Maar zal de VS zich afstandelijkheid en sabotage kunnen veroorloven op de langere termijn? Laatst gewijzigd door kelt : 29 maart 2025 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De poging tot onbeschaamde greep op de Oekrainse grondstoffen....
Zelfs de Wlad is niet zo bruut voor zover ik kan nagaan... https://www.ukrinform.net/rubric-eco...bloomberg.html Er staat ook in de kladversie van de mineralendeal dat de VS het eerste recht opeist voor investeringen (en uiterraard winstnemingen) in infrastruktuur in Oekrainse Dit is essentieel natuurlijk om de concurrenten (de Europeanen bvb) er uit te duwen.... Tevens wordt het zo feitelijk ondoenbaar om van Oekraine,een toekomstig Amerikaans wingebied,een EU natie te maken want Oekraine zal niet KUNNEN voldoen aan Eu regels.... ZO werkt de Maffia...bescherming kost veel,veel,meer dan je ooit zou vermoeden Laatst gewijzigd door kelt : 29 maart 2025 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze dealmaker op rooftocht in ukraine moet zorgen dat hij niet in conflict komt met europese regels...
![]() En geen schulden op gedane historische giften van d evorige president De debatten gaan goed. Trump moest eerst 300 miljard hebben het b eddrag is al juister gezakt naar 120miljard en nu komt nog erbij dat gegeven is gegeven dus trump zijn deal wordt kleiner en kleiner https://english.nv.ua/nation/russia-...-50501746.html https://www.pravda.com.ua/eng/news/2025/03/28/7505043/ additional clause obliges Ukraine to include in licenses for the extraction of "critically important minerals" a ban on selling them to buyers from countries identified by the U.S. DFC as strategic competitors. Journalists point out that this could potentially include the European Union.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 maart 2025 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? Kijk naar de gebombardeerde Oekraïnse steden.
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 29 maart 2025 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt nog te bezien hoe één en ander uitdraait bovendien. Ineens is soevereiniteit geen issue meer? Zijn het dan niet de Groenlanders die daarover mogen beschikken?
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt bijna met het uur duidelijker....
Wladimir wil niet dat Oekraine,in enigerlei vorm en omvang,bij de NATO gaat. Dat is al 10 jaar erg duidelijk ,consistent en niet negocieerbaar. En Donald wil niet dat Oekraine bij de Eu gaat... Dat is nu ongeveer 10 weken steeds duidelijker,denk ik,maar het kan maandagochtend om 9uur natuurlijk nog veranderen. Beide potentaten hebben daartoe de papieren voorbereid of zelfs al andere maatregelen in werking...De ene bloedserieus,de ander als een groot klein kind van 80 jaar. Wolodomir heeft geen keuze meer.Hij heeft ondertussen al gemeld dat Oekraine geen enkele deal zal tekenen die een opname in de Eu in de weg zouden staan.... Daarbij loopt Oekraine inderdaad het risico dat het zal gedaan zijn met Amerikaanse hulp van dinsdagmiddag tot donderavond 9 uur of zoiets. Laatst gewijzigd door kelt : 29 maart 2025 om 11:39. |
![]() |
![]() |