![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde deze morgen op de radio dat er onder de Brusselse politici steeds meer het idee circuleert om de PS-er en Vlaminghater Achmed Laaouesj gewoon te negeren en desnoods een minderheidsregering te vormen.
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat maar geen aprilgrap is...
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u sowieso nooit in Brussel kwam. Hoe kunt u er dan aan wennen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik “men” schrijven ipv “we”? Maar inderdaad, ik kom nooit in Brussel noch in enige andere grootstad.
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet de boel wel aangestoken worden met het EU parlement, Brusselse alswel de Federale regering in volledige zitting, met als toetje , de ministeries al hun personeel op hun voorziene plaats.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 1 april 2025 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die autistische en overduidelijk krankzinnige en megalomane maniak in zowat alle europese hoofdsteden een stamp tegen zijn glockenspiel zou krijgen + een retourvlucht naar Washington.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen autistisch maar evenzeer wellustig fascistisch. Remember the inauguration-day van Trump toen hij met vreugdevolle overgave de Hitlergroet bracht. Sommigen zullen natuurlijk komen aandraven met “Ja maar… dat was niet gemeend!” Sorry, ik ben zo vrij dat niet te geloven.
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is geen politicus, en zijn poging tot ambtenaar is pathetisch.
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik val weer in herhaling als ik schrijf dat Brussel (hoodstedelijk gewest) in Vlaanderen ligt.
Dus als men daar vanaf wil, weg ermee en laat dat hoofdstad van EUropa aan een ander land over. :rol Ben ik nu aan het trollen??? Ach, net erg het is toch 1 April. ![]() p.s. Politici uit andere landen die in 'ons' land hun zegje willen doen in de Politiek dat moest verboden worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2025 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is één ding om de uitwassen van de woke cultuur te willen aanklagen, het is van een andere orde om je verstand op je nachtkastje te laten liggen en dan mentaal blind als een mol te gaan meestappen in lulkoek dat hij een 'romeinse groet vanuit het hart' bracht. Die kerel is totaal kierewiet, een Doegin in rusland bv is dat ook, maar heeft ideologisch ten minste nog een basis. Muskoetin heeft dat niet. Die ageert als een godsdienstwaanzinnige, kijkt naar de amerikaanse uitvoerende macht zoals een hinderlijk insect dat de alleenheerschappij van zijn keizer bedreigt. En heeft zichzelf de missie opgedragen om de Nieuwe Orde te stichten. Teleurstellend is dat de praktijk niet spoort met zijn gelul over biljoenen besparingen. De enige die er goed bij vaart blijkt mister Musk te zijn, zijn business, de overheidsopdrachten voor zijn bedrijven stromen binnen. Leerden we dan echt niks bij sinds de Romeinen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er wonen hier meerdere duizenden volstrekt normale mensen, zoals - sinds onlangs - bijvoorbeeld forumgenoot “quercus”. Wat hebben die misdaan misschien dat ze zouden moeten boeten voor uw frustratie en die van forumgenoot “Skobelev”? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar schrijf ik dat die mensen daar moeten blijven zitten?
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is Brussel 1 rattennest waar ik geen seconde spijt zou voor hebben als het morgen met behulp van een ICBM zou verglaasd worden.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 april 2025 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan in 1 keer een dikke, dan heb ik er ook geen spijt van, wegens mee verdampt.
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, we gaan eens rekenen. Het hoofdstedelijk gewest ongeveer 160 vierkante km ofte 160 000 000 vierkante meter. Laat ons zeggen dat we de benzine 2 meter hoog vullen. Dat is 320 000 000 kubieke meter ofte 320 miljard liter. Aan de prijs van een klein 2 euro de liter zitten we aan 640 miljard Euro... Dure BBQ he... Laatst gewijzigd door patrickve : 2 april 2025 om 05:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |