![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(Islamiserings drama) AP: vernietig onrechtmatig verzamelde gegevens van moslims AP = autoriteit persoonsgegevens analyse (01) Ik heb nu het gevoel dat de Islamisering van Nederland al bijna voltooid is. Het is de wil van Allah en ik begin dit nu ook domweg te geloven dus dit is ook een of ander bewijs dat de Islamisering nu in de laatste fase is, mede door de Interne Islamisering dankzij de superieure Islamitische baarmoeder bommen. (02) Nog vorige week in de tuin van mijn flat hier telde ik 13 islam kindjes en er waren net 6 islamitische baarmoeder bommen in deze tuin. Dus ok het is de Wil van Allah en ik ben nu al een levende dode, dit is mijn leven na de DOOD dus voor mij is dit leven al bijna voorbij. Na de DOOD is alle strijd voorbij, er is niets meer om voor te strijden omdat er geen HOOP is, immers je bent DOOD, diep weggestopt onder de grond en vergeten door iedereen. (03) voel mij nu niet goed, ben alleen op de wereld en er is niets meer over. Misschien moet de DERDE Wereldoorlog maar snel losbarsten in heel Europa want dan kan Poetin samen met zijn FEDOR Legertje van Russische AI Terminators de boel hier zuiveren in West Europa want dat is ook zijn hoofddoel. Die grote HOlocaust stormt eraan denk ik, 2040 tot rond 2083 en ook dat zal de Wil van Allah zijn, die dus de slechte moslims zal laten wegzuiveren in heel europa, inclusief alle koelie aapjes en negertjes, als Untermenschen van Kleur, leuk zal het niet zijn, Europa krijgt een bloedige toekomst denk ik. Nu al is de herbewapening flink op gang in Duitsland dus WOIII is binnenkort een feit. Ik bekijk het somber nu en voel mij nu kut en ziek, totaal mislukt is mijn hele leven en er is geen hoop meer. (04) Schandalig ok vitale informatie over radicale Jihad strijders laten vernietigen, Autoriteit Persoonsgegevens is al geislamiseerd denk ik. ================================= https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...054cca1a&ei=29 AP: vernietig onrechtmatig verzamelde gegevens van moslims Artikel door ANP • 10u • 1 minuten leestijd DEN HAAG (ANP) - Het ministerie van Sociale Zaken moet onrechtmatig verzamelde persoonlijke gegevens van moslims vernietigen. Dat moet over twee maanden gebeuren, zodat mensen nog de tijd hebben om in te zien wat er over hen is bijgehouden, zegt de Autoriteit Persoonsgegevens, de privacytoezichthouder van de overheid. Slant 2 Zits Black Cube Espresso123 | Studio HENK Studio HENK Slant 2 Zits Black Cube Espresso123 | Studio HENK Advertentie Het gaat om gegevens die tussen 2016 en 2019 zijn verzameld bij stiekeme onderzoeken, waarvan moskeeën en hun leden niet op de hoogte waren. Het ministerie wilde daarmee het salafisme en radicalisering in kaart brengen. De voormalige minister van Sociale Zaken Karien van Gennip had vorig jaar twaalf mensen een excuusbrief gestuurd. Volgens de AP zijn zeker 31 mensen onderzocht. In de rapporten over hen staan namen, opleidingen, werkgevers en religieuze denkbeelden. In die verslagen staan ook de namen van honderden anderen. Verklaring In een verklaring zegt AP-voorzitter Aleid Wolfsen: "De levens van onschuldige mensen zijn in kaart gebracht, zonder dat zij dat wisten. Niet door een inlichtingendienst of de politie, maar door een ministerie. Dit was fout en discriminerend." Een woordvoerder van het ministerie laat weten dat Van Gennip al eerder heeft toegezegd dat de onrechtmatig verkregen gegevens na het onderzoek van de AP worden verwijderd. Op verzoek van de toezichthouder wordt daar nog twee maanden mee gewacht, om de mensen om wie het gaat de gelegenheid te geven inzage te krijgen in de verzamelde gegevens. "SZW heeft ook een uitgebreid reflectietraject doorgelopen met moslimgemeenschappen." https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/bin...054cca1a&ei=29 =============================== |
![]() |
![]() |