![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#31881 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
poeiersoep
|
|
|
|
|
|
#31882 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bavette is inderdaad lekker, toen ik het voor de eerste keer hoorde op een of ander restaurant over de taalgrens zelf, wist ik niet goed wat te verwachten maar dat was heel goed meegevallen.
|
|
|
|
|
|
#31883 |
|
Europees Commissaris
|
Karaage met sushirijst, Japanse omelet en bimi
|
|
|
#31884 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gedurende de dag heb ik mijn kas opgefret over dat stukske student gynaecologie. Nu gaan we spek met spiegelei eten, versierd met in boter gebakken champignons. Een bruin abdijbiertje om alles door te spoelen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#31885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Spijtig dat ik het niet voor het zeggen heb, maar mijn oplossing voor verkrachters zou zijn: 2 bakstenen tegen elkaar slaan met "meneer" zijn 'zaakje' ertussen. Ik stel mezelf kandidaat om dat uit te voeren. Kost bijna niks en héél effectief! On topic nu: uw spek met eitjes en champignons = MJAM! |
|
|
|
|
|
|
#31886 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat het zo warm vandaag is, chili.
Gehakt kruiden met look en gerookt paprikapoeder om de speciale smaak er aan toe te voegen. En extra veel bonen voor the aftershock.
|
|
|
#31887 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Maatjes , heel fijn gesneden , pijpajuintje, olijfolie , citroensap, zeer fijn gesneden uitje, een beetje mayonaise en ik had een fijne tartaar. Dat tussen sneetjes grijs brood.
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 4 april 2025 om 15:03. |
|
|
|
|
|
#31888 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Verdorie, heb net gedroomd van geflambeerde mierentongetjes met gebakken muggenpootjes in een sausje van heksenkaas. Afgewerkt met fijngesnipperd peterselie en verse look. Binnen een kwartiertje klaar en geen last meer van muggenbeetjes.
Speciaal voor het slapen gaan. ![]() |
|
|
|
|
|
#31889 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In den Delhaize waren de bovenbouten van kip 1 + 1.
Ik zag bouillon! Op het vetrandje met deksel erop aangestoofd in kippenkruiden, water ingedaan en de bodem afgeschraapt met een houten lepel en verse groentjes toegevoegd. Straks uitzeven, Belgische groenten die reeds aangestoofd zijn toevoegen en het vlees van de kip er in. En vermicelle vaneigenst.
|
|
|
#31890 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaamse boerenkost.
Vieruurtje van 90% Belgisch fruit Verse tomatensoep met ballekes Gehaktbrood met rode kool/appeltjes en smeuïge puree. Dessert milkshake met pannekoek Snackgroentjes.
|
|
|
#31891 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pannekoek met whey proteïne poeder vol van aminozuren en vanillesmaak.
|
|
|
#31892 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heel de weg naar huis: "ik heb honger."
Na een voorgerecht van soep met balletjes, daarna een smoske en daarna fruit: "mijn buik doet pijn." En ik heb nog zelfgemaakte gezonde ijs-slushpuppy in de aanbieding. Feeden is een vak apart. Feeden mmmmmm (Homer stem)
|
|
|
#31893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat de vraag meermaals terugkwam en ik de nieuwsgierigheid wou prikkelen, heb ik dan toch maar eens dragonfruit gekocht. Bijna 7 euro...
En het was enorm teleurstellend. Ik beschrijf het als een smaakloze kiwi. Een kiwi is veel goedkoper en beter.
|
|
|
#31894 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zo dadelijk vers gemaakte mossel-tartaar sla met frietjes.
Mosselvlees, gekookt ei, peterselie, pijpajuinrolletjes. Enkele kerstomaatjes, tartaarsaus , peper en zout, een beetje zachte curry en wat citroensap. Nog geen halfuur werk en buikske vol ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#31895 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vol au vent met friet en mayonaise.
2025 wordt mijn eerste jaar zonder zeevruchten, zonder varken, zonder alcohol en zonfer wiet. Sedert 25 jaar. Insane!
|
|
|
#31896 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Saté van scampi met look, tomaat, sla en kroketten.
|
|
|
|
|
|
#31897 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Grieks slaatje met ingrediënten van de Griekse winkel in Genk.
De pikante feta IS pikant…serieuze “heftepiej”
|
|
|
#31898 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verse aspergesoep.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#31899 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Spinazie in room, chipolata en patatjes staan op het menu.
|
|
|
|
|
|
#31900 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|