Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2025, 05:34   #2741
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Voila: bedankt België!
Het is uiteindelijk beslist en nu kunnen ze zonder angst de USA betreden en -dankzij 't verstrengd reisadvies- de immigratie ambtenaar recht in de ogen kijken!

Toch? Is dat wat dat kieken bedoelde?
Kan iemand het idiote van die stelling uitleggen?
Gelukkig is de modale Belg sceptisch van nature als het overheid aangaat.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2025, 08:02   #2742
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De objectieve waarheid dat mensen niet van geslacht kunnen wijzigen, begint stilaan ook terug politieke waarheid te worden.

Immers, het is in de politiek mogelijk om gelijk te krijgen zonder gelijk te hebben, tot voldoende mensen daarvan de idiotie, of de waanzin dus, inzien.

Het was eerder sarcastisch bedoeld, maar ook niet helemaal, dat mensen die menen dat het mogelijk moet zijn om tegen objectieve waarheden te stemmen, zouden hun stemrecht moeten ontnomen zien.

Maar er is dus beterschap, en we mogen hopen dat transgenderwaanzin kan verwezen worden naar de prullenmand van idiote politieke beslissingen waar mensen voor "gekozen" hebben.

Nu hier nog....
Het voordeel is dat die waanzin heel snel naar de prullenmand is verwezen waar het thuis hoort. Het nadeel is dat de prijs hiervoor vrij hoog was: het einde van de USA als een liberale democratie, en het installeren van een totalitair regime daar.

Het is de typische illustratie van het gevaar dat extremistische "anti fascisten" uiteindelijk de voedingsbodem zijn voor een totalitaire autocraat.

Inderdaad, wanneer uiteindelijk het gros van de normale mensen voor nazi uitgemaakt worden, komt er uiteindelijk een echte nazi hen sympathiek over.

En dan is het naar de knoppen.

Trump's waanzinnige dictatuur is inderdaad het directe gevolg van de woke zotten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2025, 09:09   #2743
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
The Washington Post, ooit links bastion toen links nog aan de macht was, maar nu door windvaan Bezos aan het omturnen naar "onpartijdig" (en waarvoor hij enorm veel kritiek oogst van zijn linkse lezers) ziet zijn lezers de transgender waanzin eindelijk inzien voor de waanzin die het is.

Het gaat voornamelijk over de lezersbijdragen onder het artikel.

https://www.zerohedge.com/political/...-op-ed-reminds

De objectieve waarheid dat mensen niet van geslacht kunnen wijzigen, begint stilaan ook terug politieke waarheid te worden.

Immers, het is in de politiek mogelijk om gelijk te krijgen zonder gelijk te hebben, tot voldoende mensen daarvan de idiotie, of de waanzin dus, inzien.

Het was eerder sarcastisch bedoeld, maar ook niet helemaal, dat mensen die menen dat het mogelijk moet zijn om tegen objectieve waarheden te stemmen, zouden hun stemrecht moeten ontnomen zien.

Maar er is dus beterschap, en we mogen hopen dat transgenderwaanzin kan verwezen worden naar de prullenmand van idiote politieke beslissingen waar mensen voor "gekozen" hebben.

Nu hier nog....
Om over de Washington Post te roddelen dan maar verwijzen naar een Alt-Right & pro russische propagandawebsite, je moet het maar doen...

Citaat:
Political views
The 29 April 2016 "Unmasking Zero Hedge" article by Bloomberg quoted former website staffer Colin Lokey as saying: "I can't be a 24-hour cheerleader for Hezbollah, Moscow, Tehran, Beijing, and Trump anymore. It's wrong. Period. I know it gets you views now, but it will kill your brand over the long run. This isn't a revolution. It's a joke." Lokey told Bloomberg that he was pressured to frame issues in a way he felt was "disingenuous", summarizing its political stances as "Russia=good. Obama=idiot. Bashar al-Assad=benevolent leader. John Kerry=dunce. Vladimir Putin=greatest leader in the history of statecraft."[23] Lokey provided chat transcripts in which Ivandjiiski refers to America's "silent majority" as "beastly", while Backshall acknowledges life in the U.S. is bad "outside of my bubble".[23] Wallace-Wells observed that the site demonstrated a pro-Russia bias, stating the site had a "pointed" Russophilia.[29]

In a series of articles in June–July 2017, the Financial Times, covering an event organized by one of the site's bloggers,[n] said that, "It probably didn't help that Zero Hedge was also used as a lead-in for a 2016 New Yorker piece about the alt-right, despite its financial focus and a political bent that is more Drudge than Richard Spencer."[30] In January 2020, when the site was removed from Twitter, BuzzFeed News described Zero Hedge as "pro-Trump" and "far-right",[25] while reporting on the removal, The Washington Post said of Zero Hedge: "In recent years, the blog has amplified right-wing conspiracy theories on a range of topics".[15]

Alleged Russian influence
In March 2020, American journalist Seth Hettena wrote an opinion-piece in The New Republic titled "Is Zero Hedge a Russian Trojan Horse?", and provided details on the links between Krassimir Ivandjiiski (the site publisher's Bulgarian father), and Soviet-era activities in propaganda, revealed during litigation initiated by the father against Hettena in the Bulgarian courts.[1] Hettena commented that Zero Hedge has become "a forum for the hateful, conspiracy-driven voices of the angry white men of the alt-right. Racists, anti-Semites, extreme right-wingers, and conspiracy nuts were an underserved audience, and, as it turns out, a profitable one."[1]

In February 2022, intelligence officials from the United States claimed that Zero Hedge has amplified Russian propaganda by publishing articles written by Russian state-run media.[72][73][74][75][76]
https://en.wikipedia.org/wiki/Zero_Hedge#
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2025, 08:44   #2744
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

De translobby is verslagen in het debat wat niet wil zeggen dat men nu de logica volgt en het adagio "een transvrouw is een vrouw" heeft afgezworen, wel dat men het meer binnenskamers zal mompelen. Door dit hardnekkig geloof lijkt het transgenderisme wat op een religie.

Een pijl uit een ietwat ontspannen logische boog in afwachting tot de volgende biljonairs gepushte culturele mode.

Naam: IMG_20250329_083917.jpg
Bekeken: 400
Grootte: 203,9 KB

Laatst gewijzigd door Bach : 29 maart 2025 om 08:50.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2025, 09:35   #2745
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De translobby is verslagen in het debat
Zo. Die wereldoorlog is gewonnnen. Dat ging snel.

En nu van de Vladimirs van de wereld afgeraken. Dat gaat moeilijker zijn, want om die ene oorlog te winnen hebben we de andere verloren.
Oud 29 maart 2025, 09:54   #2746
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Zo. Die wereldoorlog is gewonnnen. Dat ging snel.

En nu van de Vladimirs van de wereld afgeraken. Dat gaat moeilijker zijn, want om die ene oorlog te winnen hebben we de andere verloren.
Als het maar oorlog is he Patrick? Laat die karma maar komen.
Oud 29 maart 2025, 12:26   #2747
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het maar oorlog is he Patrick? Laat die karma maar komen.
Voor het klimaat moet men wat over hebben he
Oud 29 maart 2025, 15:37   #2748
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor het klimaat moet men wat over hebben he
Na "transgenderwaanzin" zal ik een nieuwe draad starten; "antropogene klimaatwaanzin."
Oud 29 maart 2025, 15:38   #2749
gunter5148

Standaard

Citaat:
De translobby is verslagen in het debat wat niet wil zeggen dat men nu de logica volgt en het adagio "een transvrouw is een vrouw" heeft afgezworen, wel dat men het meer binnenskamers zal mompelen. Door dit hardnekkig geloof lijkt het transgenderisme wat op een religie.

Een pijl uit een ietwat ontspannen logische boog in afwachting tot de volgende biljonairs gepushte culturele mode.

Bijlage 120786
Goeike!
Oud 30 maart 2025, 08:49   #2750
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Na "transgenderwaanzin" zal ik een nieuwe draad starten; "antropogene klimaatwaanzin."
Dat is wel wat moeilijker want die antropogene klimaatswijziging is een even hard feit als het feit dat mensen meestal mannen of vrouwen zijn hoor.

Ik heb het natuurlijk niet over de waanzin om daar iets willen tegen te doen zonder grote genocide. Dat gaat niet. De strikt enige manier om serieus die klimaatswijziging tegen te houden is een enorme genocide. Ik ben daar persoonlijk om andere redenen natuurlijk enorm voor te vinden. Maar ik was daar zonder klimaatswijziging al voor te vinden, dat is dus gewoon een bias van mij Het feit van de klimaatswijziging is voor mij gewoon een enorm excuus om enorm veel mensen mogen omzeep te helpen, wat toch enorme fun is op zich.

En ik heb het ook niet over de zottigheden en de paniek die daarover verspreid wordt, omdat het toekomstige generaties betreft die geen enkel belang hebben.

Maar de antropogene klimaatswijziging is een heel hard wetenschappelijk feit.

Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2025 om 08:50.
Oud 1 april 2025, 12:04   #2751
gunter5148

Standaard

In de UK is men compleet zot aan het worden.

https://www.zerohedge.com/political/...ng-transphobic

Volwassenen die DIT op hun geweten hebben, dienen meteen van kinderen worden weggenomen.

De overheid incluis, wat het is de overheid die deze absolute waanzin creëert en in stand houdt.

Elke minister, ambtenaar of leraar die DIT niet in de strengste bewoordingen afkeurt, is een deel van het probleem.

Goed bezig, UK.
Oud 1 april 2025, 13:01   #2752
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de UK is men compleet zot aan het worden.

https://www.zerohedge.com/political/...ng-transphobic

Volwassenen die DIT op hun geweten hebben, dienen meteen van kinderen worden weggenomen.

De overheid incluis, wat het is de overheid die deze absolute waanzin creëert en in stand houdt.

Elke minister, ambtenaar of leraar die DIT niet in de strengste bewoordingen afkeurt, is een deel van het probleem.

Goed bezig, UK.
De translobby heeft overheden geïnfiltreerd en werkt via indoctrinatie, intimidatie en penalisatie. Zoveel is duidelijk met dergelijke berichten. Met vrijheid heeft dit niets te doen. Integendeel.
Oud 1 april 2025, 14:09   #2753
gunter5148

Standaard

Citaat:
De translobby heeft overheden geïnfiltreerd en werkt via indoctrinatie, intimidatie en penalisatie. Zoveel is duidelijk met dergelijke berichten. Met vrijheid heeft dit niets te doen. Integendeel.
En gezien het electoraal syteem in de UK, zijn ze van die zotten nog niet vanaf.

Maar trump indachtig, als pakweg Farage aan de macht komt bij een volgende verkiezing, en die tracht dit om te draaien, dan zal men hem wel beschuldigen van een dictator te (willen) zijn.
Oud 4 april 2025, 08:09   #2754
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

De gevolgen van de mislukte EU kleurenrevolutie in Georgië laten zich voelen...

Citaat:
Georgia Drops the Word ‘Gender’ — Common Sense or Counter-Coup?

In a move sure to ignite howls in Davos and glittery panic in Brussels, Georgia’s Parliament just voted to remove the word “gender” and the phrase “gender identity” from its so-called Gender Equality Law. The law has now been renamed: “Equality of Men and Women.”

That’s right, men and women. Not “birthing persons,” not “non-binary Xers,” not “fluid beings of undefined essence.” Just biological reality, anchored in history, law, and language.

Call it a small semantic shift or a massive cultural pivot, but one thing is clear: the woke imperium has lost a beachhead in the Caucasus.

This isn’t just about words. It’s about resisting the ideological occupation that often comes gift-wrapped in NGO grants and rainbow flags. Georgians have seen what “progressive values” look like in practice: imported confusion, Western-funded subversion, and cultural erasure masked as inclusion.

By scrubbing “gender identity” from the legal lexicon, Tbilisi just sent a message to the Euro-Atlantic establishment: “You don’t get to rewrite our civilization.”

The West calls it reactionary and scary. Most of the world calls it a return to sanity.

Common sense isn’t just resurging. It’s fighting back.
@TheIslanderNews
Oud 4 april 2025, 09:04   #2755
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is wel wat moeilijker want die antropogene klimaatswijziging is een even hard feit als het feit dat mensen meestal mannen of vrouwen zijn hoor.

Ik heb het natuurlijk niet over de waanzin om daar iets willen tegen te doen zonder grote genocide. Dat gaat niet. De strikt enige manier om serieus die klimaatswijziging tegen te houden is een enorme genocide. Ik ben daar persoonlijk om andere redenen natuurlijk enorm voor te vinden. Maar ik was daar zonder klimaatswijziging al voor te vinden, dat is dus gewoon een bias van mij Het feit van de klimaatswijziging is voor mij gewoon een enorm excuus om enorm veel mensen mogen omzeep te helpen, wat toch enorme fun is op zich.

En ik heb het ook niet over de zottigheden en de paniek die daarover verspreid wordt, omdat het toekomstige generaties betreft die geen enkel belang hebben.

Maar de antropogene klimaatswijziging is een heel hard wetenschappelijk feit.
na de 140'ste knoop die je moet leggen in een pianodraad gaat dat ook vervelen hoor.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2025, 14:04   #2756
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De gevolgen van de mislukte EU kleurenrevolutie in Georgië laten zich voelen...
Niet vergeten dat dat Amerikaanse import was he. Hier deden wij zo gek niet.
Niks EU kleurenrevolutie.

Het was Amerikaanse business om kindjes om te opereren, geen Europese.

En ondertussen is dat ginder gedaan. Ge zult dus een andere samenzwering moeten bedenken om totalitaire Vladimir te verschonen zulle.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 april 2025 om 14:06.
Oud 4 april 2025, 14:06   #2757
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
na de 140'ste knoop die je moet leggen in een pianodraad gaat dat ook vervelen hoor.
Oefening baart kunst he...
Oud 16 april 2025, 14:53   #2758
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Allee, toch ene die klaar ziet daar in Engeland....
Ge moogt er nog zoveel vanaf snijden of plakken een vent blijft een vent en een vrouw een vrouw.

Citaat:
Transgender vrouwen zijn wettelijk gezien geen vrouwen, oordeelt Brits Hooggerechtshof
Transgender vrouwen kunnen wettelijk gezien niet gedefinieerd worden als vrouwen. Dat heeft het Britse Hooggerechtshof woensdag geoordeeld. De wettelijke definitie van een vrouw is volgens het hof gebaseerd op het biologische geslacht.
https://www.hln.be/buitenland/transg...shof~a3a60184/
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2025, 17:30   #2759
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
Ge moogt er nog zoveel vanaf snijden of plakken een vent blijft een vent en een vrouw een vrouw.

Het is uiteindelijk goed én erg tegelijk.
Goed dat het per wet is vastgelegd, dat transitie tussen geslachten niet mogelijk is, en dat "transgenders" dus niet bestaan, en héél erg DAT dat per wet moet vastgelegd worden om de transgenderwaanzinnigen op hun waanzin te wijzen.
Oud 16 april 2025, 17:33   #2760
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht

Lijkt me een belangrijke beslissing. Geboorteactes zijn ook een weergave van biologisch geslacht. En daarvan zijn er twee. Geen derde geslacht en geen twee tegelijkertijd. Simpel, duidelijk en overeenkomstig de wetenschap. Moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die dit niet willen inzien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be