![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van een klets supremacistisch getinte contradictie gesproken, denkt een mens dan. Pseudo academisch, dat ook. Je steentje bijdragen? Overweeg om de naam hieronder te vervangen. "La lutte elle-même vers les sommets suffit a remplir un cœur d'homme; il faut imaginer Sisyphe heureux." ![]()
|
|
|
|
#2582 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, geweld. Ik beschouw het als zelfverdediging dat negerkes voor mij op mijn plantage moeten werken, want anders heb ik minder rijkdom. Ik verdedig mijn rijkdom door met zelfverdediging die een pak rammel te verkopen als ze niet werken.
|
|
|
|
|
|
#2583 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2584 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het tweede, wat minder egocentrische antwoord is dit: de mensheid loopt op zijn laatste benen. Binnnenkort wordt de mensheid weggedaan en nemen machines het over. Binnenkort is binnen een paar decennia op zijn rapste, en binnen een eeuw of zo op zijn langste. De mens heeft dan zijn evolutionaire rol gehad als machine-bootstrap. De twee gecombineerd vind ik dat fantastisch. Het is leuk om te weten dat er geen bastaarden na mij in een veel betere wereld zullen leven |
|
|
|
|
|
|
#2585 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2586 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor Trump staat de teller momenteel op 3 , dat we weten.
Hitler heeft er meer dan 20 overleefd. Uiteindelijk werd bij de Briten beslist dat hij levend meer waard was dan dood, door alle blunders die hij beging. Was het interessanter om hem in leven te laten. (vermoedelijk zijn ze bij Trump nu reeds tot die conclusie gekomen) |
|
|
|
|
|
#2587 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Beste vriend.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 april 2025 om 07:46. |
|
|
|
|
|
|
#2588 | |
|
|
Citaat:
Louter empirisch is vast te stellen dat "het recht op geweld" enkel maar in de hoofden van psycho- en sociopatische aberraties van mensen bestaat. Er zou na de uitvinding van het maken van vuur geen vooruitgang meer zijn geweest.
|
|
|
|
#2589 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is eigenlijk niet om te lachen. Er is geen rechtsstaat meer in de US en de president en zijn regeringsleden zijn platte leugenaars.
![]()
Annick De Ridder: - “Lang gedacht dat hij zijn pillekes niet pakte, maar dit lijkt mij stilaan een teveel aan een bepaalde substantie.” Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 april 2025 om 09:41. |
|
|
|
|
|
#2590 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2591 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Franky boy van den broecke die zijn mails niet wil vrijgeven ten tijde van de coronacrisis is zo een prachtig voorbeeld. We hebben nu wel niet mogen meekijken alhoewel dat onder de wet openbaarheid van bestuur valt. Ooit doet er wel eens iemand een restore van zijn mailbox waar Legal Hold ongetwijfeld wel zal op staan en dan zien we ze alsnog. Dat die gasten onder elkaar gaan zitten keuvelen dat is normaal, maar doe het dan in uw prive blokhut op een plek waar niemand u kent, of het niet al te erg opvalt. Maar ga zeker niet van die tools gebruiken waar je geen controle over hebt en al zeker geen militaire geheimen delen natuurlijk. Om dat te doen geven ze miljoenen uit om dat veilig te kunnen doen. En dan ga je je prive iphone binnen smokkelen en een of andere god weet waar gehoste app gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#2592 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Awel, dat is "collectivisme" he De vraag is dan gewoon hoeveel collectivisme, en hoeveel individualisme het beste uitkomt voor de anderen, waar ge U dan maar moet naar plooien als ze met veel zijn. |
|
|
|
|
|
|
#2593 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#2594 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#2595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trump ging de oorlog in Oekraïne binnen drie dagen stoppen. Nu, na 3 maand wil hij opgeven. Wat een zwakkeling.
Kleine kindermanieren. Ik krijg mijn goesting niet, ik doe niet meer mee… https://www.reuters.com/world/us-rea...ys-2025-04-18/ Citaat:
|
|
|
|
#2596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu is dat niet de evolutie geweest. De evolutie is geweest dat er eerst geweldsmonopolisten waren die iedereen onder de knoet hielden, en nadien werden de koordjes wat losser gelaten. Er is nooit de "laten we eerst eens afspreken" geweest. Maar zelfs dat gaat evolueren naar hetzelfde: een staat, ttz een geweldsmonopolist. De illusie om het zonder te doen, is instabiel, en gaat vrij snel terug vervallen in een verse geweldsmonopolist, omdat de mogelijkheid te pakken is. |
|
|
|
|
|
|
#2597 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie laat nu zo in zijn plannen kijken. "Als dat schaakspel hier nog een paar zetten doorgaat, dan geef ik het op." Grootmeester Trump.
|
|
|
|
#2598 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Klagen omdat ze hun werk niet graag doen.
|
|
|
|
#2599 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is hoe the White House communiceert met de bevolking.
![]() Stel je voor dat het kabinet van Bart De Wever zoiets zou doen.
|
|
|
#2600 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Internet pubers. Rusland, China, zelfs Noord-Korea kan genieten van deze bende ongeregeld. Zitten waarschijnlijk al deze amateurs hun netwerk communicaties op te slaan.
Als Europa slim was zouden ze ook wat hackers op pad sturen om mee te lachen met die oenen.
|